Als al de meerheid van de trombose gevallen onder de 40 jaar is (en nog steeds is die klein dan), dan zou je prima 40+ bijvoorbeeld door kunnen prikken.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
Op een Belgische nieuwssite verwachten ze dat er een minimum leeftijd voor Astra Zeneca vaccins komt. Daar gaat het vaccinatieplan maar eens mocht het kloppen.
Verwacht eerder dat het 60 wordt.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Als al de meerheid van de trombose gevallen onder de 40 jaar is (en nog steeds is die klein dan), dan zou je prima 40+ bijvoorbeeld door kunnen prikken.
quote:Op woensdag 7 april 2021 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De reactie van de minister in zijn geheel:
[..]
Hierbij betwijfel ik wat Hugo hier lijkt te suggereren, namelijk of het helpt voor de bereidheid om náást de nieuwsberichten over trombose nu al voor de 2e keer de boel stil te leggen.quote:Wat Yvo Smulders niet meeneemt in zijn betoog, is dat het vertrouwen in de vaccins ook meespeelt in de bereidheid van mensen om zich te laten vaccineren. En ook die bereidheid speelt mee in het voorkomen van het overlijden van mensen. Juist berichten over aandoeningen na vaccinatie - hoe weinig die dan ook voorkomen – kan mensen doen besluiten zich niet te laten vaccineren.
Pushmelding NOS.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waarom dit niet op elke nieuwswebsite groot op de voorpagina staat. Alsof het niet zulk belangrijk nieuws is
Je kunt hier twee kanten mee op, inderdaad. Hier is de algemene opvatting dat twee keer stoppen slecht is voor de vaccinatiebereidheid, de minister denkt dat niet stoppen en bijwerkingen voor lief nemen dat is. En dat is van zijn oogpunt - vind ik - de meest logische: hij is verantwoordelijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:37 schreef galantis het volgende:
[..]
[..]
Hierbij betwijfel ik wat Hugo hier lijkt te suggereren, namelijk of het helpt voor de bereidheid om náást de nieuwsberichten over trombose nu al voor de 2e keer de boel stil te leggen.
Misschien straalt het veel meer vertrouwen uit als je zegt dat het al ís onderzocht (want dat was het al) en dat gezien de extreme uitzonderlijkheid van bijwerkingen er niet genoeg aanleiding is nu weer te stoppen.
Dat was sowieso maar een adviesquote:Op woensdag 7 april 2021 15:39 schreef BillDauterive het volgende:
Als de bezoekersregeling wordt aangepast van 1 naar 2, zou dat zoveel schelen. Ik hoop dat het waar is en kijk er erg naar uit
Ik kijk vooral uit naar het opheffen van de avondklok. Die nekt mij persoonlijk het meest.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:39 schreef BillDauterive het volgende:
Als de bezoekersregeling wordt aangepast van 1 naar 2, zou dat zoveel schelen. Ik hoop dat het waar is en kijk er erg naar uit
En je zou mannen ook gewoon door kunnen prikken toch? Alle gevallen betroffen vrouwen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Als al de meerheid van de trombose gevallen onder de 40 jaar is (en nog steeds is die klein dan), dan zou je prima 40+ bijvoorbeeld door kunnen prikken.
Kun je nu ook al mee doen wat je wil hequote:Op woensdag 7 april 2021 15:39 schreef BillDauterive het volgende:
Op afspraak, alleen met eigen gezin, op ruime afstand, mondkapje als je moet pissen, en getest of gevaccineerd.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KROEGEN OPEEEEEEN!!
Het is sowieso een advies. Gewoon doen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:39 schreef BillDauterive het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |