maar het is gewoon lelijk echt lelijkquote:
ze heeft nu der corrigerende onderbroekje aan ze zou dan nog even dat felle rode jurkje nog eens moeten proberenquote:Op donderdag 8 april 2021 11:29 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ze zou nu eigenlijk dat 2de oranje aan moeten doen en dan met een iets langer witte of zwarte blouse wat over haar buik valt
nah ben bang dat ze voor dat witte pak gaatquote:Op donderdag 8 april 2021 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
broekpak van Jill met die mooie open rug
Het staat haar wel, maar het blijft een afzichtelijk pak imo.quote:
Cos mag nu een afgevaardigde sturen naar BB huis..quote:
dames die kleding passenquote:Op donderdag 8 april 2021 11:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Op de zaak hier. Zijn het leuke streams?
Ze zijn zich aan het kleden voor de finale. Nick ligt in de sauna. Jill heeft problemen iets te vinden wat bij haar past. Liese helpt haarquote:Op donderdag 8 april 2021 11:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Op de zaak hier. Zijn het leuke streams?
mij nie bellehquote:Op donderdag 8 april 2021 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cos mag nu een afgevaardigde sturen naar BB huis..
ook meteen ff Liese aanpakken met dat witte pak
wie wordt het?
Kan op zijn tijd wel sexy zijnquote:Op donderdag 8 april 2021 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dames die kleding passen
niks voor jou gok ik op
Ok thx voor de updatequote:Op donderdag 8 april 2021 11:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze zijn zich aan het kleden voor de finale. Nick ligt in de sauna. Jill heeft problemen iets te vinden wat bij haar past. Liese helpt haar
Deur op slot en vergetenquote:Op donderdag 8 april 2021 11:43 schreef Chanel5 het volgende:
er ligt iets in de sauna wat wmb wel afgevoerd kan worden
ja was beter iets voor gisteren geweest,want koffer moet ook gepakt worden nogquote:Op donderdag 8 april 2021 11:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
passen op de valreep ...
iets waar je naar uitkijkt
dit geval finale
. sommige vrouwen hebben last van stress
dus niks staat
lijf te dik
bubbels
alles stom
en je haar wil ook niet zitten
zijn al een uur bezigquote:
Ze moesten even controleren of de camera’s nog niet waren weggewaaid. Even naar buiten lopen was teveel moeite denk ikquote:
Gaan we samen met greysbones en suzi1 shoppen als ze kleding gaan kopen, kijken wij op een bankje wel toequote:
Zwartquote:Op donderdag 8 april 2021 11:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo gelukt
Jill doet een Hartjes dag broekpak ..
Liese ; een parelmoer broekpak
Niek; zwarte pantalon,zwart hemd
klats opgelost
ja staat der goed ging net alleen niet dicht en nu wel met een broekje eronderquote:Op donderdag 8 april 2021 11:46 schreef Benny het volgende:
Dit fluororanje jurkje wint wat mij betreft
hanepootjequote:Op donderdag 8 april 2021 11:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
moest even googlen, ik ken het as dogtooth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |