Ligt ook weer aan welke lijn je hebt. Baby dry / premium protect / active fit / simply dry / pure protect.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij hebben 3 Kruidvat filialen. Bij eentje waren de oude luiers allemaal voor ¤10,- (en was het schap dus leeg) en bij een ander filiaal lagen ze nog volop in de schappen (normale prijs).
Ik moet zeggen dat het mij allemaal niet uitmaakt welke soort ik heb van Kruidvat. Allemaal prima. Gebruik ze ook door elkaar.
Pampers vind ik juist stinken, haha.
Waarom heb je pakken kunstvoeding met nr 2,3,4,5,6?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:55 schreef Lemijn het volgende:
Waarom zijn er zo bizar veel soorten Pampers?
Wij gaan morgen naar Amersfoort. Zoveel zin inquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:36 schreef B.ertha het volgende:
Echt een aanrader trouwens: Burgers' Zoo is maar beperkt open (alleen de buitenverblijven) en kost daarom maar een tientje per volwassene en er is nog genoeg te zien voor een uur of 3-4.
Je zal gelijk hebben. En het geldt voor heel veel producten dat er zonder goede reden 10 soorten van bestaan. Ik ben maar gewoon blij dat het niet mijn werk is om wéér een nieuwe soort Pampers te bedenken....quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom heb je pakken kunstvoeding met nr 2,3,4,5,6?
Dit zijn typisch producten met een hoge emotionele lading. Het verkoopt gewoon goed en mensen zijn bereid er flink voor te betalen.
Gaaf is dat hè! Als we naar de boerderijwinkel gaan, rent hij in 1 streep naar de stal. En als we langs een weiland met koeien rijden dan wordt hij ook altijd enthousiastquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:04 schreef Ticootje het volgende:
Wij hebben een abo op hoenderdaal. Daar gaan we volgend weekend mooi even heen. De jongens gillen het al uit als ze koeien zien, dat wordt echt lachen.
Dat hoorde ik gisteren ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:24 schreef June. het volgende:
Vrienden van mij zeggen dat amazon ook vaak goede pampers deals heeft.
Ik denk dat we gewoon die van die AH eens proberen. En anders misschien die van trekpleister, volgens mij zijn die exact hetzelfde als de oude van kruidvat.
Hema!quote:Op zondag 23 mei 2021 16:18 schreef automatic_ het volgende:
Iemand nog tips voor een rietjes beker? Of beter; hoe leer je drinken uit een rietje?
Wij hebben ook de rietjesbeker van de Hema. In het begin snapte ze er niets van. Ze kantelde de beker (als bij een open beker) waardoor het systeem natuurlijk niet werkte.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:18 schreef automatic_ het volgende:
Iemand nog tips voor een rietjes beker? Of beter; hoe leer je drinken uit een rietje?
Wij gebruiken een Munchkin en dat gaat goed. Open beker gaat... Tja.... Soms goed haha. Nu hadden we hem laatst (op terras) een rietje gegeven bij een flesje drinken, maar dat snapte hij niet echt. Of wordt een rietjes beker nu (bijna 19mnd) afgeraden?
Dit is Amersfoort, ook echt heel leuk. We hebben onze dagkaart omgezet in abonnement, aangezien mijn broertje daar om de hoek woont zullen we daar wel meer dan 2x per jaar komenquote:Op maandag 24 mei 2021 11:18 schreef Keroppi het volgende:
Ooooh ik ben jaloers! Blijdorp is momenteel alleen open voor abonnementhouders dus we moeten nog éven geduld hebben. Maar ik denk dat ze het zo leuk gaat vinden
Ik heb rietjesbekers van ali!quote:Op zondag 23 mei 2021 16:18 schreef automatic_ het volgende:
Wij gebruiken een Munchkin en dat gaat goed. Open beker gaat... Tja.... Soms goed haha. Nu hadden we hem laatst (op terras) een rietje gegeven bij een flesje drinken, maar dat snapte hij niet echt. Of wordt een rietjes beker nu (bijna 19mnd) afgeraden?
Vind je dat niet een risico met weekmakers ed?quote:Op maandag 24 mei 2021 12:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb rietjesbekers van ali!
Die doen het ook als ze worden schuin gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |