Ja wat stress niet kan doen met een mens he.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat angst een slechte raadgever is. Begin februari schoten heel veel mensen in de stress toen besloten werd de scholen weer te openen. Mede daardoor zitten we nu nog met dat gedoe.
Helder, 90k was ook wel hoog voor een feestdag.quote:
Zal moeten.. 5 dagen om 510k prikken te zetten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hopelijk stijgt het alsnog wat sneller de komende dagen.
Wanneer moeten we op 1.5 miljoen per dag zitten?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal moeten.. 5 dagen om 510k prikken te zetten.
Ze kunnen altijd later nog het doel bijstellen...quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal moeten.. 5 dagen om 510k prikken te zetten.
Ligt ook beetje aan welke vaccins ze gaan prikken en door wie. GGD straten kunnen flink hard gaan als er maar vaccins en bovenarmen zijnquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hopelijk stijgt het alsnog wat sneller de komende dagen.
Nooit.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wanneer moeten we op 1.5 miljoen per dag zitten?
Het enige wat meer belang voor ze heeft dan het coronabeleid is het 'ons-beschermt-ons-beleid'quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat er nog geen koppen zijn gaan rollen bij RIVM en GGD is me ook een vraagteken
Het is inderdaad echt enorm triest...begin juli zitten wij nog te modderen met 1.5 meter, gesloten zaken en sneltests voor je ergens naar binnen mag.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat er nog geen koppen zijn gaan rollen bij RIVM en GGD is me ook een vraagteken
Dat Trump het beter voor elkaar had komt niet door die instantiesquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet ook wel een enorme leeghoofd zijn om het rekensommetje niet te kunnen maken wat je kwijt bent voor vaccin en wat je aan economische schade leidt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:53 schreef groenen het volgende:
[..]
Dit Trump het beter voor elkaar had komt niet door die instanties
Ja dat leer je in al in groep 4.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet ook wel een enorme leeghoofd zijn om het rekensommetje niet te kunnen maken wat je kwijt bent voor vaccin en wat je aan economische schade leidt.
Wat een kletskoek, niet alles in het leven draait om corona.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Elke besmetting naar de oude generatie die je er mee voorkomt is er één denk ik dan maar zo.
Je werkgever laten bepalen of je vrienden of familie bezoeken mag.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, eindelijk eens wat daadkracht. Wat ik ook graag zou zien is dat je minimaal 24 uur van tevoren een tijdslot aan moet vragen voor de supermarkt en je alleen de deur uit mag met een werkgeversverklaring.
Of Hugo's huisbezoekchecker installeren of je wel naar binnen mag bij Ome Keesquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je werkgever laten bepalen of je vrienden of familie bezoeken mag.
Alles in het leven draait momenteel om de druk op de zorg niet te laten toenemen, daarom blijven we ook gewoon in een lockdown zitten wanneer iedereen in de risicogroepen gevaccineerd is.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:56 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat een kletskoek, niet alles in het leven draait om corona.
"Computer says no"quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Of Hugo's huisbezoekchecker installeren of je wel naar binnen mag bij Ome Kees
Met welk doel?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |