Wie?quote:Op maandag 12 april 2021 09:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
@:Leonos werd ook niet gementioned. Ik vind @:Leonos ook wel een goede mod.
@:Leonos
je hoeft hier niet te komenquote:Op maandag 12 april 2021 11:47 schreef Kreator het volgende:
Dit subforum is wel echt pure topic-aids geworden de laatste tijd.
Dat doe ik ook niet, ik zie ze (nog wel) in mijn AT.quote:
Gelul. De complete poep die het nu is door kutusers zoals jij is het nooit geweest.quote:dat is het altijd al geweest
Dan klik je er niet op of scrolled verder. Ik ga ook niet lopen janken dat ik die vbl rommel in mijn AT zie.quote:Op maandag 12 april 2021 12:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik zie ze (nog wel) in mijn AT.
[..]
Gelul. De complete poep die het nu is door kutusers zoals jij is het nooit geweest.
Dan ontvolg je dit topic, wat is het probleem?quote:Op maandag 12 april 2021 12:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik zie ze (nog wel) in mijn AT.
[..]
Of mogen ze niet, het is geen spam en ik sluit toch aan bij het onderwerp van het topic. Ik zou hier graag uitsluitsel over willen krijgen. Eerdere vragen zijn helaas niet beantwoord. Maar aan het aantal likes te zien, zou ik denken dat er wel plek is voor mij en mijn manier van posten?quote:Op maandag 12 april 2021 20:40 schreef Anryuth het volgende:
Borsten waren niets meer dan een homp rauw vlees, de Ork had hier niets mee. Hij had liever een gebraden stuk vlees, het liefst eentje die voor lange tijd geroosterd was in een kleioven. Borsten daarentegen, daar kwam melk uit en melk had hij genoeg van gehad.
Gewoon doen joh, leuk. Zolang het maar niet de spuigaten uitloopt ja toch niet danquote:Op maandag 12 april 2021 20:43 schreef Anryuth het volgende:
Er is eigenlijk helaas nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekomen, en die andere ook stelde.
Ik zou graag toch wat uitsluitsel willen, mogen dit soort posts?
[..]
Of mogen ze niet, het is geen spam en ik sluit toch aan bij het onderwerp van het topic. Ik zou hier graag uitsluitsel over willen krijgen. Eerdere vragen zijn helaas niet beantwoord. Maar aan het aantal likes te zien, zou ik denken dat er wel plek is voor mij en mijn manier van posten?
Ik geniet erg van deze posts. Jammer dat de orc niet in fb postquote:Op maandag 12 april 2021 20:43 schreef Anryuth het volgende:
Er is eigenlijk helaas nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekomen, en die andere ook stelde.
Ik zou graag toch wat uitsluitsel willen, mogen dit soort posts?
[..]
Of mogen ze niet, het is geen spam en ik sluit toch aan bij het onderwerp van het topic. Ik zou hier graag uitsluitsel over willen krijgen. Eerdere vragen zijn helaas niet beantwoord. Maar aan het aantal likes te zien, zou ik denken dat er wel plek is voor mij en mijn manier van posten?
Dan wordt het verwijderd.quote:Op maandag 12 april 2021 20:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik geniet erg van deze posts. Jammer dat de orc niet in fb post
Huh? U sure? De SC is voor offtopic, dus zo lang het niet anderzijds in strijd met de policy is zou dat niet moeten.quote:
quote:
Kwam omdat plompzakker het als copypaste of spam zag. Misschien dat het nu weer mag, maar zeker voor het onzekere ik wil in principe kunnen posten. Maar in ONZ zijn er te weinig topics waar ik iets mee kan, helaas.quote:Op maandag 12 april 2021 20:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Huh? U sure? De SC is voor offtopic, dus zo lang het niet anderzijds in strijd met de policy is zou dat niet moeten.
Plompzakker moet lekker zn bek houden, met zn gtwvquote:Op maandag 12 april 2021 21:00 schreef Anryuth het volgende:
[..]
[..]
Kwam omdat plompzakker het als copypaste of spam zag. Misschien dat het nu weer mag, maar zeker voor het onzekere ik wil in principe kunnen posten. Maar in ONZ zijn er te weinig topics waar ik iets mee kan, helaas.
GTWV.quote:Op maandag 12 april 2021 21:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Plompzakker moet lekker zn bek houden, met zn gtwv
Niks mis met GTWVquote:Op maandag 12 april 2021 21:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Plompzakker moet lekker zn bek houden, met zn gtwv
ik en 9 anderen wachten vol passie op een antwoordquote:Op maandag 12 april 2021 21:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
GTWV.
En nu weer gewoon feedback graag zonder dat steeds half klb zich overal mee komt bemoeien
quote:Op zondag 11 april 2021 09:53 schreef HermieHermann het volgende:
kunnen de mods uitleggen waarom een user die hier alleen maar lof krijgt al na 1 dag de deur wordt gewezen naar andere subfora maar uitgekotste kutusers zoals vogeltjesdans, tong80 en Mikeytt na jaren nog steeds kuttopics mogen maken?
Sorry, ik was net te laat. Ik ga wel even wat koffie halen, als jullie me zolang kunnen missen.quote:Op maandag 12 april 2021 21:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
GTWV.
En nu weer gewoon feedback graag zonder dat steeds half klb zich overal mee komt bemoeien
Omdat ik een koning ben natuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2021 21:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik en 9 anderen wachten vol passie op een antwoord
[..]
Ik heb duidelijk mijn mening gegeven over de kwestie zoals hier terug te lezen is tussen alle sc door. Alleen op het moment dat een FA hier komt en er iets van vindt dan kunnen mods niet daar opeens heel veel van gaan afwijken.quote:Op maandag 12 april 2021 21:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik en 9 anderen wachten vol passie op een antwoord
[..]
Ook koningen mogen niet slowchatten in fbquote:Op maandag 12 april 2021 21:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat ik een koning ben natuurlijk.
bedankt voor je antwoord. als hij 100 verhalen per dag gaat posten zou het inderdaad als storend gezien kunnen worden maar volgens mij zijn we nog niet op dat punt belandquote:Op maandag 12 april 2021 21:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk mijn mening gegeven over de kwestie zoals hier terug te lezen is tussen alle sc door. Alleen op het moment dat een FA hier komt en er iets van vindt dan kunnen mods niet daar opeens heel veel van gaan afwijken.
Ik denk dat anryuth best zo nu en dan eens een van zijn verhalen hier kwijt kan. Maar het is ook een kwestie van een beetje de balans bewaren en niet altijd en overal dezelfde soort verhalen neerdroppen want dan kan het wel eens als storend gezien worden en verwijderd worden.
En het helpt dan ook niet om bij het eerste verwijderde verhaal meteen in fb te gaan klagen. Wij hebben ook wel wat beters te doen dan de hele dag hier in fb gedoe afhandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |