ik denk zomaar dat we een maatje groter hebben gekregen?quote:Op donderdag 8 april 2021 11:47 schreef tasebi het volgende:
eerst dramaqueen uithangen om dan al gelijk voor het eerste jurkje dat ze gepast had![]()
![]()
![]()
denk met het wondershortje van Liesequote:Op donderdag 8 april 2021 11:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat we een maatje groter hebben gekregen?
waarschijnlijk:quote:Op donderdag 8 april 2021 11:49 schreef Benny het volgende:
Hahaha...
Liese: "Wat vind Big Brother?"
Ze krijgen dus wel commentaar te horen in de SL's
nee ze heeft nu geen BH aan en een corrigerend broekje scheelde maar stukje dat het niet dicht ging armen zijn nog wel iets strak dus zelfde jurkje als netquote:Op donderdag 8 april 2021 11:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat we een maatje groter hebben gekregen?
ja BB helpt Jilliequote:Op donderdag 8 april 2021 11:49 schreef Benny het volgende:
Hahaha...
Vreemd als het de stem is van BB zelf want die mogen we toch altijd horen?quote:Op donderdag 8 april 2021 11:49 schreef Benny het volgende:
Hahaha...
Deze moet ze doen,topquote:Op donderdag 8 april 2021 11:46 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
mooiiiii staat haar goed!!!!
ja of nee bewegen met camquote:Op donderdag 8 april 2021 11:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
waarschijnlijk:
"Goed gedaan!" of "Helaas"
Ja dat moet toch een grote teleurstelling voor haar zijn...de kleine meid verbeelde zich heel wat...quote:Op donderdag 8 april 2021 11:51 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Jill toch nog haar styliste gekregen: Liese.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |