Ach ze zijn haar vele korreltjes zout vergeten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:58 schreef Italy1404 het volgende:
Saaie negatieve azijnpissers zijn die de joligheid van een jonge meid niet aankunnen!
IQ van een garnaal en joligheid van een zesjarige*quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:58 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Saaie negatieve azijnpissers zijn die de joligheid van een jonge meid niet aankunnen!
Nee, daarvoor moet je nu de TK streams volgen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit dus: Hahaha ze krijgen een karige show donderdag........
Hahahahaha.
Ze krijgen zelfs geen hotel na afloop.
Nah ja dat is toch geen formatie.
Erge is ze heeft aan verschillende mensen gevraagd om kleding voor de finale....dacht ook dat ze gekleed zouden worden. En Thomas heeft een hele lijst meegekregen wat er allemaal gekocht moest worden en waar.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat ze daar in een lege studio met opa
stoer, om nu haar "falende Rene" neer te zetten,quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haar falende Rene heeft wel in BB gezeten he
Ik heb dit gemist? Waarom?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:58 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Bijna allemaal.
Theo is persona non gratta.
Ja en er was er snel weer uitquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haar falende Rene heeft wel in BB gezeten he
Wat is TKquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je nu de TK streams volgen.
Dat is niet waar. Danielle komt zeker.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bewoners die opgegeven hebben zoals Nathalie, Danielle, Jowi en Theo zouden niet welkom mogen zijn in de Finale. uitzending
Waar haal je die info vandaan?quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Erge is ze heeft aan verschillende mensen gevraagd om kleding voor de finale....dacht ook dat ze gekleed zouden worden. En Thomas heeft een hele lijst meegekregen wat er allemaal gekocht moest worden en waar.
Zou het heel begrijpelijk vinden dat sommige niet komen....of er moet dik voor betaalt worden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:56 schreef Verida het volgende:
j
[..]
Je kunt toch op zijn minst de finalisten een hotelovernachting aanbieden?
en ook de oud-bewoners die op komen draven donderdag ?
Dit is een aanfluiting
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaalquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat is TK
WTF zijn jullie ineens cryptisch hier![]()
Ik voel me als Mario
Meest "normale" mens is Jill dus weet niet van welke planeet jij komt ?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. veel realiteitszin zit er niet in bij haar... levert haar straks ¤60.000 op.. rest de vraag, wat doen alle "normale" mensen fout
Zucht.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
Ziko is ook zo'n faal net zoals een Jerrel.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
stoer, om nu haar "falende Rene" neer te zetten,
niet eens stoer, gewoon heel kinderachting
Mooi. Theo zuigt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:58 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Bijna allemaal.
Theo is persona non gratta.
Sorryquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zucht.
Ik merk al dat dit mijn dag niet is.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:03 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Meest "normale" mens is Jill dus weet niet van welke planeet jij komt ?
Nee vond Jowi een beetje stiekem...met zijn engels en gefluister.....en tijdens het knippen uithoren.....quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn hoogtepunt was dat Nathalie en Daniëlle samen het huis verlieten (alleen jammer van Jowi)
Jowi had zeker naast Jill gestaan bij de laatste 4 ben ik redelijk zeker van.
Vind ik eigenlijk niet kunnen, opgevers zouden niet welkom mogen zijnquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:02 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Danielle komt zeker.
Nathalie is niet zeker maar had met werk te maken.
wat heeft je opmerking met vlees eten te maken? snap ik nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:00 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Mario, ik mag dat want ik eet ook vlees met Pasen.
BB was duidelijk toen.. mensen die het niet meer leuk vonden "In ZIJN Huis " moesten maar oprottenquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet kunnen, opgevers zouden niet welkom mogen zijn
Dat is mijn persoonlijke mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |