Mijn oudste liep pas bij 22 maanden. Vooral vervelend voor mijn rug gebleken uiteindelijk. Wij zijn ermee naar een kinderfysio gegaan. Maar in ons geval deed hij echt níks, ook niet optrekken tot staan of überhaupt staan. Als je ‘m aan een tafel zette bijvoorbeeld, zakte hij meteen in.quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:43 schreef BellaaElisa het volgende:
Hier natuurlijk ook gefeliciteerd @:Rebubbled![]()
Lopen al jullie dreumessen? Spruit is 18 maanden en loopt nog steeds niet
Ja, maar ze liep hier al voordat ze 1 was.quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:43 schreef BellaaElisa het volgende:
Gefeliciteerd! En wat mooi die tweede fotoquote:Op donderdag 29 april 2021 21:42 schreef Rebubbled het volgende:
De jop was jarig!
[ afbeelding ]
Wij schuiven een topic door en zien jullie snel weer.
En bonusfoto:
[ afbeelding ]
Ze wil nog steeds af en toe een borstje. Toevallig vanochtend. WHO 2 jaar advies gehaald.
Hier loopt draak ook nog niet met 17 maanden, maar dat is/was ook de verwachting wel. Vanaf 3 maanden ofzo fysio gehad en dat is nu gestopt. Conclusie: iets hypermobiel, waardoor hij meer spierkracht nodig heeft. Dus alles gaat gewoon wat langzamer. Gaat spruit wel vooruit?quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:43 schreef BellaaElisa het volgende:
Kan mij goed voorstellen dat dat pittig is!quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:26 schreef BellaaElisa het volgende:
Hij trekt zich wel op aan alles, maar zelfstandig zonder hou vast op staan lukt nog niet. Het cb geeft hem nog 2 maanden en anders krijgen we een doorverwijzing naar de kinderfysio. Ik draag mijzelf een breuk ben ook zwanger en bijna 13 kg is echt
Bizar hè! Hier ook al van die grote voeten, de sandaaltjes die we een maand geleden hadden gekocht zijn hier ook alweer te klein.. De volgende moeten alweer maat 25 zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:41 schreef Ynske het volgende:
Waar gaan die grote voeten met m'n kleine man naar toe.
We zitten alweer in maat 24 terwijl we met kleding net in 80 heel soms 86 zitten.
Maat 23 net twee maanden mee gedaan
Hier ging het ineens hard. Sinds 11 maanden trok hij zichzelf op. Voor zijn verjaardag kreeg hij een loopauto waar hij altijd achter liep. Maar tot bijna 17 maanden weigerde hij aan 1 handje te lopen. Hij probeerde ook niet los te stappen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:26 schreef BellaaElisa het volgende:
Hij trekt zich wel op aan alles, maar zelfstandig zonder hou vast op staan lukt nog niet. Het cb geeft hem nog 2 maanden en anders krijgen we een doorverwijzing naar de kinderfysio. Ik draag mijzelf een breuk ben ook zwanger en bijna 13 kg is echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |