Het lijkt bijna wel of die man iets geweten heeft of zo... waarom zeg je dat ding op als je wéét dat je slecht van gestel bentquote:Op maandag 18 april 2022 21:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het begon al toen wijlen haar man de overlijdensrisicoverzekering opzegde. Waarom?!
Zijn manier om haar een trap na te geven?quote:Op maandag 18 april 2022 21:13 schreef Guppy het volgende:
[..]
Het lijkt bijna wel of die man iets geweten heeft of zo... waarom zeg je dat ding op als je wéét dat je slecht van gestel bent
Ik weet het niet... maar dat doe je toch ook niet zomaar??quote:Op maandag 18 april 2022 21:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zijn manier om haar een trap na te geven?
Ik kan het me ook echt niet voorstellen dat je dat doet... misschien stak hij z'n kop in het zand, 'als ik doe alsof ik niet dood kan dan gebeurt dat ook niet'?quote:Op maandag 18 april 2022 21:25 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik weet het niet... maar dat doe je toch ook niet zomaar??
Of niet meer helemaal helder van geest en denken "laat ik alvast zo veel mogelijk van mijn eigen contracten opzeggen, dan hoeven mijn nabestaanden dat straks niet te doen"?quote:Op maandag 18 april 2022 21:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik kan het me ook echt niet voorstellen dat je dat doet... misschien stak hij z'n kop in het zand, 'als ik doe alsof ik niet dood kan dan gebeurt dat ook niet'?
Die broer met autisme die niet zelfstandig kan wonenquote:Op maandag 18 april 2022 21:30 schreef Guppy het volgende:
Die zus moet misschien hun broer ook eens een schop onder z'n reet geven...
Dat is d'r zoon, toch? Ik bedoel die broer waar ze die lening voor had genomenquote:Op maandag 18 april 2022 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die broer met autisme die niet zelfstandig kan wonen
O, op die manier.quote:Op maandag 18 april 2022 21:31 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dat is d'r zoon, toch? Ik bedoel die broer waar ze die lening voor had genomen
Hahaha ik snap jequote:Op maandag 18 april 2022 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O, op die manier.
Omdat zij drie kinderen heeft en jij het had over ‘zus en hun broer’ dacht ik een generatie lager.
De broer van mevrouw moet wel meer dan 1 schop krijgen. Maar daar wordt verder niet op ingegaan. Zullen/kunnen/willen ze wellicht niks meer bij halen.
Of Eef tovert zo nog wat uit de hoge hoed. Als iemand van buiten de familie zich er mee bemoeit wordt het ineens echt zakelijk.quote:Op maandag 18 april 2022 21:35 schreef Guppy het volgende:
[..]
Hahaha ik snap jeen ik gok dat die broer van haar een kale kip is inderdaad...
Alex tovert een belachelijk hoog bod, dat kon ook nogquote:Op maandag 18 april 2022 21:37 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Of Eef tovert zo nog wat uit de hoge hoed. Als iemand van buiten de familie zich er mee bemoeit wordt het ineens echt zakelijk.
En dan moet je dat bedrag dus ook nog in je achterzak hebben om er wat leuks op te bouwen.quote:
Na 5 jaartjes weer platzakquote:Op maandag 18 april 2022 21:39 schreef Guppy het volgende:
En nu moeten ze nu dus particulier gaan huren
sociaal ging sowieso niet, want geen inschrijvingquote:Op maandag 18 april 2022 21:39 schreef Guppy het volgende:
En nu moeten ze nu dus particulier gaan huren
Is autistisch toch, dus dat zal niet even makkelijk gaanquote:Op maandag 18 april 2022 21:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Kan die slappe zak van een zoon niet werken ofzo, of überhaupt iets van z'n leven maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |