quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Volgens mij las ik eerder vanochtend dat we gisteren rond de 35k hebben gevaccineerd. Maar weet het precieze aantal zo niet.
Oh, toch meer dus.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nog verder dan 'ga lekker feest op Lloret de Mar en neem het virus mee terug naar Nederland'? Ach, laat ook maar.
En nogmaals, dat heeft geen enkele invloed op de huidige situatie.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het verneukeratieve aan exponentiële groei. De R is vanaf de zomer vrijwel constant boven de 1 geweest.
Dat zou best belabberd zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Volgens mij las ik eerder vanochtend dat we gisteren rond de 35k hebben gevaccineerd. Maar weet het precieze aantal zo niet.
Natuurlijk wel, keihard ingrijpen en een dagklok vanaf 18.00 in de zomer zijn de enige opties. Bezoek bij familie en vrienden moet je eerst aanmelden en goed laten keuren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dan heb je echt niet opgelet
Maar goed, verder ook niet zo relevant. Maatregelen hebben een korte houdbaarheidsdatum. Net doen alsof deze zomer harder ingrijpen ook maar iets had veranderd aan de huidige situatie is belachelijk.
We zitten nu op een dalende trend van ongeveer 7%quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus de stijging die eerst nog afnam, is nu een daling geworden?
Mogelijk ook achterstallige administratieve cijfers doorgevoerd van het paasweekend.quote:
Jammer, 90k zou wel mooi geweest zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogelijk ook achterstallige administratieve cijfers doorgevoerd van het paasweekend.
Zelfs als je een nul vergeet is het om te gieren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Owquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je hebt het getal van 3 april gepakt, denk ik.
Met de kanttekening dat positief percentage wel omhoog gaat en er dus wat minder getest wordt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We zitten nu op een dalende trend van ongeveer 7%
Verdubbelingen van 3 naar 27 zijn exponentieel gezien net zo belangrijk als van 27 naar 243.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:23 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En nogmaals, dat heeft geen enkele invloed op de huidige situatie.
En als extra kanttekening dat er ook zo;n 10% minder tests zijn uitgevoerd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat positief percentage wel omhoog gaat en er dus wat minder getest wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |