Ik zet in op de duikbootquote:Op woensdag 7 april 2021 19:10 schreef zodeju het volgende:
Nick denkt je fantaseert maar raak en maakt het nog erger.....wat dacht je van een helikopter. Dat denk ik.![]()
Die Flairquote:Op woensdag 7 april 2021 19:15 schreef suzi1 het volgende:
7 redenen waarom je een bruur als nikc moet hebben
hij zit niet aan je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
I know, dat vind ik erover van BB, dat die ingaat op alle wensen van mister Nickquote:Op woensdag 7 april 2021 18:07 schreef greysbones het volgende:
H
[..]
Veel dingen zijn dingen die Nick wil of leuk vindt
quote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef cheanny het volgende:
[..]
Die Flair
Weer een Belgs artikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
die hebben ze wel hoor zo'n mooie grotequote:Op woensdag 7 april 2021 18:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hebben ze niet toch? Vanmiddag stonden ze ook al met de hand slagroom te kloppen. Heeft Princess geen handmixers in het assortiment?
ja daarom snapte ik het niet, hij zegt ik doe er altijd een sjalotje bijquote:
Jaquote:
Maw tief op Jill je weet niksquote:Op woensdag 7 april 2021 19:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja daarom snapte ik het niet, hij zegt ik doe er altijd een sjalotje bij
vraagt jill, wat is dat
zegt hij salade.
is toch raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |