Dit ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:13 schreef Fok-it het volgende: Hm nee sorry teveel discutabele users die het geliked hebben
Wat voor zooi?quote:
Verwijzing naar mijn vrienden in de vblsc, zie op aldaarquote:
Sorry komt door de islamiseringquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:19 schreef Fok-it het volgende:
Dat soort woorden moeten we toch niet in onze hedendaagse samenleving willen gebruiken jongens
Pakken ze nu ook al onze woordenboeken af?quote:
Doe eens rustig joh imbecielquote:
Ik had niet anders verwachtquote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens zo'n wappie in dat topic hadden we zonder transgenders de oorlog verloren
Helemaal de weg kwijt
Was jouw jeugd vol nare woordenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:19 schreef Fok-it het volgende:
Dat soort woorden moeten we toch niet in onze hedendaagse samenleving willen gebruiken jongens
Dat viel wel mee maar toen ik nog klein was hoorde ik van een buurjongetje voor het eerst het woord lesbisch en toen schreeuwde ik door de hele straat naar mijn moeder dat ze lesbisch was en toen mocht ik meteen binnen komen.quote:
Dit is wel zo natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens zo'n wappie in dat topic hadden we zonder transgenders de oorlog verloren
Helemaal de weg kwijt
Sow dat is niet niksquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat viel wel mee maar toen ik nog klein was hoorde ik van een buurjongetje voor het eerst het woord lesbisch en toen schreeuwde ik door de hele straat naar mijn moeder dat ze lesbisch was en toen mocht ik meteen binnen komen.
Sorry die anekdote kwam opeens binnen
Maar was ze ook lesbischquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat viel wel mee maar toen ik nog klein was hoorde ik van een buurjongetje voor het eerst het woord lesbisch en toen schreeuwde ik door de hele straat naar mijn moeder dat ze lesbisch was en toen mocht ik meteen binnen komen.
Misschien kom ik het ooit te wetenquote:
Hartelijk gelachenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit gaat niet over braddiequote:Op dinsdag 6 april 2021 21:49 schreef Fok-it het volgende:
4 jaar nauwelijks eten de tering, wat een kutleven
Je hebt het vast niet over jezelfquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:49 schreef Fok-it het volgende:
4 jaar nauwelijks eten de tering, wat een kutleven
Het kan ook zoals Solo he vuileklootzak.gifquote:
Waarom doet ze datquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:54 schreef Fok-it het volgende:
Nee zit programma te kijken op NPO over vrouw die al 4 jaar nauwelijks eet en van Prana leeft. Wat een soort levensvoeding is ofzo
Volgens mij is het gewoon meer tegen de voedingsindustrie maar zij claimt dat als ze zich zo leegt voelt dat ze er een natuurlijke high aan overhoudt en ze ze op belangrijkere dingen kan focussenquote:
Benieuwd naar die highquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon meer tegen de voedingsindustrie maar zij claimt dat als ze zich zo leegt voelt dat ze er een natuurlijke high aan overhoudt en ze ze op belangrijkere dingen kan focussen
Stoppen met eten danquote:
Braddie was wel goed bezig hequote:
Ja dat was een flink feestmaalquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Braddie was wel goed bezig he
bord sperzieboontjes![]()
![]()
Wtf.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja dat was een flink feestmaal![]()
Ook echt alleen dat, wat een dwaas
Ja, maar als je dat inderdaad verzint, ja dan ben je toch niet 100, dat kan toch niet. Of je bent echt een ongelooflijke troll.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja dat was een flink feestmaal![]()
Ook echt alleen dat, wat een dwaas
Ho ho, braddie heeft opwarmskillsquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf.
Voor iemand die zoveel van eten houdt zou je toch wel betere kookskills verwachten.
Hij denkt dat het zn 2 pizza's, patat en 2 cola compenseertquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat inderdaad verzint, ja dan ben je toch niet 100, dat kan toch niet. Of je bent echt een ongelooflijke troll.
Ja, een saladequote:Op dinsdag 6 april 2021 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik eet ook wel eens alleen een bord groenten?
Jaaaaaahaaaa maar dat is andersquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik eet ook wel eens alleen een bord groenten?
Die poffertjes ook nadat hij eerst die 4 mini-pizzaatjes naar binnen stouwtquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij denkt dat het zn 2 pizza's, patat en 2 cola compenseert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |