de jongen met de vele praatjesquote:Op woensdag 7 april 2021 20:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Toen hij in het huis te gast was, zei hij dat hij alles nog had.
is om de herrie op de achtergrond te camouflerenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Lekkere kutmuziek erbij. Wat een feest
Heeft nog niks gehadquote:Op woensdag 7 april 2021 20:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Toen hij in het huis te gast was, zei hij dat hij alles nog had.
Ik denk dat soms mensen aan haar ergerde. Met haar kut polonaise en haar nep gelach en gedragquote:Op woensdag 7 april 2021 20:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
En veel bijgedragen aan de sfeer in het huis! Ze had bovendien op iedereen een positieve invloed. Op Thomas, op Julie, op Liese.. zelfs op Nathalie.
staat vast bij mamie op de rekeningquote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft nog niks gehadwist nog niet eens dat daar belasting af ging
niet zeuren.. net was disney muziekquote:Op woensdag 7 april 2021 20:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Krijgen we nu de hele avond die teringmuziek
Ok baasquote:Op woensdag 7 april 2021 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet zeuren.. net was disney muziek
whoehoe ik ben de baasquote:
Jill voldoet, als enige, aan alle voorwaarden om de winnaar te zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
En veel bijgedragen aan de sfeer in het huis! Ze had bovendien op iedereen een positieve invloed. Op Thomas, op Julie, op Liese.. zelfs op Nathalie.
Ik vind het wel leuk. Breekt de stiltequote:Op woensdag 7 april 2021 20:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Krijgen we nu de hele avond die teringmuziek
en heeft al 2 jaar zijn eigen bedrijf??quote:Op woensdag 7 april 2021 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft nog niks gehadwist nog niet eens dat daar belasting af ging
Muziek die nu gespeeld word is wel relax. Maar het gaat wel als een nachtkaars uit zoquote:Op woensdag 7 april 2021 20:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Breekt de stilte
Je bent een fok sukkel net zo als ikquote:
sukkel tokkie wat nog meer??quote:
Het mag wel wat vrolijker hoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Breekt de stilte
Die vetbek is nepquote:Op woensdag 7 april 2021 20:04 schreef Fasil het volgende:
[..]
Jill voldoet, als enige, aan alle voorwaarden om de winnaar te zijn.
Als Jill niet wint, is Liese zeker oké als winnaar.
Nick echt onterecht,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |