Je zou evt nu alvast af en toe kunnen kolven om wat voorraad in de diepvries te hebben? Dan is er als je aan het werk bent ook niet de druk om een bepaalde hoeveelheid te kolven.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
Dank voor de ervaringen/adviezen!
Ik heb 2 keer gekolfd toen Bubbles een week oud was om te kijken hoe en wat, maar daarna niet meer omdat het nooit nodig is geweest eigenlijk. En ik kan niet zeggen dat die 2 keer per se smaakten naar meer.
We gaan het wel meemaken. Ik merk natuurlijk snel genoeg hoeveel ik kolf per kolfbeurt en hoeveel Bubbles drinkt. Twee keer per dag kolven heb ik eigenlijk weinig zin in maar ik wil wel graag het jaar volmaken aangezien we dan al zo dichtbij zijn dus wat moet dat moet.
Hoe bedoel je dat precies? Dat het mijn productie niet al te veel zou moeten beïnvloeden als ik niet elke avond kolf?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:55 schreef Lemijn het volgende:
Maar je productie stort echt niet in als je een paar keer een avondvoeding overslaat hoor! Zeker niet met een baby zo oud als de jouwe.
Ik had jouw oorspronkelijke bericht gelezen als ‘ik ga er een paar keer een avond niet zijn’, dus dat het niet iets blijvends was. Dan leek het me geen invloed hebben op je productie op lange termijn. Maar nu ik het nog eens lees weet ik dat niet zeker.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Dat het mijn productie niet al te veel zou moeten beïnvloeden als ik niet elke avond kolf?
Ik zou dat ook niet gaan doorbreken nee, je zult zien dat ze dan wraak neemt door om 1 uur en om half 4 ook nog een keer gezellig wakker te wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
Is in theorie een optie, maar ik denk niet dat ze daar blij van wordt. Ze houdt er niet zo van wakker gemaakt te worden, en ik denk niet dat ik haar kan voeden zonder dat ze wakker wordt.
Ze slaapt sinds een paar weken van 19:00u - 6:30u, dat zijn dus ook de tijden van haar laatste en eerste voeding.
Hier heb ik dat wel een poosje gedaan, maar wij hebben een familiebed dus ik kon gewoon naast hem gaan liggen terwijl hij sliep. Dan haalde ik mn borst tevoorschijn, draaide hem naar mij toe en dan hapte hij al slapend aan. Zou ie nu nog vast doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
Is in theorie een optie, maar ik denk niet dat ze daar blij van wordt. Ze houdt er niet zo van wakker gemaakt te worden, en ik denk niet dat ik haar kan voeden zonder dat ze wakker wordt.
Ze slaapt sinds een paar weken van 19:00u - 6:30u, dat zijn dus ook de tijden van haar laatste en eerste voeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |