SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Poef.....gone! ©golfer
Tommy is inderdaad goed, maar mij net iets teveel een onetrick-pony met vrijwel alleen Vietnamese gerechten.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:57 schreef SiGNe het volgende:
Tommy is best een kletskous, leuke gast en kan best goed koken... beter dan rekenen in elk geval
Je moet je sterke punten gebruiken natuurlijk, Depinder maakt ook veel curry's en Kishwar maakt ook vooral Bengaals eten.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Tommy is inderdaad goed, maar mij net iets teveel een onetrick-pony met vrijwel alleen Vietnamese gerechten.
Het gaat met pepers niet om de hitte of de scherpte maar om de onderliggende smaak.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb gisteren de hete peper challenge gezien. Leek me fantastisch maar viel me tegen hoe veel (of eigenlijk weinig bedoel ik) ze ervan gebruikten. Het was niet de ster van de maaltijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door SiGNe op 17-06-2021 19:10:51 ]
Leuke opdrachten inderdaad en ja, de kandidaten zijn vaak grappig en juist omdat ze dat zelf niet zo door hebben maakt het leuk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:42 schreef SiGNe het volgende:
Leuke immunity challenge.. hoop experimenten en de kandidaten zijn zelf ook verbaasd dat het werkt
De kandidaten hebben dit jaar ook enorm veel humor en ook dat hebben ze soms niet eens door![]()
Zij kookt ook veel en de rest denk niet dus is eigenlijk gesneden koek voor haar zou je denken. Wel leukquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:11 schreef SiGNe het volgende:
Kandidaten voor de Celebrity Masterchef zijn ook bekend:
https://www.news.com.au/e(...)8e319f5577f894ccb678
De dochter van Gordon Ramsey gaat ook meedoen, die heeft natuurlijk een enorm voordeel met een sterren Chef als vader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind deze overgebleven personen helemaal prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon lekker plat Schotsquote:Op maandag 21 juni 2021 17:17 schreef SiGNe het volgende:
Vinden jullie ook dat Scott spreekt alsof ie al aardig wat alcoholoische versnaperingen heeft gedronken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |