Door jou hebben er weer wat dikke bejaarden karona gekregenquote:
Sorry, liet me even gaan.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Door jou hebben er weer wat dikke bejaarden karona gekregen
Respectloos!
Erg verrijkendquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAA
@:coco @:zipportal @:lenny_leonard @:lavenderr @:caland @:wereldgozer @:maxi-mus @:scrupuleus @:ggmm
Klap in het gezicht van de zorgquote:Op zaterdag 10 april 2021 02:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Geen politie gezien vanavond
@:caland
Heeft Rutte al iets gedaanquote:Op zaterdag 10 april 2021 09:40 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen.
Mokermoe terwijl ik niks heb gedaan. Ik ben woedend.
quote:
Dit is niet erg inclusiefquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet nu witte druiven. Ik vind witten veel lekkerder dan donkeren.
@:kingroland
Geef mij maar de kers op de taart. Ondanks het pitje. Zo visje halen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet nu witte druiven. Ik vind witten veel lekkerder dan donkeren.
@:kingroland
Wat voor visje?quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef mij maar de kers op de taart. Ondanks het pitje. Zo visje halen.
Ongezonde kibbeling en gezond makreeltje.quote:
Geniet ervan ouwe reus. Dat het je mag smaken.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ongezonde kibbeling en gezond makreeltje.
Lekker tegen een fikse kegel. Heb je weer gezopen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ongezonde kibbeling en gezond makreeltje.
Sinds je moeder, Ma Kreel, het gedaan heeft met je vader, Pa Ling...moet jij als mislukte haring toch bekend zijn met de lucht van okselfrisse kut lucht.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lekker tegen een fikse kegel. Heb je weer gezopen?
Dit klonk in je hoofd vast heel gevat en spitsvondig.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds je moeder, Ma Kreel, het gedaan heeft met je vader, Pa Ling...moet jij als mislukte haring toch bekend zijn met de lucht van okselfrisse kut lucht.
Yep. En m'n andere hersenhelft is het er mee eens.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit klonk in je hoofd vast heel gevat en spitsvondig.
Je beide hersenhelften zijn dan ook stevig beschadigd door overmatig alcoholgebruik.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. En m'n andere hersenhelft is het er mee eens.
Nu heb ik gelijk Donnie in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit klonk in je hoofd vast heel gevat en spitsvondig.
'dan ook' ?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je beide hersenhelften zijn dan ook stevig beschadigd door overmatig alcoholgebruik.
'beste Maxi'quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik gelijk Donnie in mijn hoofd.
Is Queens Gambit het kijken waard beste Maxi?
Het kijken waard zegt iequote:Op zaterdag 10 april 2021 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik gelijk Donnie in mijn hoofd.
Is Queens Gambit het kijken waard beste Maxi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |