Ha ha.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:05 schreef GemMagic het volgende:
Lach er maar om, iedereen zal moeten capituleren voor Hugo's vaccinatie app. Maar goed, het is tijd voor een nieuw bangmaak-dossier, want pasen werd al veel te vrij gevierd.
Wat tot voor kort zelfs ondenkbaar was.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Met welk doel?
Sowieso, waarom zou je mensen ontslaan, omdat ze iets niet (goed genoeg) doen wat tot voor kort volledig buiten hun takenpakket lag?
het gaat dus allemaal prima dus laten we het maar zoquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Met welk doel?
Sowieso, waarom zou je mensen ontslaan, omdat ze iets niet (goed genoeg) doen wat tot voor kort volledig buiten hun takenpakket lag?
*Kuch* long covid *Kuch*quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:05 schreef GemMagic het volgende:
Lach er maar om, iedereen zal moeten capituleren voor Hugo's vaccinatie app. Maar goed, het is tijd voor een nieuw bangmaak-dossier, want pasen werd al veel te vrij gevierd.
Dat is inderdaad wat ik beweerde.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat dus allemaal prima dus laten we het maar zo
Ze doen gewoon hetzelfde wat alle andere Nederlandse instanties altijd al doen; zwaar overbetaald en heel bureaucratisch alles de vernieling in helpen. Het kost wat, maar dan heb je ook net niks...quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat dus allemaal prima dus laten we het maar zo
als er iets gebleken is het afgelopen jaar is dat er qua crisismanagement wel het het eea te verbeteren is, dus ook bij de GGD en het RIVMquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ik beweerde.
Wat een niveau weer.
Gisterenquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wanneer moeten we op 1.5 miljoen per dag zitten?
De GGD neem ik niets kwalijk, wel dat men de vaccinatie organisatie aan hun overlaat, met een programma als dit hebben ze helemaal geen ervaring, dit is typisch iets wat je van te voren zag aankomen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
als er iets gebleken is het afgelopen jaar is dat er qua crisismanagement wel het het eea te verbeteren is, dus ook bij de GGD en het RIVM
dan kan je ze kwalijk nemen dat ze denken dat ze het kunnenquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
De GGD neem ik niets kwalijk, wel dat men de vaccinatie organisatie aan hun overlaat, met een programma als dit hebben ze helemaal geen ervaring, dit is typisch iets wat je van te voren zag aankomen.
Misschien komen we er ooit nog een keer vanaf als er iedere dag zo hard geprikt kan worden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:03 schreef polderturk het volgende:
Gisteren 2,82 miljoen prikken
Vandaag 2,91 miljoen prikken.
Dus 90.000 prikken in één dag.
Ga zo door Nederland! We zitten op de goede weg.
Getal schijnt al naar 55K bijgesteld te zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Misschien komen we er ooit nog een keer vanaf als er iedere dag zo hard geprikt kan worden.
Na alles wat daar aan vooraf ging, e.g testen, bco, opschalen, ja het was gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
De GGD neem ik niets kwalijk, wel dat men de vaccinatie organisatie aan hun overlaat, met een programma als dit hebben ze helemaal geen ervaring, dit is typisch iets wat je van te voren zag aankomen.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Getal schijnt al naar 55K bijgesteld te zijn.
Don't jinx itquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Misschien komen we er ooit nog een keer vanaf als er iedere dag zo hard geprikt kan worden.
Ze hebben het ook al van te voren aangeboden, de GGD had je gewoon de prikken laten zetten, de reserveringen en lokaties had je gewoon aan hen moeten overlaten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Na alles wat daar aan vooraf ging, e.g testen, bco, opschalen, ja het was gedoemd te mislukken.
Misschien hadden ze de festivalbranche moeten inschakelen, die hebben ervaring met kaartverkoop van massaevenementen, reserveringen, vouchers, de evenementen zelf, grote mensenmassa's, de logistiek, etc. Plus dat ze al een jaar werkeloos niets doen.
Nee, hou ik ook niet in de gaten. Maar een vriendin van ons (verpleegkundige) was er letterlijk doodziek van, vooral overal pijn. Mijn schoonouders hadden dan weer nergens last van.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:35 schreef potjecreme het volgende:
@:flipsen lees jij in de Argentijnse media iets over de bij werkingen van het Sputnik vaccin?
Bedankt voor je antwoord.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee, hou ik ook niet in de gaten. Maar een vriendin van ons (verpleegkundige) was er letterlijk doodziek van, vooral overal pijn. Mijn schoonouders hadden dan weer nergens last van.
Dan ga je nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:46 schreef RipCity het volgende:
Lekker joh.
Voordat je buiten door een Keukenhof mag lopen eerst testen
Na een negatieve sneltest naar museum of dierentuin? Dat kan deze maand
https://www.ad.nl/politie(...)deze-maand~a46a0ecc/
Kunnen we aub gewoon weer normaal gaan doen zeg. Welke idioot zit nou te wachten op dit soort complete idioterie zeg. Pleur ff een eind op.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:46 schreef RipCity het volgende:
Lekker joh.
Straks ook sneltesten om even bij Zara een kledingstuk te passen of om het OV te mogen gebruiken?quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:46 schreef RipCity het volgende:
Lekker joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |