Derhalve erg jammer dat die geen voorzitter is geworden, als we straks alleen maar commerciële TV over hebben kunnen we pas écht janken.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Bosma is de beste voorzitter maar dan missen we zijn NPO rants.
Ik open geen topics in VBL, algemeen bekend.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Buffongod. Voor mijn gevoel is hij van Sar zijn leeftijd maar Sarrie is al 50.
oh sorryquote:Op woensdag 7 april 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik open geen topics in VBL, algemeen bekend.
Wat is er leuk bij de NPO dan?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Derhalve erg jammer dat die geen voorzitter is geworden, als we straks alleen maar commerciële TV over hebben kunnen we pas écht janken.
Tegenlicht.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er leuk bij de NPO dan?
Dit is klaar.
Buitenhofquote:Op woensdag 7 april 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er leuk bij de NPO dan?
Dit is klaar.
Ik vind het nu al een kutwijf.quote:
Robbenmeteenbalopzijnhoofd.gifquote:Op woensdag 7 april 2021 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
Zo zonder Louis is het toch niet veel soeps he
Wie kreeg ook alweer per ongeluk die bal op zijn hoofd en maakte een goal?quote:
Kijk, dat je De Mol prima op RTL4 kunt uitzenden snap ik ook, maar voor wat meer journalistieke en onderzoeksgerichte programma's heb je toch echt een niet-commerciële omroep nodig.quote:
Jawelquote:Op woensdag 7 april 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Human heeft toch wel vaak goede docu’s hoor.
Eens maar dat is zijn punt ook totaal niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk, dat je De Mol prima op RTL4 kunt uitzenden snap ik ook, maar voor wat meer journalistieke en onderzoeksgerichte programma's heb je toch echt een niet-commerciële omroep nodig.
Die ook ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Andere tijden (sport) vind ik nog wel leuk.
Ik snap het ergens ook wel hoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens maar dat is zijn punt ook totaal niet.
Over de boottocht van Libie naar Italie zekerquote:Op woensdag 7 april 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Human heeft toch wel vaak goede docu’s hoor.
Er kan wel een npootje minder.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap het ergens ook wel hoor.
Afhankelijk van welke programma's er dan geschrapt worden wel. Als dat ten koste gaat van zaken als Andere Tijden en Tegenlicht, dan heb ik het liever als het nu is.quote:
langs de oevers van de yangtze is de beste van de NPOquote:Op woensdag 7 april 2021 21:35 schreef Ramboetan het volgende:
Npo heeft ook vele leuke documantaires.
Vraagje over Hernandez. Ik zie dat hij 2 jaar terug voor 80 miljoen is gehaald. Is dat meer een linksback of een cv? Ik dacht dat Davies de eerste linksback was van Bayern namelijk. (Volg zelf de Bundesliga niet echt.)
Kan ie allebei wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:35 schreef Ramboetan het volgende:
Npo heeft ook vele leuke documantaires.
Vraagje over Hernandez. Ik zie dat hij 2 jaar terug voor 80 miljoen is gehaald. Is dat meer een linksback of een cv? Ik dacht dat Davies de eerste linksback was van Bayern namelijk. (Volg zelf de Bundesliga niet echt.)
Nee uiteraard, ik doel echt op dat 3 NPO's te veel zijn voor publieke omroep.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke programma's er dan geschrapt worden wel. Als dat ten koste gaat van zaken als Andere Tijden en Tegenlicht, dan heb ik het liever als het nu is.
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Rutte op enkele reis nog veel beter
Wat doen ze daar, poepen?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
langs de oevers van de yangtze is de beste van de NPO
🤣quote:Op woensdag 7 april 2021 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Rutte op enkele reis nog veel beter
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:38 schreef Coco het volgende:
We kunnen wel stellen dat dit een leuke wedstrijd is ja.
Kenner..quote:Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef PSVCL het volgende:
Bayern draait dit nog wel om over 2 wedstrijden
Op zich vind ik dat voor het muziekfeest op het plein net zoveel te zeggen valt als voor into the great wide open.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Minder Jan Smit Volendam troep en die hele Tros sekte.
Bayern hè.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:38 schreef Coco het volgende:
We kunnen wel stellen dat dit een leuke wedstrijd is ja.
Het staat 1-2 randdebiel.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kenner..
Mensen die Bayern na 30 min al afschrijven
In die laatste speelde jouw moeder toch mee?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat voor het muziekfeest op het plein net zoveel te zeggen valt als voor into the great wide open.
Kan ook wel weg of elders.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat voor het muziekfeest op het plein net zoveel te zeggen valt als voor into the great wide open.
Ik vraag me af of nichefestivals wel een platform krijgen buiten de NPO. Muziekfeest op het Plein zou op SBS/RTL nog wel kunnen denk ik. Popcultuur tegenover nichecultuur is gewoon een heel lastig geval.quote:
Bayern kan dit PSG wel aan. Neymar valt telkens op de grond en Mbappe is hun sterkste speler. De rest tsja als je tegen fucking Lille problemen hebt, dan moet je jezelf als club gewoon opheffen.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kenner..
Mensen die Bayern na 30 min al afschrijven
Dat soort cultuur waar geen markt voor is hoeft wat mij betreft dan geen platform te krijgen. Of ze doen zelf maar een livestream.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of nichefestivals wel een platform krijgen buiten de NPO. Muziekfeest op het Plein zou op SBS/RTL nog wel kunnen denk ik. Popcultuur tegenover nichecultuur is gewoon een heel lastig geval.
Daar speelt YIlmaz in de spits, en die kan er helemaal niets van. Die scoort alleen tegen totaal waardeloze teams.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bayern kan dit PSG wel aan. Neymar valt telkens op de grond en Mbappe is hun sterkste speler. De rest tsja als je tegen fucking Lille problemen hebt, dan moet je jezelf als club gewoon opheffen.
Wat is jouw favoriete nichefestival?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of nichefestivals wel een platform krijgen buiten de NPO. Muziekfeest op het Plein zou op SBS/RTL nog wel kunnen denk ik. Popcultuur tegenover nichecultuur is gewoon een heel lastig geval.
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Een forum admin heeft jou geen voldoende gegeven.
Ja, het was even zoeken bij PSG maar ze hebben een paar donkere spelers gevonden!quote:Op woensdag 7 april 2021 21:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaan ze nou ivm witte sneeuw allemaal donkere spelers inbrengen speciaal voor de kijkers![]()
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaan ze nou ivm witte sneeuw allemaal donkere spelers inbrengen speciaal voor de kijkers![]()
Einde van de Franse competite.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:41 schreef KingRoland het volgende:
De rest tsja als je tegen fucking Lille problemen hebt, dan moet je jezelf als club gewoon opheffen.
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar speelt YIlmaz in de spits, en die kan er helemaal niets van. Die scoort alleen tegen totaal waardeloze teams.
Als ze nou maar wel op de loonlijst staan en niet zwart betaald wordenquote:Op woensdag 7 april 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, het was even zoeken bij PSG maar ze hebben een paar donkere spelers gevonden!
Roadburn.quote:
BeNeFraligaquote:Op woensdag 7 april 2021 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Einde van de Franse competite.
Niet per se een slecht idee.
Als ik naar psg kijk, dan krijg ik een blackout.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als ze nou maar wel op de loonlijst staan en niet zwart betaald worden
Ze staan in ieder geval wel ingeschreven.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als ze nou maar wel op de loonlijst staan en niet zwart betaald worden
Ik wachtte al op deze reactie omdat ik mijn eigen bericht ook zo las voordat ik het postte.quote:
Nee, waarom dat vermoeden?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:coco ik heb het vermoeden dat jouw UI een man is. Klopt dat?
Het is niet goed te zien, maar het lijkt alsof er veel eelt op de voeten zit (en doorgaans halen vrouwen dat weg en mannen niet).quote:
Begrijpelijk, maar doorgaans hebben mannen geen poes tussen de benen.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is niet goed te zien, maar het lijkt alsof er veel eelt op de voeten zit (en doorgaans halen vrouwen dat weg en mannen niet).
Vandaar alleen het vermoeden.
Deze meneer heeft een externe poes uiteraard. De vorm van de dijbenen doet me ook vermoeden dat het een heerschap is.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar doorgaans hebben mannen geen poes tussen de benen.
Ik heb het origineel nog ergens, ik ga op onderzoek uit!quote:Op woensdag 7 april 2021 21:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze meneer heeft een externe poes uiteraard. De vorm van de dijbenen doet me ook vermoeden dat het een heerschap is.
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 7 april 2021 21:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het origineel nog ergens, ik ga op onderzoek uit!
Een erg vermakelijke 1e helft. En @Caland huurt een fiets.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik kijk vanaf nu ook mee. Heb ik iets gemist?
welk merkquote:Op woensdag 7 april 2021 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een erg vermakelijke 1e helft. En @:caland huurt een fiets.
Dat moet welhaast Sparta zijn.quote:
colaronaquote:Op woensdag 7 april 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die Pepsi drinken mogen van mij corona krijgen
Vind je dat niet overdreven?quote:Op woensdag 7 april 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Pepsi is slechter dan coca-cola dus wetenschappelijk gezien een logisch gevolgquote:
En vanuit marketingperspectief?quote:Op woensdag 7 april 2021 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pepsi is slechter dan coca-cola dus wetenschappelijk gezien een logisch gevolg
marketingtechnisch is Coca-Cola samen met Apple en Nike een stuk sterker dan de rest.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En vanuit marketingperspectief?
Ik heb niks met Nike.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
marketingtechnisch is Coca-Cola samen met Apple en Nike een stuk sterker dan de rest.
Toch aardig dat je ze een ander drankje aanbiedt.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Je bedoelt gymschoenenquote:Op woensdag 7 april 2021 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 3 paar Nike sneakers.
@:kingroland
Van Federergod? Of Rafa?quote:Op woensdag 7 april 2021 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 3 paar Nike sneakers.
@:kingroland
Ik drink Coca Cola Zero.quote:
Cocococococococococo.... Pepsi alstublieft.quote:
Goede keuze. Voor mij altijd Coca Cola Zero of wanneer ik heel gek wil doen gewoon zero vanillaquote:Op woensdag 7 april 2021 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik drink Coca Cola Zero.
een enkel keertje vanille of cinnamon.
die hebben in ieder geval geen kleine piemelquote:Op woensdag 7 april 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Mensen ouder dan 12 die nog frisdrank drinken neem ik absoluut niet serieus
Vandaag nog een blikje Coca Cola zero gedronken. Zo'n kleintje (25cl) @KingRolandquote:Op woensdag 7 april 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Nog erger: Mensen die nul punt nul zeggen als ze alcoholvrij bier bedoelen.quote:
Precies, zo kijken die ook graag de Lion King en Harry Potter.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Lachen om mensen die fruit eten.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag nog een blikje Coca Cola zero gedronken. Zo'n kleintje (25cl) @:kingroland
@:kingroland en ik lachen juist om mensen die elke dag inspiratieloos een banaan eten.
quote:Op woensdag 7 april 2021 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag nog een blikje Coca Cola zero gedronken. Zo'n kleintje (25cl) @:kingroland
@:kingroland en ik lachen juist om mensen die elke dag inspiratieloos een banaan eten.
Ik eet elke ochtend een banaan. Niets mis mee.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, zo kijken die ook graag de Lion King en Harry Potter.
Daarnaast hebben ze een Nintendo Switch met Mario Kart.
quote:Op woensdag 7 april 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, zo kijken die ook graag de Lion King en Harry Potter.
Daarnaast hebben ze een Nintendo Switch met Mario Kart.
Nou vooruit, ik doe het wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou een uitstekende EK-mod zijn
Als je hulp zou krijgen van iemand
In COR was een gebbetje. Was wel even VBL SC daar vandaag. Genot.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Solliciteer jij naar een modfunctie? In COR was je ook al bezig.
Laat hem eerst even oefenen met een ander evenement. ESF ofzo.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik keek 5 minuten en @Scrummie was alweer aan het schuimbekken.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:16 schreef Coco het volgende:
[..]
In COR was een gebbetje. Was wel even VBL SC daar vandaag. Genot.
Een GGZ-medewerker ofzo?quote:Op woensdag 7 april 2021 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2021 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh..
We hebben nog een hoop andere kandidaten je hoort nog van ons!
Wat was die ziedend ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik keek 5 minuten en @:scrummie was alweer aan het schuimbekken.
Dat is makkelijk. Gewoon hele forum dichtgooien, overbodig gedoe.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat hem eerst even oefenen met een ander evenement. ESF ofzo.
Wel een leuke rubriek in COR, Scrummie die de mensen even uitlegt hoe de wereld in elkaar zit.quote:
Met Jack-in-the-box?quote:
De woorden "in COR" zijn denk ik de minst toevoegende woorden die ik sinds lange tijd gezien hebquote:Op woensdag 7 april 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een leuke rubriek in COR, Scrummie die de mensen even uitlegt hoe de wereld in elkaar zit.
Dan hoeft ie niet zo ver te rennen. Het zit er toch een beetje in he.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je zo scherp gaan staan als je 10 kilometer per uur sneller bent?
Ja, heerlijke speler. Assistmeister.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Müller is nog maar 31, die lijkt al 20 jaar mee te spelen.
O dit is niet Gerd?quote:Op woensdag 7 april 2021 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mensen die elke dag een banaan etenquote:Op woensdag 7 april 2021 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel doorgebroken onder Lowieke. Maar dat geldt voor mij ook al bij Kimmich, maar die zit er een stuk korter denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze zin loopt niet heel lekker.quote:
Oh ja, erg mooie speler om naar te kijken,quote:
Volgens mij brak Kroos wel door onder Louis. Misschien denk je daaraan.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel doorgebroken onder Lowieke. Maar dat geldt voor mij ook al bij Kimmich, maar die zit er een stuk korter denk ik.
Hmm.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet heel lekker.
Nee maar uit alle verhaaltjes maak ik op dat AS Roma Ajax moet liggen en dat ze de sluizen regelmatig open zetten. (heb ze zelf alleen zaterdag gezien, toen was het erg matig en kreeg Sassuolo (ofzo) ontzettend veel kansen. Ze krijgen ook heel veel goals tegen, vooral in de topduels. En Ajax wellicht met Scherpen op goal. Nee, dit wordt een knotsgek potje. Ik heb er echt ouderwets zin in.
Waarom zou hij daar geïnteresseerd in zijn?quote:Op woensdag 7 april 2021 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm.
Vraag me morgen maar om mijn voorspelling.
Ja zeg, makkelijk. Het is al 2-2.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Als het 0-0 wordt mag je mij stenigen @:coco
Ga ik zeker doen! Ik ben altijd enorm nieuwsgierig naar wat de users verwachten van de potjes.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm.
Vraag me morgen maar om mijn voorspelling.
Wat weet hij er nou van.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Wel erg jammer dat Roma zoveel spelers mist @:ggmm
Zelfs tegenwoordig geldt dit nog, met Fransen tussen aanhalingstekens weliswaarquote:Op woensdag 7 april 2021 22:26 schreef Zorro het volgende:
Zijn hoofd ligt er bijna af. Daar hebben die Fransen een handje van.
Ging over dat iemand zei dat je liever moet willen spelen tegen de sterkste opstelling.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb het mij niet herinnerd in ieder geval.
Ja dat is dan weer typisch Duits.quote:
In welk topic en door wie?quote:Op woensdag 7 april 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ging over dat iemand zei dat je liever moet willen spelen tegen de sterkste opstelling.
Okequote:Op woensdag 7 april 2021 22:28 schreef TweedeKlum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee was ik zelf. (hoewel het wel iets anders was dan je net zei maar daar komt het wel op neer)quote:
Ja kwam snel voorbij, dat ik in het Ajax topic lurk komt ook maar sporadisch voor.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee was ik zelf. (hoewel het wel iets anders was dan je net zei maar daar komt het wel op neer)
Begrijpelijk. Ik kijk ook niet vaak in het PSV topic. Eigenlijk is vooral het Feyenoord topic vermakelijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja kwam snel voorbij, dat ik in het Ajax topic lurk komt ook maar sporadisch voor.
Je zet hiermee impliciet PSVCL en maximus op hetzelfde niveauquote:Op woensdag 7 april 2021 22:32 schreef Coco het volgende:
Het zou wel iets zijn dat PSVCL ook zou kunnen zeggen.
We hebben allemaal wel zo een momentje.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zet hiermee impliciet PSVCL en maximus op hetzelfde niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |