Misschien je roze bril eens afzettenquote:Op woensdag 7 april 2021 17:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Toegegeven... Soms moet ik ook even twee keer kijken
Aanname.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:57 schreef greysbones het volgende:
Als Nicksken wint.. is hij alsnog al zijn geld kwijt aan zijn lieftallig gevalletje
Volgens mij iedereen.. behalve een paar niet-realistische bewoners in het huis, die vonden dat hij de finale had moeten halen of zo....quote:
Nee ze heeft het al uitgegevenquote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 17:43 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zie in diverse vooral NL fb groepen dat Jill bovenaan staat en op de grootste BE fb groep staat Nick ver bovenaan.Niet moeilijk.Is collega van Nick...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja een hele dikke aanname en heb er wel vertrouwen inquote:
Zij is zenuwachtig voor de wat haar achteraf te wachten staat, in de buitenwereld, de reacties en zoquote:Op woensdag 7 april 2021 16:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die verwacht echt van alles, die staat morgenavond te huilen van teleurstelling
Ik kijk vooral uit naar het slapen gaan.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:58 schreef greysbones het volgende:
En wat staat er op het programma vanavond voor de geweldige helden zoals BB ze noemt
Tis voor jou te hopen dat hij dat tandenbleeksetje snel kwijt is.. dan kun je op visite gaanquote:
ben net zo benieuwd als jouquote:Op woensdag 7 april 2021 17:18 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Nou noem ze maar eens op dan maar ook op welke manier
Hahahah zo ken ik je Engiequote:Op woensdag 7 april 2021 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar het slapen gaan.
Kan je na gaan ik ben nog ouder hahahaaquote:Op woensdag 7 april 2021 17:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stel u voor dat Patje die rotzooi van muziek had moeten horen als 60-jarige...
Dat wil ze graag met iedereen op de foto en een BN'er zijnquote:Op woensdag 7 april 2021 17:59 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zij is zenuwachtig voor de wat haar achteraf te wachten staat, in de buitenwereld, de reacties en zo
Dat denk ik ook. Misschien Thomas/Patje ook wel (ook verloren door team Nick), gezien Julie wel profiteerde van de Michel-achterban.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat de beste voorspeller de nominatie Naomi/Julie is. Die is niet gewonnen door het Nick kamp.
Niet voor een Jill die dyscalculie heeft. Dan zijn enkele opeenvolgende cijfers de doodsteek in zo een getal.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeilijke nummers zijn vaak meerdere nummer. Moeite met 234578 is makkelijker dan 2666668
Ik heb hem al naar rechts geswipedquote:Op woensdag 7 april 2021 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis voor jou te hopen dat hij dat tandenbleeksetje snel kwijt is.. dan kun je op visite gaan
Nee dan snap je het niet, geeft nietquote:Op woensdag 7 april 2021 18:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet voor een Jill die dyscalculie heeft. Dan zijn enkele opeenvolgende cijfers de doodsteek in zo een getal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |