Derhalve erg jammer dat die geen voorzitter is geworden, als we straks alleen maar commerciële TV over hebben kunnen we pas écht janken.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Bosma is de beste voorzitter maar dan missen we zijn NPO rants.
Ik open geen topics in VBL, algemeen bekend.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Buffongod. Voor mijn gevoel is hij van Sar zijn leeftijd maar Sarrie is al 50.
oh sorryquote:Op woensdag 7 april 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik open geen topics in VBL, algemeen bekend.
Wat is er leuk bij de NPO dan?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Derhalve erg jammer dat die geen voorzitter is geworden, als we straks alleen maar commerciële TV over hebben kunnen we pas écht janken.
Tegenlicht.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er leuk bij de NPO dan?
Dit is klaar.
Buitenhofquote:Op woensdag 7 april 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er leuk bij de NPO dan?
Dit is klaar.
Ik vind het nu al een kutwijf.quote:
Robbenmeteenbalopzijnhoofd.gifquote:Op woensdag 7 april 2021 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
Zo zonder Louis is het toch niet veel soeps he
Wie kreeg ook alweer per ongeluk die bal op zijn hoofd en maakte een goal?quote:
Kijk, dat je De Mol prima op RTL4 kunt uitzenden snap ik ook, maar voor wat meer journalistieke en onderzoeksgerichte programma's heb je toch echt een niet-commerciële omroep nodig.quote:
Jawelquote:Op woensdag 7 april 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Human heeft toch wel vaak goede docu’s hoor.
Eens maar dat is zijn punt ook totaal niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk, dat je De Mol prima op RTL4 kunt uitzenden snap ik ook, maar voor wat meer journalistieke en onderzoeksgerichte programma's heb je toch echt een niet-commerciële omroep nodig.
Die ook ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Andere tijden (sport) vind ik nog wel leuk.
Ik snap het ergens ook wel hoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens maar dat is zijn punt ook totaal niet.
Over de boottocht van Libie naar Italie zekerquote:Op woensdag 7 april 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Human heeft toch wel vaak goede docu’s hoor.
Er kan wel een npootje minder.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap het ergens ook wel hoor.
Afhankelijk van welke programma's er dan geschrapt worden wel. Als dat ten koste gaat van zaken als Andere Tijden en Tegenlicht, dan heb ik het liever als het nu is.quote:
langs de oevers van de yangtze is de beste van de NPOquote:Op woensdag 7 april 2021 21:35 schreef Ramboetan het volgende:
Npo heeft ook vele leuke documantaires.
Vraagje over Hernandez. Ik zie dat hij 2 jaar terug voor 80 miljoen is gehaald. Is dat meer een linksback of een cv? Ik dacht dat Davies de eerste linksback was van Bayern namelijk. (Volg zelf de Bundesliga niet echt.)
Kan ie allebei wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:35 schreef Ramboetan het volgende:
Npo heeft ook vele leuke documantaires.
Vraagje over Hernandez. Ik zie dat hij 2 jaar terug voor 80 miljoen is gehaald. Is dat meer een linksback of een cv? Ik dacht dat Davies de eerste linksback was van Bayern namelijk. (Volg zelf de Bundesliga niet echt.)
Nee uiteraard, ik doel echt op dat 3 NPO's te veel zijn voor publieke omroep.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke programma's er dan geschrapt worden wel. Als dat ten koste gaat van zaken als Andere Tijden en Tegenlicht, dan heb ik het liever als het nu is.
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Rutte op enkele reis nog veel beter
Wat doen ze daar, poepen?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
langs de oevers van de yangtze is de beste van de NPO
🤣quote:Op woensdag 7 april 2021 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Rutte op enkele reis nog veel beter
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:38 schreef Coco het volgende:
We kunnen wel stellen dat dit een leuke wedstrijd is ja.
Kenner..quote:Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef PSVCL het volgende:
Bayern draait dit nog wel om over 2 wedstrijden
Op zich vind ik dat voor het muziekfeest op het plein net zoveel te zeggen valt als voor into the great wide open.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Minder Jan Smit Volendam troep en die hele Tros sekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |