Is zoquote:Op donderdag 8 april 2021 15:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval zeker dat je in de jaren 90 meer tieten op het strand zag.
Spierballenvertoon.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het is toch te triest voor woorden, in de UK prikken ze 500.000 dagelijks.
Dit is fors boven het 7 daags gemiddelde.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:16 schreef dick_laurent het volgende:
Ha, lekker stijgen weer. Of niet. Weet ik het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:Op donderdag 8 april 2021 15:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
De mensen willen ook niet luisteren!
[ afbeelding ]
Ah, de bruidegom. Wat een geloofwaardig figuur.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond de kat leuker.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Getverquote:Op donderdag 8 april 2021 15:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe effe niet, vandeweek 4 van mezelf en 40 van de honden gepluktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2021 15:17 schreef 4-elements het volgende:
We zitten op de top, nu kan het alleen nog maar dalen.
Ik vind vooral dat we beter kunnen kijken naar de vaccinatie cijfers. Verwacht dat de cijfers pas in de zomer echt gaan dalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben we nu al heel wat keren voorbij zien komen.quote:
Ik zag een tijd geleden een keer Grapperhaus zonder bril, maar kan die foto's nergens meer vinden. Dan ziet ie er pas eng uit zeg.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nagenoeg gelijk dus. Eigenlijk nog wel positief omdat ik hier ook een beetje een ophoping in zie van na Pasenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 15:19 schreef Zipportal het volgende:
Laatste update: 08-04-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 7833Gaat niet goed in onbekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Gelukkig gaan de terrassen 21 april open
RIVM Model heeft nog geen 20 uur standgehoudenquote:Op donderdag 8 april 2021 15:18 schreef Haags het volgende:
Nou tot zover dus de versoepel berichten van het kabinet gister
voilaquote:Op donderdag 8 april 2021 15:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ook een vorm van trombose als bijwerking
Moet je maar niet in Bulgarije wonen.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe effe niet, vandeweek 4 van mezelf en 40 van de honden geplukt
Misschien moet je het in je handtekening zetten, scheelt je elke keer weer hetzelfde neerzettenquote:Op donderdag 8 april 2021 15:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hugo. Wat een grap is die man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |