Vandaag:quote:Tot nu toe zijn er 2.963.955 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
quote:Tot nu toe zijn er 3.016.263 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Alrighty.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is fors boven het 7 daags gemiddelde.
hahaha. Ik zit zelf in de logistieke plan oplossingen.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hugo. Wat een grap is die man.
Plus dat iedereen tegenwoordig een dikke camera op zijn gsm heeft. Maar goed, als puber was ik er in ieder geval erg blij meequote:Op donderdag 8 april 2021 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Is zo
Maar dat is de verpreutsing van de maatschappij, juist door de grotere seksualisering van diezelfde maatschappij
Misschien wat priklocaties sluiten om ruimte te maken voor sneltesten?quote:
We moeten blij zijn als we deze week op 300k uitkomen (ipv de beraamde 600k).quote:
Iets als "Voorts ben ik van mening dat Hugo de Jonge een grap is"?quote:Op donderdag 8 april 2021 15:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Misschien moet je het in je handtekening zetten, scheelt je elke keer weer hetzelfde neerzetten
UItgedroogd stuk linoleum, hahahaha , prachtigquote:Op donderdag 8 april 2021 15:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Plus dat iedereen tegenwoordig een dikke camera op zijn gsm heeft. Maar goed, als puber was ik er in ieder geval erg blij meeWas alleen wel vervelend als je een tent in je zwembroek voelde ontstaan. Want dat was wel het grote gevaar als je in een leeftijd zit waarin je nog geil kan worden van een uitgedroogd stuk linoleum.
23 hele ritjes!quote:Op donderdag 8 april 2021 15:22 schreef aartstyle het volgende:
[..]
hahaha. Ik zit zelf in de logistieke plan oplossingen.
Hoe zou post NL hierover denken met hun pakketten.
Ontslaan die vent
PostNL zal jaloers toekijken.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:22 schreef aartstyle het volgende:
[..]
hahaha. Ik zit zelf in de logistieke plan oplossingen.
Hoe zou post NL hierover denken met hun pakketten.
Ontslaan die vent
Arme Trein. Die wordt dan helemaal volgespamd met like berichten van mij. Bij elke post van 'm.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iets als "Voorts ben ik van mening dat Hugo de Jonge een grap is"?
https://www.nu.nl/coronav(...)-mogen-invoeren.htmlquote:Landen kunnen hun burgers verplichten zich te laten inenten, oordeelt het Europees Hof voor de Rechten van de Mens. Bijvoorbeeld als zij tot de conclusie komen dat dit nodig is voor de volksgezondheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |