SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:43 schreef SiGNe het volgende:
Ben het wel met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:43 schreef SiGNe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:54 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag trouwens een AMA met Trent op de MAsterchef AU Reddit: https://www.reddit.com/r/MasterchefAU/
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag trouwens een AMA met Trent op de MAsterchef AU Reddit: https://www.reddit.com/r/MasterchefAU/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je loopt nog maar een aflevering of 22/23 achter.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Sorry hoor dat ik zo laat was maar ik heb net de 3 teams aflevering gehad met uit ieder team iemand zelfde gerecht. Hou van team challenges en deze vond ik zeker leuk. Vanavond de eliminatie van het verliezende team kijken(Is aflevering 12 of 13)
Ooooh valt reuze meequote:Op maandag 7 juni 2021 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je loopt nog maar een aflevering of 22/23 achter.
Ik heb wel even het verschil tussen een Australische crayfish en een lobster moeten opzoeken.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 01:36 schreef SiGNe het volgende:
Mooie uitleg over de kreeft ook, nooit geweten dat er zoveel meer mee kan dan alleen een staart bakken.
Crayfish is een zoetwaterkreeft.quote:
Alleen jammer dat Mel een bontjas aan had.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:41 schreef golfer het volgende:
Wat een leuke mysteriebox-opdracht met veel Melbournepromotie.
Imitatiebont.quote:
't zag er wel behoorlijk echt uit.. naja. laten we hopen dat het inderdaad imitatiebont is.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Imitatiebont.
ook in Australië is er felle tegenstand tegen echt bont en veel bont is zelfs verboden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |