abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_198966083
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:28 schreef Poppejans het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ken en Barbie..o nee Ken en Kelly de wat jongere barbie
  zondag 11 april 2021 @ 20:35:23 #152
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198966094
Wie zou die wenkbrauwen erop gezet hebben? A3?
pi_198967456
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie zou die wenkbrauwen erop gezet hebben? A3?
met zn nieuwe viltstift
pi_198967681
Van het sapkanaal: Sarah en André hebben veelvuldig gebatst toen hij nog verloofd was ; in de auto, in kleedkamers, douches. Ze heeft het ook een keer met Djarno gedaan.

En André deed het ook wel eens met fans en vroeg hen naaktfoto's.
  Spellchecker zondag 11 april 2021 @ 22:42:16 #155
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198967836
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 22:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
Van het sapkanaal: Sarah en André hebben veelvuldig gebatst toen hij nog verloofd was ; in de auto, in kleedkamers, douches. Ze heeft het ook een keer met Djarno gedaan.

En André deed het ook wel eens met fans en vroeg hen naaktfoto's.
Ze verdienen elkaar.
  zondag 11 april 2021 @ 22:49:06 #156
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198967925
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 22:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
Van het sapkanaal: Sarah en André hebben veelvuldig gebatst toen hij nog verloofd was ; in de auto, in kleedkamers, douches. Ze heeft het ook een keer met Djarno gedaan.

En André deed het ook wel eens met fans en vroeg hen naaktfoto's.
Hij is dus nog triester dan ik dacht :')

Ongeacht of ze wel of niet zwanger is, dan plaats de #mocktail post toch in een ander perspectief.


Maar lieve allemaal, Dre is geen leugenaar!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198968335
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 12:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Nu zullen beide wel dolgelukkig zijn dat ze kunnen posten . Heeft even voor de schijn een paar weken geduurd maar dan heb je ook wat.
Geef t een paar maanden en dan gaat ze dezelfde weg als Bridget. Of zij is haar nieuwe speeltje zat...dat kan ook natuurlijk...maar heel.erg blijvend lijkt dit me niet.
pi_198968388
Ik schrok me ook kapot van die foto die bij Beau werd getoond, van Antwee en z'n schoonpa.
Deed me echt denken aan die aflevering van Friends, dat Ross 8x spray tan op dezelfde kant had gehad. |:)
pi_198968521
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 22:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
Van het sapkanaal: Sarah en André hebben veelvuldig gebatst toen hij nog verloofd was ; in de auto, in kleedkamers, douches. Ze heeft het ook een keer met Djarno gedaan.

En André deed het ook wel eens met fans en vroeg hen naaktfoto's.
Waardeloze gast,
  maandag 12 april 2021 @ 00:14:06 #160
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198968529
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:43 schreef SilverEyes het volgende:
Ik schrok me ook kapot van die foto die bij Beau werd getoond, van Antwee en z'n schoonpa.
Deed me echt denken aan die aflevering van Friends, dat Ross 8x spray tan op dezelfde kant had gehad. |:)
Weer even hardop gelachen! Een van mijn favoriete Friends momenten _O- _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198968541
Waarom zou je trouwens naar bed willen met iemand die verloofd is, je weet dat het een waardeloze vreemdgaande zak is dus waarom seks ermee hebben.
pi_198968859
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:16 schreef -river- het volgende:
Waarom zou je trouwens naar bed willen met iemand die verloofd is, je weet dat het een waardeloze vreemdgaande zak is dus waarom seks ermee hebben.
Is haar hobby. Er zijn vrouwen (en mannen) die er genoegen in scheppen als het ze "lukt" om een bezette man te schaken. Ego-dingetje.

Maar ze zou grenzeloos naïef zijn als ze er seeieus relatiemateriaal in ziet.
pi_198969032
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 03:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Is haar hobby. Er zijn vrouwen (en mannen) die er genoegen in scheppen als het ze "lukt" om een bezette man te schaken. Ego-dingetje.

Maar ze zou grenzeloos naïef zijn als ze er seeieus relatiemateriaal in ziet.
Dat ziet ze niet denk ik. Die is hem snel weer zat als ze genoeg volgers heeft op haar insta en het nieuwe eraf is. En door naar de volgende...
Hij denkt weer de ware gevonden te hebben nu totdat zij hem dumpt. En dan weer terug slijmen naar Monique.
pi_198969261
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 22:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
Van het sapkanaal: Sarah en André hebben veelvuldig gebatst toen hij nog verloofd was ; in de auto, in kleedkamers, douches. Ze heeft het ook een keer met Djarno gedaan.

En André deed het ook wel eens met fans en vroeg hen naaktfoto's.
Die Djarno he..tijdens Mo1 kwam hij ook ineens veelvuldig in beeld, net voor ze uit elkaar gingen.
pi_198969301
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 06:48 schreef Taiga het volgende:

[..]

Dat ziet ze niet denk ik. Die is hem snel weer zat als ze genoeg volgers heeft op haar insta en het nieuwe eraf is. En door naar de volgende...
Hij denkt weer de ware gevonden te hebben nu totdat zij hem dumpt. En dan weer terug slijmen naar Monique.
Die ZoeLoe is niets meer dan een omhooggevallen Rotterdamse tokkie, die mensen kunnen de centjes niet handelen en zo praten ze ook over ze in 't dorp. De (stief)vader van ZoeLoe heeft hierin ook wel een vingertje in de pap gehad, want die vind het net zoals hiervoor de familie van Galen het heerlijk om zich tussen de bekende Nederlanders te begeven. Hij is zo trots als een pauw met die gnoom, die gnoom heeft ze niet allemaal op een rijtje en is geestelijk instabiel,dus die heeft zich compleet laten inpakken door pa ZoeLoe. ZoeLoe neukte al met alles wat ze krijgen kon in het rond, dus ook tijdens Mo1, Bridget en Mo2. Ze heeft het nu even leuk maar dat is binnen het half jaar over, ZoeLoe wil de absolute controle daar is Mo een kindje bij. Maar Dreetje, die geniet nu nog even in he warme ''bad'' van de van ZoeLoe's.
  maandag 12 april 2021 @ 09:47:41 #166
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198970011
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 08:15 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Die ZoeLoe is niets meer dan een omhooggevallen Rotterdamse tokkie, die mensen kunnen de centjes niet handelen en zo praten ze ook over ze in 't dorp. De (stief)vader van ZoeLoe heeft hierin ook wel een vingertje in de pap gehad, want die vind het net zoals hiervoor de familie van Galen het heerlijk om zich tussen de bekende Nederlanders te begeven. Hij is zo trots als een pauw met die gnoom, die gnoom heeft ze niet allemaal op een rijtje en is geestelijk instabiel,dus die heeft zich compleet laten inpakken door pa ZoeLoe. ZoeLoe neukte al met alles wat ze krijgen kon in het rond, dus ook tijdens Mo1, Bridget en Mo2. Ze heeft het nu even leuk maar dat is binnen het half jaar over, ZoeLoe wil de absolute controle daar is Mo een kindje bij. Maar Dreetje, die geniet nu nog even in he warme ''bad'' van de van ZoeLoe's.
volgens mij is die pa zo’n type waar je geen ruzie mee moet krijgen...
pi_198970391
En als ze weer vrij is kan ze mooi meedoen aan temptation island *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198970919
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 08:07 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Die Djarno he..tijdens Mo1 kwam hij ook ineens veelvuldig in beeld, net voor ze uit elkaar gingen.
Die Djarno vind ik de meest walgelijke kwijlbak die er rond loopt. Die zit 3 meter diep in de hol van Hazes. En zijn moeder in de hol van Raggel :r :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198970926
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 09:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

volgens mij is die pa zo’n type waar je geen ruzie mee moet krijgen...
Die pa vind ik een patjepeeër.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198970939
Maar ik had begrepen dat Sarah ook de relatie van Monica Geuze om zeep heeft geholpen of klopt dat niet?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  maandag 12 april 2021 @ 11:14:40 #171
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198970945
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Maar ik had begrepen dat Sarah ook de relatie van Monica Geuze om zeep heeft geholpen of klopt dat niet?
Ja dat klopt
pi_198970950
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 08:15 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Die ZoeLoe is niets meer dan een omhooggevallen Rotterdamse tokkie, die mensen kunnen de centjes niet handelen en zo praten ze ook over ze in 't dorp. De (stief)vader van ZoeLoe heeft hierin ook wel een vingertje in de pap gehad, want die vind het net zoals hiervoor de familie van Galen het heerlijk om zich tussen de bekende Nederlanders te begeven. Hij is zo trots als een pauw met die gnoom, die gnoom heeft ze niet allemaal op een rijtje en is geestelijk instabiel,dus die heeft zich compleet laten inpakken door pa ZoeLoe. ZoeLoe neukte al met alles wat ze krijgen kon in het rond, dus ook tijdens Mo1, Bridget en Mo2. Ze heeft het nu even leuk maar dat is binnen het half jaar over, ZoeLoe wil de absolute controle daar is Mo een kindje bij. Maar Dreetje, die geniet nu nog even in he warme ''bad'' van de van ZoeLoe's.
Ik hoop dat Antwee keihard op zijn muil gaat. Echt keihard.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198970962
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 08:15 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Die ZoeLoe is niets meer dan een omhooggevallen Rotterdamse tokkie, die mensen kunnen de centjes niet handelen en zo praten ze ook over ze in 't dorp. De (stief)vader van ZoeLoe heeft hierin ook wel een vingertje in de pap gehad, want die vind het net zoals hiervoor de familie van Galen het heerlijk om zich tussen de bekende Nederlanders te begeven. Hij is zo trots als een pauw met die gnoom, die gnoom heeft ze niet allemaal op een rijtje en is geestelijk instabiel,dus die heeft zich compleet laten inpakken door pa ZoeLoe. ZoeLoe neukte al met alles wat ze krijgen kon in het rond, dus ook tijdens Mo1, Bridget en Mo2. Ze heeft het nu even leuk maar dat is binnen het half jaar over, ZoeLoe wil de absolute controle daar is Mo een kindje bij. Maar Dreetje, die geniet nu nog even in he warme ''bad'' van de van ZoeLoe's.
Ik hoop dat Antwee keihard op zijn muil gaat. Echt keihard.
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja dat klopt
Lekkere tante dan.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198971265
Hoe ik het lees, heeft die fan seks gehad met Djarno ( :r ), niet Sarah.


pi_198971392
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik hoop dat Antwee keihard op zijn muil gaat. Echt keihard.
Ik ook maar weet zeker dat hij er niets van zal leren.
  maandag 12 april 2021 @ 12:55:29 #176
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198972277
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 11:42 schreef Phoebster het volgende:
Hoe ik het lees, heeft die fan seks gehad met Djarno ( :r ), niet Sarah.
[ afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Die bron is wel heel betrouwbaar: de schrijver heeft het gehoord van een vriendin en díe hoorde het bij de kapper. :+
pi_198972635
[..]

Ik ook maar weet zeker dat hij er niets van zal leren.
[/quote]
Welnee is hij te stom voor.

[ Bericht 90% gewijzigd door LagerthaQueenOfKatte op 12-04-2021 13:39:07 ]
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198972676
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 08:15 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Die ZoeLoe is niets meer dan een omhooggevallen Rotterdamse tokkie, die mensen kunnen de centjes niet handelen en zo praten ze ook over ze in 't dorp. De (stief)vader van ZoeLoe heeft hierin ook wel een vingertje in de pap gehad, want die vind het net zoals hiervoor de familie van Galen het heerlijk om zich tussen de bekende Nederlanders te begeven. Hij is zo trots als een pauw met die gnoom, die gnoom heeft ze niet allemaal op een rijtje en is geestelijk instabiel,dus die heeft zich compleet laten inpakken door pa ZoeLoe. ZoeLoe neukte al met alles wat ze krijgen kon in het rond, dus ook tijdens Mo1, Bridget en Mo2. Ze heeft het nu even leuk maar dat is binnen het half jaar over, ZoeLoe wil de absolute controle daar is Mo een kindje bij. Maar Dreetje, die geniet nu nog even in he warme ''bad'' van de van ZoeLoe's.
Volgens mij weet jij best veel van Sarah . Hoe vinden ze haar daar in de buurt?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198972748
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij best veel van Sarah . Hoe vinden ze haar daar in de buurt?
Ik niet :) maar mijn tante werkt in de Bergsche Dorpstraat in Hillie, en daar hoor je nog wel eens wat. De meeste mensen (vooral vrouwen) vinden het een arrogant schepsel dat pakt wat ze pakken kan.Mannen, vinden het wel leuk maar ook niet langer voor een paar x. Die oranje laaf is niet de eerste, en zal niet de laatste zijn. En, Djarno was ook niet het enigste tussendoortje hoor. En er was ook sprake van een gezellig samen zijn van die drie. In ieder geval heeft papa van ZoeLoe er wel enigszins de hand in gehad en heeft Saartje flink aangemoedigd.
pi_198972756
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 13:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die bron is wel heel betrouwbaar: de schrijver heeft het gehoord van een vriendin en díe hoorde het bij de kapper. :+
Haha! Geloof maar dat die bron betrouwbaar is, ze heeft het ook met Djarno gedaan, en met de kabouter erbij.
pi_198972761
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 09:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

volgens mij is die pa zo’n type waar je geen ruzie mee moet krijgen...
Papa trekt gewoon wat flappen en dan wordt er geregeld wat er geregeld moet worden.
pi_198974450
Smerige Raggel is ook weer in het nieuws

:r
  maandag 12 april 2021 @ 16:22:01 #184
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198974638
Sarah zit ook in een leeftijd waarin veel mensen denken lang leve de lol. Ik vraag me dan ook af hoe ze hier over tien jaar op terugkijkt. Met de instelling van haar familie ben ik bang dat ze niet heel veel verantwoordelijker gaat zijn naar mate ze ouder wordt.
With love :*
pi_198974717
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 16:22 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sarah zit ook in een leeftijd waarin veel mensen denken lang leve de lol. Ik vraag me dan ook af hoe ze hier over tien jaar op terugkijkt. Met de instelling van haar familie ben ik bang dat ze niet heel veel verantwoordelijker gaat zijn naar mate ze ouder wordt.
Sowieso is de kans enorm groot dat ze weer terug valt in actieve verslaving. Echt zonde, en dat voor zo'n loser als Antwee.
pi_198974943
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 16:22 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sarah zit ook in een leeftijd waarin veel mensen denken lang leve de lol. Ik vraag me dan ook af hoe ze hier over tien jaar op terugkijkt. Met de instelling van haar familie ben ik bang dat ze niet heel veel verantwoordelijker gaat zijn naar mate ze ouder wordt.
Ik ben vooral benieuwd wat er nog over is van het gezicht van Sarah over 10 jaar :o
٩๏̯͡๏)۶
pi_198975222
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 16:22 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sarah zit ook in een leeftijd waarin veel mensen denken lang leve de lol. Ik vraag me dan ook af hoe ze hier over tien jaar op terugkijkt. Met de instelling van haar familie ben ik bang dat ze niet heel veel verantwoordelijker gaat zijn naar mate ze ouder wordt.
Lang leve de lol ja, maar die gnoom heeft wel een kind dat opgevoed moet worden..
  Spellchecker maandag 12 april 2021 @ 17:18:49 #188
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198975253
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 17:15 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Lang leve de lol ja, maar die gnoom heeft wel een kind dat opgevoed moet worden..
Af en toe een potje kleien en Mo doet de rest.
  maandag 12 april 2021 @ 17:59:05 #189
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198975680
Ik zie die André ook echt gewoon onaangekondigd Monique’s huis binnenlopen, de koelkast opentrekken en een pak juice aan de mond zetten. Om vervolgens de taart op te eten en uitgebreid te gaan zitten kakken in de badkamer.

Om vervolgens André jr een knuffel te geven en Monique op haar kont te slaan en weer terug naar huize Van Soelen te gaan.

Het lijkt me een prima plan dat ze naast Roxanne gaat wonen, die trapt haar broertje eigenhandig van de pot af.
  maandag 12 april 2021 @ 18:52:08 #190
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198976279
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 17:15 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Lang leve de lol ja, maar die gnoom heeft wel een kind dat opgevoed moet worden..
Ja, ik hoop dat het Monique in ieder geval lukt om Andrie wel fatsoenlijk gedrag aan te leren.
With love :*
pi_198976434
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 17:15 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Lang leve de lol ja, maar die gnoom heeft wel een kind dat opgevoed moet worden..
Dat doet Monique wel hij heeft andere prioriteiten.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198977838
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_198977888
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 16:22 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sarah zit ook in een leeftijd waarin veel mensen denken lang leve de lol. Ik vraag me dan ook af hoe ze hier over tien jaar op terugkijkt. Met de instelling van haar familie ben ik bang dat ze niet heel veel verantwoordelijker gaat zijn naar mate ze ouder wordt.
Ik denk- en zal de DSM buiten beschouwing laten-dat het meisje behoorlijk getroubleerd is en een tamelijk instabiel zelfbeeld heeft.
Het is heftig wat ze allemaal heeft meegemaakt (verslaving, afkickkliniek) en wat ze allemaal heeft laten doen. Er straalt in elk geval er grote leegte en ontevredenheid van uit.

Wat dat betreft vind zelfs ik dat de commentaren op haar op met name de insta's van Monique en die van RTL Boulevard best heftig zijn.
Het gaat verder dan wat dom gegein hier op SHO, ze wordt echt met de grond gelijk gemaakt.
Redelijk funest voor een meisje dat mijn inziens best kwetsbaar is en ook niet de meest slimme mensen om zich heen. Een stiefvader die geilt op bekendheid, een vader die ook met haar "bekendheid" koketteert, een moeder die ook nogal verbouwd is en als gebruinde kers op de taart dat manische anabooltje.
pi_198977905
quote:
Die site is ook weer lekker spuit elf.
  maandag 12 april 2021 @ 20:32:01 #195
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198978057
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik denk- en zal de DSM buiten beschouwing laten-dat het meisje behoorlijk getroubleerd is en een tamelijk instabiel zelfbeeld heeft.
Het is heftig wat ze allemaal heeft meegemaakt (verslaving, afkickkliniek) en wat ze allemaal heeft laten doen. Er straalt in elk geval er grote leegte en ontevredenheid van uit.

Wat dat betreft vind zelfs ik dat de commentaren op haar op met name de insta's van Monique en die van RTL Boulevard best heftig zijn.
Het gaat verder dan wat dom gegein hier op SHO, ze wordt echt met de grond gelijk gemaakt.
Redelijk funest voor een meisje dat mijn inziens best kwetsbaar is en ook niet de meest slimme mensen om zich heen. Een stiefvader die geilt op bekendheid, een vader die ook met haar "bekendheid" koketteert, een moeder die ook nogal verbouwd is en als gebruinde kers op de taart dat manische anabooltje.
Zolang er mensen zijn die elke social scheet van haar voorzien van hartjes en vlammetjes en ander applaus zal ze zich goed voelen.

En als mensen tegen haar zeggen wat jij hierboven beschrijft, zal ze hun neerzetten als jaloers en een bemoeial.

Jij noemt haar kwetsbaar, zij zal dat zelf heel anders ervaren.
pi_198978201
Vergeet niet dat "het meisje" meerdere relaties van bekende Nederlanders heeft verneukt en af moest kicken van de rechter omdat ze onder invloed op iemand inreed met haar auto.
Dus nee, geen medelijden mee en ze kiest hier zelf voor.
  maandag 12 april 2021 @ 20:43:02 #197
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198978209
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik denk- en zal de DSM buiten beschouwing laten-dat het meisje behoorlijk getroubleerd is en een tamelijk instabiel zelfbeeld heeft.
Het is heftig wat ze allemaal heeft meegemaakt (verslaving, afkickkliniek) en wat ze allemaal heeft laten doen. Er straalt in elk geval er grote leegte en ontevredenheid van uit.

Wat dat betreft vind zelfs ik dat de commentaren op haar op met name de insta's van Monique en die van RTL Boulevard best heftig zijn.
Het gaat verder dan wat dom gegein hier op SHO, ze wordt echt met de grond gelijk gemaakt.
Redelijk funest voor een meisje dat mijn inziens best kwetsbaar is en ook niet de meest slimme mensen om zich heen. Een stiefvader die geilt op bekendheid, een vader die ook met haar "bekendheid" koketteert, een moeder die ook nogal verbouwd is en als gebruinde kers op de taart dat manische anabooltje.
Ik heb niet alles gevolgd in deze soap, Hoe is het mogelijk dat die ouders hierin meegaan
With love :*
pi_198978234
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:42 schreef -river- het volgende:
Vergeet niet dat "het meisje" meerdere relaties van bekende Nederlanders heeft verneukt en af moest kicken van de rechter omdat ze onder invloed op iemand inreed met haar auto.
Dus nee, geen medelijden mee en ze kiest hier zelf voor.
Ik zeg niet dat je haar zulk kutgedrag niet kan aanrekenen of medelijden moet hebben, ik denk alleen dat er iets goed mis is met haar, dat ze hulp nodig heeft en dat ze zich met de slechtst denkbare mensen omringt.
  maandag 12 april 2021 @ 20:46:35 #199
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198978243
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 20:43 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gevolgd in deze soap, Hoe is het mogelijk dat die ouders hierin meegaan
Die zijn ordinair op zoek naar bekendheid. Via een bekende schoonzoon is dat natuurlijk goed te realiseren.
pi_198978276
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je haar zulk kutgedrag niet kan aanrekenen of medelijden moet hebben, ik denk alleen dat er iets goed mis is met haar, dat ze hulp nodig heeft en dat ze zich met de slechtst denkbare mensen omringt.
Het is vooral zonde dat ze nu met een verslaafde omgaat nadat ze zelf afgekickt was.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')