Precies!quote:Op donderdag 8 april 2021 15:33 schreef cheanny het volgende:
[..]
Grote kans maar hoop het toch echt niet.
Als het van BB af hangt wel. Niet als het van deze Cos afhangt. Dus vul zelf maar verder aan.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:32 schreef Poezewoes het volgende:
Denk zelf dat afknapper Nick wint, wie denken jullie?
Jij bent van mening dat je een lening niet terug moet betalen??quote:Op donderdag 8 april 2021 15:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja tig keer vertellen dat ze hem kan terugbetalen met de pot, ondanks ze ook zegt, ik mag langskomen als ik geld nodig heb..
hier in de COs denk ik dat het vermoeden dat Nick wint vooral gebasseerd is op het voortrekken van Nick door BBquote:Op donderdag 8 april 2021 15:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet niet goed wie er gaat winnen. Heel veel voortekenen lijken er op te wijzen dat Jill de grootste schare fans heeft. Maar geen idee..... hoop dat het niet Nick is, omdat ik 'm een slappeling vindt. Liese en Jill kan ik mee leven.
Daar hebben ze het alle 3 de hele week al overquote:Op donderdag 8 april 2021 15:33 schreef danilel het volgende:
[..]
gisteren zelf gehoord wat ze met haar geld gaat doen, opa afbetalen en haar moeder verzorgen
Ach is hun laatste dag om Jill live on streams te bashen. Komt goed. Zijn ook veel positieve blije Jill berichten.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:32 schreef Hznootje het volgende:
Vermoed ik ook, lekker sfeertje hier..Gadver, wordt nog een lange avond zo
zo'n bank wil ik ook.. waar je niks hoeft terug te betalenquote:Op donderdag 8 april 2021 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat je een lening niet terug moet betalen??
Denk je nu werkelijk dat ze dit gaat doen, die is strontverwend door haar opa..krijgt alles wat haar hartje begeert..quote:Op donderdag 8 april 2021 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat je een lening niet terug moet betalen??
Denk dat Nick zo wel een boodschappen tas pakt.. kan hij de boodschappen ook meenemenquote:Op donderdag 8 april 2021 15:35 schreef mario390 het volgende:
DE KOEELKAST ZIT VOLL
WIE ZALL DAT WEGETEN?
Ja hoor Oscarquote:Op donderdag 8 april 2021 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
Prinsesje heeft er echt álles aan gedaan.. kleutertje jankvaak, Brittje Dekker, hard to get spelen met een dik jochie, een rood jochie opgeilen bij gebrek aan beter, de tijd opvullen met Kloontje Het Reuzekind spelen
Al met al best wel rolvast al de maanden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |