Of gewoon een horren in huis halen? Als je een huurhuis hebt kun je ook voor een goedkopere variant gaan, die ie dan zelf op maat knipt en op het buitenraam bevestigd.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:36 schreef Keroppi het volgende:
We hadden al eerder gemerkt dat ze nogal heftig lijkt te reageren op muggenbeten. Maar afgelopen nacht is ze echt te grazen genomen en zit helemaal onder. Sommige plekken zijn echt enorm en ze is op een vinger gestoken die nu anderhalf keer zo dik en rood is...
Schijnt vaker voor te komen bij kleine kinderen, maar nu kan ze echt slecht in slaap komen door de jeuk![]()
We hebben Azaron in huis maar nu blijkt (bron: site dermatoloog en farmocotherapeutisch kompas) dat het wordt afgeraden ivm sensitisatie. Maar de locale Appie heeft geen koelgel/zalf en je moet toch wat.
Morgen even naar de apotheek. Nog andere tips om de jeuk te verlichten? Preventief is een klamboe in onze huidige woon situatie geen optie. Kinder DEET vind ik ook weer vrij heftig. Als ze ‘s nachts steken, doen ze dat blijkbaar door haar dunne slaapzakje heen. Het is ook niet dat hier veel muggen zijn maar ze is blijkbaar zeer smakelijk en reageert er heftig op.
We wonen hier nog maar een paar weken. In het nieuwe huis gaan we die zeker regelen!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:20 schreef June. het volgende:
[..]
Of gewoon een horren in huis halen? Als je een huurhuis hebt kun je ook voor een goedkopere variant gaan, die ie dan zelf op maat knipt en op het buitenraam bevestigd.
Vlooienbeten lijkt me heel onwaarschijnlijk. Bedwantsen zou in theorie kunnen want we zijn tot vrijdag in een vakantiepark geweest. Maar het is heel acuut van zondag op maandag komen opzetten en ik heb zelf ook wat muggenbeten. Dus ik denk toch muggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 06:46 schreef B.ertha het volgende:
Wat sneu zeg
Je hebt van die speciale afdekhoezen voor campingbedjes die klamboe zijn, is dat een optie of wil ze kunnen staan in bed?
Je moet dan wel het campingbedje gaan gebruiken want het ledikant zal aan de zijkanten open zijn.
Verder, na de beet stick?
Of iets van citronella of antimuggenplant op haar kamer?
Edit: hoe zeker ben je dat het muggenbeten zijn? Mijn zusje reageerde altijd heftig op vlooienbeten, heeft ze toevallig huisdieren geaaid of kunnen die op haar kamer? Bedwants opgelopen in een vakantiehuis (ik weet zo niet of je recent weg bent geweest)?
Haha herkenbaar! Thomas had van de week de pannenkoekenmix te pakken..'Tittuh tittuh'. Hij heeft 3 kwartier lopen jengelen dat de pannenkoeken nog niet klaar warenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 07:40 schreef Keroppi het volgende:
Rookie mistake bij het ontbijt
Keroppi: Weet je wat we vanmiddag gaan doen? Zwemmen
Dreumes: Swemme!!! Klimt uit de stoel, gaat schoenen aan proberen te doen. Swemme! Swemme!
En nu gaat het de hele tijd al zoEven vergeten dat tijdsbesef lastig is op deze leeftijd
Dat doet ze hier met een kleine rekenmachinequote:Op zondag 4 juli 2021 15:45 schreef taxibabe het volgende:
Oh en vanmiddag had Thomas ineens een oud telefoonhoesje te pakken, staat hij ineens te 'bellen'! Ik heb me bescheurd van het lachen!![]()
![]()
Haha geniaal!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:01 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Dat doet ze hier met een kleine rekenmachine"Hallo!" "Hallo!"
Aaw sneu.. Hopelijk gaat het al weer wat beter!quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:23 schreef Ynske het volgende:
@:taxibabe Deuren openen,de ondeugd
Die van mij net opgehaald bij het kdv. Heeft 3 leidsters ondergespuugd, arme ding.
Niet, hier krijgt hij nog een papfles in de avond en op warme dagen ook gewoon in de ochtend. Hij vind het zo lekker dus we gaan er maar gewoon mee door. Ook drinkt hij overdag niet zoveel, dus mooi moment voor extravocht nog. Overigens gewoon koemelk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:27 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje: C. krijgt nog één fles, bij bedtijd. Die mag er volgens mij wel af, hoe hebben jullie dat gedaan?
+1quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:40 schreef June. het volgende:
[..]
Niet, hier krijgt hij nog een papfles in de avond en op warme dagen ook gewoon in de ochtend. Hij vind het zo lekker dus we gaan er maar gewoon mee door. Ook drinkt hij overdag niet zoveel, dus mooi moment voor extravocht nog. Overigens gewoon koemelk.
Hier was hij 14mnd en begon alleen maar te klungele met de avond fles (normale, geen pap) dus toen zijn we van de één op de andere dag gestopt en ging prima.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:27 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje: C. krijgt nog één fles, bij bedtijd. Die mag er volgens mij wel af, hoe hebben jullie dat gedaan?
Hier ook (nog) niet. Hij krijgt 's morgens pap, overdag gewoon water/thee en 's avonds een fles warme melk. Hij slaapt er lekker op dus voorlopig laat ik het nog zo.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:27 schreef B.ertha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:01 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hier ook (nog) niet. Hij krijgt 's morgens pap, overdag gewoon water/thee en 's avonds een fles warme melk. Hij slaapt er lekker op dus voorlopig laat ik het nog zo.
Binnenkort gaat mijn oudste bonuszoon het huis uit(letterlijk 2 huizen verderop
). De middelste gaat dan naar de zolderkamer en schuift Thomas ook weer door, naar een fatsoenlijke kamer. Ik heb al zoveel leuke ideetjes voor die kamer!
Ik heb nog tekeningen van mijn opa liggen, die heb ik nu maar eens ingelijst voor op zijn kamer!
Wat tof om tekeningen van je overgrootvader op je kamer te hebben hangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa dat vond ik dus ook! Bij 1 tekening staat ook een datum, 28-10-'32!quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:14 schreef B.ertha het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden.
[..]
Wat tof om tekeningen van je overgrootvader op je kamer te hebben hangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |