quote:#Vaccinatie
➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Neem aan dat het dan wel quinoa, hummus en avocado-hapjes zijn? Bitterballen kauwen in de sportschool voelt zo raar.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Hebben we horeca mensen hier binnen de reeks? Halen we daar de drankjes en de snacks. Om dan te nuttigen in de sportschool van Noek.
Daarna zeker als een stel dronken torren met een pens vol met bitterballen aan de gewichten hangen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Hebben we horeca mensen hier binnen de reeks? Halen we daar de drankjes en de snacks. Om dan te nuttigen in de sportschool van Noek.
Ze zijn even aan het kijken hoe ze het zo positief mogelijk kunnen brengenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
WAAR BLIJVEN DE PRIKCIJFERS IK BEN ZIEDEND!!!
Uiteindelijk zal ik wel in die sector belanden achter het cs.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Noek in een andere sector werkte die nog niet open was.
![]()
Ken er nog eentjequote:Op woensdag 7 april 2021 16:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
WAAR BLIJVEN DE PRIKCIJFERS IK BEN ZIEDEND!!!
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ik wel in die sector belanden achter het cs.
NOSquote:Het Europees Geneesmiddelenbureau EMA heeft vandaag in een nieuw oordeel gemeld dat er een mogelijk verband is tussen de zeldzame combinatie van trombose en een verlaagd aantal bloedplaatjes en het vaccin. Dat is te lezen in een persbericht op de website. De gecombineerde problemen moeten als zeer zeldzame bijwerking in de bijsluiter worden gezet.
Volgens het EMA wegen de voordelen van het vaccin op tegen de nadelen.
Heb je in ieder geval keuze waarmee je volgespoten gaat worden.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Tja, indien dit doorgaat is het duidelijk.quote:
Op naar het AZ topic!quote:Op woensdag 7 april 2021 16:03 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
EMA confirms overall benefit-risk remains positive
Ach je blijft in ieder geval fysiek bezigquote:Op woensdag 7 april 2021 16:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Doorprikken dus.quote:
Toegegeven, erg consistent.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:03 schreef Za het volgende:
[..]
Tja, indien dit doorgaat is het duidelijk.
We gaan eindelijk leren leven met een permanente covid situatie, er is geen andere keuze.
Besmettingen en IC opnames liggen heden hoger dan bij de aanvang van de lockdown op 15 dec.
Ik wel hoor. Ik slik ook de anticonceptiepil en de kans dat ik dáár trombose van krijg is vele malen groter.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Doorprikken dus.
Niet dat iemand hem nu nog wil maargoed
ik wel hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 16:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Doorprikken dus.
Niet dat iemand hem nu nog wil maargoed
Jaa dat zei je net ook al ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:03 schreef Za het volgende:
[..]
Tja, indien dit doorgaat is het duidelijk.
We gaan eindelijk leren leven met een permanente covid situatie, er is geen andere keuze.
Besmettingen en IC opnames liggen heden hoger dan bij de aanvang van de lockdown op 15 dec.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |