Zelfs als je in de finale staat mag je er niet over pratenquote:
Ja verder is ze ook niks waardquote:
En toch in de finale. Heel knap.quote:
Een bitch. Beetje kleinerend. Zo is ze nog.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:41 schreef zodeju [quote]
[b]Op woensdag 7 april 2021 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk om te horenHoe was Bridget?
Met debieltje spelenquote:
Die hebben we ook een op fok maar die is helemaal niet zo populair.quote:
een maaltijd voor 3 minstensquote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Die hebben we ook een op fok maar die is helemaal niet zo populair.
Niks veranderd dus.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Een bitch. Beetje kleinerend. Zo is ze nog.
oja staat me bij dat je ook op het terrein was geweest. toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tot het overlijden Hilde. Toen is het verwaterd.
Ja sorry ik had je niet willen meldenquote:Op woensdag 7 april 2021 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Die hebben we ook een op fok maar die is helemaal niet zo populair.
Lekkerquote:Op woensdag 7 april 2021 19:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Klopt, prei-gehaktschotel
Ik denk dat de restjes niks kennenquote:
Maakt niet uit, hoort erbij.quote:
oh correct Nederlands dat moet het zijn in de Cosquote:
Nou nee hoor maar ik ken wel watquote:Op woensdag 7 april 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh correct Nederlands dat moet het zijn in de Cos
ik kan ook veel, maar daar hebben we het niet overquote:
nee dat is heel veel teveel voor mijquote:
Oh ik kan je niet maar ik geloof jequote:Op woensdag 7 april 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan ook veel, maar daar hebben we het niet over
ik kon je ook niet , ik geloof je ookquote:
kijk wie het schrijft en geef dan de verdediging maar opquote:Op woensdag 7 april 2021 19:56 schreef Fasil het volgende:
[..]
Hoeveel keer nog; Jill heeft het meeste geld in de pot gebracht
In België bedoel je? Op de wei?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oja staat me bij dat je ook op het terrein was geweest. toch?
naar allemaal
Dus? Waarschijnlijk is ze ook de beste qua het weer uitgevenquote:Op woensdag 7 april 2021 19:56 schreef Fasil het volgende:
[..]
denk dat LIese er ook wel wat van kanquote:Op woensdag 7 april 2021 19:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus? Waarschijnlijk is ze ook de beste qua het weer uitgeven
Daar ken ik Liese en Jill niet goed genoeg voor om te weten of ze dat zouden kunnen.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat LIese er ook wel wat van kan
Ja prima met haar dikke reet op een fietsquote:Op woensdag 7 april 2021 19:56 schreef Fasil het volgende:
[..]
Sauna hottubje.. past het allemaal in zijn appartementquote:
En veel bijgedragen aan de sfeer in het huis! Ze had bovendien op iedereen een positieve invloed. Op Thomas, op Julie, op Liese.. zelfs op Nathalie.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:56 schreef Fasil het volgende:
[..]
Is voor de zieke kindjesquote:Op woensdag 7 april 2021 19:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus? Waarschijnlijk is ze ook de beste qua het weer uitgeven
hij is ontmaagd de jongenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sauna hottubje.. past het allemaal in zijn appartement
Bij het binnenkomen van de eerste 8, was er ook politie bij.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jill: 'worden we opgehaald door een grote auto met polities"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |