Reken maar dat die dag er gaat komen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Testbewijs om buiten een biertje te mogen drinken ja. That'll be the day
quote:Op woensdag 7 april 2021 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Update van 7 april:
- 6.346 nieuw gemelde positieve testen
- 285 nieuwe ziekenhuisopnames
- 57 nieuwe IC-opnames
- 23 nieuwe overlijdens
Wat is het nu, 6346 of 6409?quote:
6409quote:Op woensdag 7 april 2021 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nu, 6346 of 6409?
Heerlijk. Dat half lege glas hier ook altijd.quote:
Ik zat er ongeveer 1418 vanafquote:
7633quote:Op woensdag 7 april 2021 15:17 schreef tja77 het volgende:
Hoeveel besmettingen vorige week woensdag?
quote:
Dan drink ik mijn zelf meegenomen cola wel op de stoep 3 meter naast het terras.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Reken maar dat die dag er gaat komen.
quote:Hoe de verschillende locaties op de lijst zijn beland, is onduidelijk. Verschillende mensen geven aan contact te hebben gehad over een mogelijke test, maar daar hebben ze vervolgens niks meer van gehoord. Dat ze nu dus op de lijst staan komt als een grote verrassing. Woordvoerder Arthur van Disseldorp van HISWA-RECRON laat aan Omroep Brabant weten dat naar schatting een derde van de testevenementen tot dinsdag niet wist dat op ze de bewuste lijst stonden.
Ah die ja, de 'basis'maatregelen. Die ten grondslag liggen aan ongeveer alle sluitingen en restricties. Dat zou schelen, als we alleen de basismaatregelen overhouden.quote:
Nee normaal zijn crisisjaren booming inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]Natuurlijk is het een verwachting maar toch niet zo heel vreemd dat als er in een crisisjaar minder faillissementen zijn dan in een normaal jaar dit ergens door komt, maar we kunnen ook gewoon doen of er niks aan de hand is geweest.
Graag of niet zou ik zeggen, anders gewoon helemaal niet mee doorgaan.quote:
Nee ik heb het over Texas.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:13 schreef Simmertje het volgende:
Je hebt het overigens over Amerika als land, maar per staat verschilt het. Daarnaast zijn ze gewoon een stuk verder met vaccineren dan Nederland. Zodra hier 50/55+ allemaal gevaccineerd is mag ik hopen dat wij ook veel meer kunnen.
En als je die cola nu ook nog van thuis meeneemt, ben je een stuk goedkoper uit.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
Dan drink ik mijn zelf meegenomen cola wel op de stoep 3 meter naast het terras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |