Maakt Jill geen klap uit..quote:Op donderdag 8 april 2021 15:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is me allemaal gezegend. Als het Jill het maar niet is, wil haar dikke tronie wel eens zien dan.
dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 8 april 2021 15:26 schreef Poezewoes het volgende:
Er wordt gedacht Jill of Nick, misschien gaat Liese er met de buit vandoor![]()
![]()
wil jouw hoofd wel zien als ze het wel isquote:Op donderdag 8 april 2021 15:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is me allemaal gezegend. Als het Jill het maar niet is, wil haar dikke tronie wel eens zien dan.
gek he..quote:Op donderdag 8 april 2021 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
De finale trekt weer wat haters aan richting de CoS
quote:
en dan;quote:Op donderdag 8 april 2021 15:28 schreef Silves het volgende:
[..]
En niet vergeten, zometeen weer een paar nep tranen eruit persen bij een zielig liedje..
je hebt het over Nick .. kan gebeuren dat je ze door elkaar haaltquote:Op donderdag 8 april 2021 15:30 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze heeft het geld al uitgegeven, het erge is ze praat zelfs tegen haar medebewoners dat ze zeker er van is dat ze gaat winnen, hoe aso ben je dan..
quote:Op donderdag 8 april 2021 15:30 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze heeft het geld al uitgegeven, het erge is ze praat zelfs tegen haar medebewoners dat ze zeker er van is dat ze gaat winnen, hoe aso ben je dan..
stream 3quote:
Mocht te er o.a. mij mee bedoelen;quote:Op donderdag 8 april 2021 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
De finale trekt weer wat haters aan richting de CoS
Vermoed ik ook, lekker sfeertje hier..Gadver, wordt nog een lange avond zoquote:Op donderdag 8 april 2021 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
stream 3
waar mona en jeroen nog steeds zitten
Grote kans maar hoop het toch echt niet.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:32 schreef Poezewoes het volgende:
Denk zelf dat afknapper Nick wint, wie denken jullie?
meestal trekt het tegen de avond wel bijquote:Op donderdag 8 april 2021 15:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vermoed ik ook, lekker sfeertje hier..Gadver, wordt nog een lange avond zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |