Julie had toen de Michel en Jill stemmers erbij.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat de beste voorspeller de nominatie Naomi/Julie is. Die is niet gewonnen door het Nick kamp.
Vandaar! Diedjai matekes! Nick kan echt niets fout doen op die fb site.quote:
Logisch.. zij wilden niet meer deelnemen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Blijkbaar worden de "zelf vertrekkers" volledig uitgesloten.
Die zal Nick nog wel leggen om te zeggen dat hij de puzzel heeft afgewerkt (na het voorbereidende werk van Liese, maar ja).quote:Op woensdag 7 april 2021 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Je zou toch zeggen.. met die paar stukjes over heb je die puzzel zo voor elkaar.
Duh Jill natuurlijk en Soury ziet de dingen iets wat foutquote:Op woensdag 7 april 2021 17:24 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Geen idee wat daar backstabben van is en dat met Matt is nooit gebeurd en als je goed geluisterd heeft over Tho en Jill, dan weet je dat ze dat buiten BB zouden gaan bekijken hoe of wat,
Dus sorry maar klopt niks van wat je zegt over backstabben.
En hier laat ik het bij want vind het niet waard om er verder nog aandacht aan te schenken.
We gaan wel zien wie de winnaar wordt.
Naomi heeft een erg strategische fout gemaakt door volkomen achter Nick schuil te gaan. Anders was ze nu wellicht mijn favoriet geweest.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik had een Naomi ook nog wel verwacht ipv Liese
houdt de mens bezig .. goed voor de spiertjesquote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom doet ze dat niet met de keukenmachine
Al had ik Liese ook niet verwachtquote:
Ik vind de fitness-oefeningen van Mike, gegeven vanop zijn bed, de leukste van allemaal. Geniet er nog van. Ik vind niet direct die beelden terug.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:58 schreef Yolk het volgende:
Ik denk dat veel stemmers (misschien wel een meerderheid) alleen de uitzendingen kijken, geen idee hebben van polls en niet per se in een kamp zitten. Heb het idee dat Jill daar het meest van kan profiteren.
Dat is denk ik ook de reden dat Matt won van Mike. De plezantere kanten van Mike kwamen niet duidelijk naar voren in de uitzendingen.
Ik ookquote:Op woensdag 7 april 2021 18:06 schreef Benny het volgende:
Ik hoop:
1.Jill 2.Liese 3.Nick
Ik verwacht:
1.Nick 2.Jill 3.Liese
Naatjuh kon geloof ik niet en theo werd ook gezegt dat die niet kwam maar Daan geloof ik welquote:Op woensdag 7 april 2021 18:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Blijkbaar worden de "zelf vertrekkers" volledig uitgesloten.
Dit is eroverquote:Op woensdag 7 april 2021 17:00 schreef Jockari het volgende:
BB doet weer wat Nick gevraagd heeft !!!
Klopt helemaalquote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Naomi heeft een erg strategische fout gemaakt door volkomen achter Nick schuil te gaan. Anders was ze nu wellicht mijn favoriet geweest.
Ik denk dat Naomi het op eigen kracht nooit zover had geschopt.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Naomi heeft een erg strategische fout gemaakt door volkomen achter Nick schuil te gaan. Anders was ze nu wellicht mijn favoriet geweest.
Hebben ze niet toch? Vanmiddag stonden ze ook al met de hand slagroom te kloppen. Heeft Princess geen handmixers in het assortiment?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom doet ze dat niet met de keukenmachine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |