abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2021 @ 12:31:49 #26
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_198931524
Sauzen. En dan moet er gedipt worden.
En noodles.
Verder is hij op zich best kieskeurig dus ik zeg er tegenwoordig maar bij dat papa het heeft gemaakt of dat het van papa is en dat haalt hem nog weleens over.
Mijn man kan heel goed koken en dingen combineren met allerlei kruiden enzo en ik ben meer van kale aardappelen met een stuk broccoli :+
  FOK!fossiel vrijdag 9 april 2021 @ 12:41:19 #27
1455 Keroppi
kool kikker
pi_198931619
Hier is alles (nog) lekker. Enige wat ze ooit weigerde was witlof (wat ik wel snap, want toch vrij bitter). Gewokte verse spinazie lijkt vooral lastig te eten met de blaadjes/steeltjes, maar gast er uiteindelijk altijd wel weer in.

Gisteren ging ik haar ophalen op de opvang, net voor het ‘tomaat en komkommer moment’. Blijkbaar had ze dat wel opgepikt, want ze wilde niet naar huis (doet ze normaal niet moeilijk over), maar wel in de stoel zitten en ‘tom’ en ‘komk’ eten...

Rozijntjes krijgt ze niet vaak maar zijn zeker favoriet.
Chick on a mission
pi_198931806
Fruit. Die van mij jat regelmatig appels en bananen van de fruitschaal _O-
pi_198935110
Het moment dat je zoon van bijna 2 bij het buurtkippenhok twee bejaarden wegstuurt die op het bankje zitten :') _O-
pi_198936826
Klinkt inderdaad als een bijna tweejarige. Kleine dictators. :D
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_198937539
Jup :Y
pi_198937582
Die van mij kwam net uit de opvang met koorts -O- beetje jammer dag we net hadden toegezegd naar mijn ouders te gaan. Die hadden hem al een paar weken niet gezien en verheugden zich er enorm op.
Stom :(
pi_198944570
Koorts, benauwd, keelpijn, hoesten.. net dus maar even getest. Ging best oké, al moest hij even huilen voorafgaand aan de test en durfde de test medewerker niet door te pakken 'aaaah wat is dit zielig' :')
Na de test was het direct weer in orde gelukkig :)
pi_198946156
Hopelijk heb je snel de uitslag! Arm schaap. Slapen jullie wel een beetje?

Ik had Lily voor haar test de hele ochtend voorbereid met een Elmo handpop die zijn mond open kan doen en wattenstaafjes. Elmo was ook mee naar de test en onderging de eerste test, daarna ik en daarna Lily. Ging super gesmeerd, ik was zo trots op haar. Ik kan het echt aanraden om doktersbezoeken tot in de details voor te bereiden en eerlijk te zijn over de eventuele pijn.
  zaterdag 10 april 2021 @ 15:16:11 #35
346653 Ceviche
pi_198946749
Sowieso altijd eerlijk zijn over de pijn, ze voelen het toch wel en dan vertrouwen ze je niet meer (en terecht).
Ik heb een paar weken stage gelopen in een kinderziekenhuis, moest ik ogen druppelen (schijnt erg te branden) en dan moest het 10 minuten later weer. Je kunt ze moeilijk 10 minuten later weer voorliegen :+
  FOK!fossiel zaterdag 10 april 2021 @ 20:28:37 #36
1455 Keroppi
kool kikker
pi_198950506
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet voorbereid of besproken heb. Vooral omdat ik het niet echt het idee had dat het zou 'aankomen'. Maar misschien onderschat ik haar ;)

Ik zag er de eerste keer heel erg tegenop en toen ik 's ochtends eerst zelf moest kom ik bijna wel janken dat ik dit haar ging aandoen. We hadden die middag echter een superlieve test medewerkster die ook nog eens kundig en snel was. Ze heeft misschien 3 tellen verdriet gehad. Maar de gemiddelde tandenpoets-sessie geeft meer drama. En ze heeft langer gehuild om het feit dat ik haar net gekregen speeltje in mijn tas stopte :D
Chick on a mission
pi_198953144
Er komt zeker meer aan dan je denkt. Daar verbaas ik me elke keer weer over. De kindtesters zijn echt veel chiller. Ik mocht gelukkig ook daar. De eerste keer dat ik ging is er echt een lobotomie gedaan door die gast. :')

Lily's van mij fase zwakt af. Het is niet meer de hele dag en ze had een aantal keer vandaag dat ze zei 'Papa's bloemen. Papa's water. Papa's bord.' Vooruitgang!
pi_198962822
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 14:18 schreef Rebubbled het volgende:
Hopelijk heb je snel de uitslag! Arm schaap. Slapen jullie wel een beetje?

Ik had Lily voor haar test de hele ochtend voorbereid met een Elmo handpop die zijn mond open kan doen en wattenstaafjes. Elmo was ook mee naar de test en onderging de eerste test, daarna ik en daarna Lily. Ging super gesmeerd, ik was zo trots op haar. Ik kan het echt aanraden om doktersbezoeken tot in de details voor te bereiden en eerlijk te zijn over de eventuele pijn.
Ja hier ook veel voorgedaan bij zijn knuffel en deze ook meegenomen. Ook het filmpje op de ggd-site bekeken, waarop je ziet dat een kind getest wordt. Maar mijn jonkje vindt vreemde mensen eng, helemaal als ze de interactie met hem zoeken. Dan doet hij echt niet zijn mond blijmoedig open.
Later op de dag thuis veel nagespeeld :Y

Negatief *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door BobbyMcGee op 11-04-2021 16:45:50 ]
pi_198965750
Ah chill! Fijn dat het negatief is. Toch elke keer weer spannend.
pi_198969468
Fijn rebubbled *O*
pi_198982830
Goedemorgen allemaal, it's been a while ;)

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen want ik word een beetje droevig van de situatie;

Droppie is ondertussen 13 maanden oud en sinds een week of 2 is het drama als ik haar op bed moet leggen. Mijn man kan haar vrij makkelijk op bed leggen >> laatste restje vh flesje opdrinken in de stoel van de slaapkamer, tandjes poetsen en hij legt haar half slapend in bed.

Dit deed ik ook, maar als ik nu voorover buk om haar een kusje te geven dan protesteert ze al (want ze weet dat dat betekent dat ze naar bed moet). En als ik haar in haar ledikantje wil leggen, dan is het zodra als ik haar loshaal van mijn lichaam dat ze begint te huilen en naar mij grijpt. Ze valt bij mij/ op mij in slaap en als ik haar weg wil leggen dan begint ze weer te protesteren (herhaal 10x), mijn wallen hebben wallen :{

Als ik zeg dat we gaan slapen en haar in haar bedje leg dan begint ze te huilen en dat kan ze als het moet gewoon volhouden (ik heb weglopen geprobeerd en weer terugkomen en troosten, maar daar valt ze niet meer in slaap, ik heb het idee dat ik haar meer overstuur maak. En ik ben denk ik ook een weekdier, want ik vind haar zo zielig als ze op haar knietjes zit te huilen in haar bedje /moederhart breekt.

Nu neem ik haar mee naar beneden als ze niet wil slapen, maar ze begint nu al naar de deur te wijzen als ik haar oppak...en dat voelt ook niet helemaal goed :+

We zijn gister rond 1800 begonnen, ze heeft tot 1900 geslapen, toen was ze wakker. Vervolgens zijn we tot 2230 met haar in de weer geweest, waarbij mijn man haar uiteindelijk tot slaap heeft gesust.

Nachtlampje hebben we aangezet, want ik had het idee dat ze bang in het donker was maar dat lijkt geen verschil te maken.

Bij manlief wil ze wel slapen, dus het is echt iet met mij.

Heeft iemand tips? Zit er ook aan te denken om een slaapcoach te gaan inschakelen als dit voortduurt, maar da's gelijk zoveel geld

Ter info:
Ik kan haar "gewoon" bij de opvang afgeven, daar slaapt ze goed. Bij mijn man ook, dus het lijkt geen eenkennigheid.

Ze zit gaat richting vrij lopen, krijgt 4 kiezen die af en toe opspelen. Normale dingen voor haar leeftijd denk ik.

Ik heb geen separaat slaap topic kunnen vinden dus post het daarom hier :)

[ Bericht 2% gewijzigd door _aurum_ op 13-04-2021 10:02:34 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 13 april 2021 @ 10:48:36 #42
346653 Ceviche
pi_198983526
Misschien neemt ze de ruimte die ze krijgt? Koert slaapt bij de gastouder ook gewoon zelf in met een fles, wij moeten er een tijd bij zitten. Is gewoon omdat we dat altijd doen.
En meestal breng ik hem naar bed, en dan komt mijn man na 45 minuten en daarna slaapt hij altijd ineens heel snel. Hij ligt gewoon in bed maar bij mijn man lijkt het wel alsof hij denkt: er gebeurt hier verder niks meer dus kan net zo goed gaan slapen.
Dus dat zou mijn gok zijn.
  FOK!fotograaf donderdag 15 april 2021 @ 07:40:47 #43
148247 taxibabe
pi_199010153
Thomas gaat hier alleen rustig slapen als ik hem naar bed breng, bij mijn man schreeuwt hij alles bij elkaar. Slapen gaat over het algemeen weer goed zonder hem wakker te maken.

Hij begint steeds meer een eigen wil te krijgen. Zo wil hij zodra we beneden zijn direct (in zijn pyjama) al naar buiten, moeten we erbij zitten als hij met zijn blokken speelt enz. :') Met een driftbui (lees gillen) als we dat niet doen.. pff het opvoeden is echt begonnen, haha.

Wanneer gaan kinderen over naar een groter bed? Het wordt wat krapjes in het ledikant, als hij languit ligt heeft hij niet veel ruimte meer over. Maar ik vind hem eigenlijk nog te jong voor een peuter- of meegroeibed.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 april 2021 @ 08:26:03 #44
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_199010442
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 07:40 schreef taxibabe het volgende:
Thomas gaat hier alleen rustig slapen als ik hem naar bed breng, bij mijn man schreeuwt hij alles bij elkaar. Slapen gaat over het algemeen weer goed zonder hem wakker te maken.

Hij begint steeds meer een eigen wil te krijgen. Zo wil hij zodra we beneden zijn direct (in zijn pyjama) al naar buiten, moeten we erbij zitten als hij met zijn blokken speelt enz. :') Met een driftbui (lees gillen) als we dat niet doen.. pff het opvoeden is echt begonnen, haha.

Wanneer gaan kinderen over naar een groter bed? Het wordt wat krapjes in het ledikant, als hij languit ligt heeft hij niet veel ruimte meer over. Maar ik vind hem eigenlijk nog te jong voor een peuter- of meegroeibed.
Al krap in het ledikant? Is hij zo groot? Of heb je een klein ledikant?
Hier is die 120, dus we hebben nog wel even
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf donderdag 15 april 2021 @ 08:32:56 #45
148247 taxibabe
pi_199010489
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 08:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

Al krap in het ledikant? Is hij zo groot? Of heb je een klein ledikant?
Hier is die 120, dus we hebben nog wel even
We hebben een gewoon ledikant. Hij heeft boven en onder max 15-20 cm over, voor mijn gevoel begint dat behoorlijk krap te worden. En ja hij is behoorlijk groot :') Laatst kwamen we een gezin tegen met 3 kinderen. De jongste was net 3, maar Thomas was niet veel kleiner.. :@
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 april 2021 @ 08:44:24 #46
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_199010563
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 08:32 schreef taxibabe het volgende:

[..]

We hebben een gewoon ledikant. Hij heeft boven en onder max 15-20 cm over, voor mijn gevoel begint dat behoorlijk krap te worden. En ja hij is behoorlijk groot :') Laatst kwamen we een gezin tegen met 3 kinderen. De jongste was net 3, maar Thomas was niet veel kleiner.. :@
Grote vent dan! Hier ergens tussen de 80 en 86 cm :')
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf donderdag 15 april 2021 @ 08:55:22 #47
148247 taxibabe
pi_199010653
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 08:44 schreef Ynske het volgende:

[..]

Grote vent dan! Hier ergens tussen de 80 en 86 cm :')
Oeps.. ik weet niet precies hoe groot hij is, maar broeken zit hij nu in maat 92 en ik heb t-shirts gekocht in maat 98-104, deze zijn nog iets te groot :X

Het is een beetje lastig in te schatten hoe groot hij is, maar je kunt wel zien dat hij groot is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199025071
Wij gaan zo naar Artis! Een van de testopeningen. Zo'n zin in. Eindelijk wat doen met de dreumes.
pi_199026806
Hoi aurum, ik snap je frustraties! Helaas ook iets soortgelijks meegemaakt met Mayra. Ik kan je in ieder geval vermelden dat het ook weer over gaat na een tijdje, dus hopelijk is dat een geruststelling :') Verder geen tips helaas, behalve dan maar je partner naar bed laten brengen voorlopig.

Woow taxibabe, wat een grote dreumes heb jij daar! O+
Mayra is 24 maanden, draagt nog maat 86/92 en slaapt nog in een ledikantje :P

Leuk Rebubbled, have fun! Ik ben ook zo toe aan zoiets. We hebben alles al gedaan wat gedaan kon worden de afgelopen maanden. Even kijken of ze hier ook zoiets hebben met Blijdorp.. Artis is helaas iets te ver en we willen uiteraard eerst onze Rotterdamse dierentuin steunen :P
pi_199026889
Never mind, ik zie dat je je moet testen voordat je überhaupt naar binnen mag. Ik heb er geen problemen mee zelf te testen, maar wil Mayra het liefst zo min mogelijk laten testen.

Hopelijk wordt dat niet de standaard regel straks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')