https://allecijfers.nl/ni(...)na-virus-en-covid19/quote:
Dat die ambulance het rustig heeft klopt wel, mensen liggen langer in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 10 april 2021 15:50 schreef Ghoula het volgende:
[..]
dunno. in het begin vorig jaar was het redelijk druk, heb er daarna ook een tijdje gewerkt maar volgens de ambulancebroeders was het aardig rustig terwijl we midden in de tweede golf zouden zitten.
1191/1700 dus en 777 met corona. Da's niet vol.quote:Op zaterdag 10 april 2021 15:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://allecijfers.nl/ni(...)na-virus-en-covid19/
En daarvan zijn er ruim 800 coronapatienten. Er is dus weinig speelruimte meer op de IC.
Dit is altijd zo geweest door bezuinigen op de zorgsector. Zorg is een verdienmodel en blijkbaar was je zus niet rendabel genoeg.quote:Op zaterdag 10 april 2021 15:55 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat die ambulance het rustig heeft klopt wel, mensen liggen langer in het ziekenhuis.
Als het er zo rustig is waarom moest mijn zus dan zestig km verder naar een ziekenhuis? Onderweg drie of vier andere ziekenhuizen voorbij gereden. Ook moest ze voortijdig naar huis en kreeg beademingsapparatuur mee naar huis. Dat doen ze allemaal niet omdat het overal zo rustig is lijkt mij.
Mijn ervaring is anders maar jij hebt er natuurlijk veel meer kijk op.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:01 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Dit is altijd zo geweest door bezuinigen op de zorgsector. Zorg is een verdienmodel en blijkbaar was je zus niet rendabel genoeg.
dat hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 10 april 2021 16:12 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders maar jij hebt er natuurlijk veel meer kijk op.
niet echtquote:Op zaterdag 10 april 2021 16:17 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En dan gaat nooit je sarcasme lampje branden?
#kenner de bestelling staat al uitquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:28 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dit dus![]()
ff helemaal volsnuiven en zuipen, stad in gaan, overal overheen plassen en passen en dingen gooien naar mensen enzo![]()
Wordt fissa !
Waar ga jeje over 6 maanden druk over maken als Corona het gewone griepje is en iedereen weer zijn normale gang gaat?quote:
https://www.nu.nl/coronav(...)toch-uitgesteld.htmlquote:Op woensdag 7 april 2021 16:13 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Wie gelooft nou nog wat dit kabinet onder leiding van Rutte zegt man?
Hou toch op
Versoepelingen gaan niet door gelukkig.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:07 schreef Arcee het volgende:
Ziekenhuizen stellen noodgedwongen hart- en kankeroperaties uit door volstromende ic’s
Versoepelingen.
Straks verplicht mondkapje in het park.quote:Op maandag 12 april 2021 07:54 schreef Drekkoning het volgende:
Lekker met zijn allen ophokken in de parken komende weken, dat gaat de cijfers goed doen
Mensen moeten gewoon thuisblijven. Lekker overal samenkomen maar wel janken dat de cijfers omhoog gaanquote:Op maandag 12 april 2021 07:54 schreef Drekkoning het volgende:
Lekker met zijn allen ophokken in de parken komende weken, dat gaat de cijfers goed doen
Klopt, maar dat doen ze blijkbaar niet. Dus zijn we beter af met alternatieven zoals terrassen.quote:Op maandag 12 april 2021 07:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon thuisblijven. Lekker overal samenkomen maar wel janken dat de cijfers omhoog gaan
Of gewoon de ME de parken laten schoonvegen. Wie niet horen wil moet maar voelen.quote:Op maandag 12 april 2021 08:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doen ze blijkbaar niet. Dus zijn we beter af met alternatieven zoals terrassen.
Repressie is niet altijd de oplossing, goede alternatieven zijn in deze situatie veel beter. Ook voor de ondernemers.
Dat is op termijn geen oplossing zoals de verschillende burgemeesters en veiligheidsregio’s al aangeven. Je hebt niet de mankracht voor pure repressie als iedereen massaal naar buiten gaat.quote:Op maandag 12 april 2021 08:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of gewoon de ME de parken laten schoonvegen. Wie niet horen wil moet maar voelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |