Dat hangt af van de uitslagquote:Op woensdag 7 april 2021 19:21 schreef odie22 het volgende:
nee is een grapje @:benny , maar morgenavond tijdens alle drukte hier, het feestgedruis, drank, vrouwen , feest enz enz , ben ik bang dat er niet tussen te komen valt
Ja, best wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja daarom snapte ik het niet, hij zegt ik doe er altijd een sjalotje bij
vraagt jill, wat is dat
zegt hij salade.
is toch raar
Dat is er volgende week ook nog.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:24 schreef mario390 het volgende:
laatste avond
en op tv is volleyball,voetbal
Nou doeiquote:Op woensdag 7 april 2021 19:24 schreef mario390 het volgende:
laatste avond
en op tv is volleyball,voetbal
Ja lol die denkt echt dat ze al heeft gewonnenquote:Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jill: 'worden we opgehaald door een grote auto met polities"
Ze kunnen alle 3 niet puzzelenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar een hele moeilijke puzzel of anders 0 concentratie
Nee Jill.Enkel je als je morgen nog de keel oversnijdt van Nick.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De echte verhaallijnen hebben rond Liese en Jill gedraaid (niet dankzij BB)quote:Op woensdag 7 april 2021 18:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liese is dicht bij zichzelf gebleven.. heeft laten zien dat ze een eigen mening heeft en niet zo over zich heen laat lopen. Daar scoor je wel punten mee
Hahahahaquote:Op woensdag 7 april 2021 19:28 schreef Fasil het volgende:
[..]
De echte verhaallijnen hebben rond Liese en Jill gedraaid (niet dankzij BB)
De mensen steunden Liese erin, omdat Daan en Natalie haar er echt uitwilden (jaloers), Liese bleef positief.
Bij Jill is bekend, haar positieve evolutie (onzekerheid), vechten toen ze alleen stond
Jill verdient echt om te winnen, hoeveel geld heeft Nick in de pot gebracht?
Ga je naar die streamsquote:Op woensdag 7 april 2021 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is finale in mijn stadt
volleyball finalserie spel 1
en we kunnen niet in de hall
Totaal de realiteit verloren.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ah spannend. Succesquote:Op woensdag 7 april 2021 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is finale in mijn stadt
volleyball finalserie spel 1
en we kunnen niet in de hall
En daar nog uren wakker liggen.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:30 schreef Rednass het volgende:
Maar goed.
Straks rummykub en dan naar bed.
is iets met kaasquote:Op woensdag 7 april 2021 19:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Appel-kruimelvlaai, voor eke bewoner 1
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |