Ok, iets komt dan niet overeen met wat er een paar uur geleden door iemand hier gezegd werd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet helemaal: ze zijn voor andere crewleden zichtbaar als ze genote zijn om bijvoorbeeld voor een ban te pleiten.
Beter PM als je low profile wil blijven.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ok, iets komt dan niet overeen met wat er een paar uur geleden door iemand hier gezegd werd.
Bedankt voor de info, @:socios
Wie kan nog garanderen dat die niet gelezen worden?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:57 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Beter PM als je low profile wil blijven.
Het lijkt mij niet de bedoeling om de spot te drijven met functiebeperkingen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe eens niet zo autistisch
Niet gelezen verder
Crewbash mag inderdaad nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:52 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet de bedoeling om de spot te drijven met functiebeperkingen.
Ik weet wel dat iedereen die van mij leest.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:05 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wie kan nog garanderen dat die niet gelezen worden?
Jankwijf dat je me er bentquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja dat is denk ik wat iedereen steekt die ook bezwaar maakte tegen die TT. Steekt mij ook moet je steeds tegen die klote TT aankijken.
wel joh lachenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:52 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet de bedoeling om de spot te drijven met functiebeperkingen.
absoluut niet, je kan beter telegram gebruiken maatquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:30 schreef JochemSjakie het volgende:
Het openbaren van DM's is niet toegestaan, en zijn 100% vertrouwelijk, toch?
Hopelijk welquote:Op donderdag 8 april 2021 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan die anyruth eens kappen met het overal neerplempen van zijn ork onzin?
Hoezo gimmick, is gewoon echtquote:Op donderdag 8 april 2021 17:18 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke gimmick, wat mij betreft ben je welkom.
quote:Op donderdag 8 april 2021 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan die anyruth eens kappen met het overal neerplempen van zijn ork onzin?
Kunnen we geen subforum GGZ maken voor dergelijke traaggeleiden van geest? Ik mod het wel.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:35 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ze blijven maar doorstromen vanuit de GGZ naar Klb
Wat mag niet?quote:
Ik heb dat al een paar keer aangekaart, helaas nooit gehoor naar gekregen. Misschien dat we een referendum kunnen houden.quote:Op donderdag 8 april 2021 18:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kunnen we geen subforum GGZ maken voor dergelijke traaggeleiden van geest? Ik mod het wel.
Pardon? Ik stelde de vraag of die anyruth kon kappen met zijn ork dit ork dat. Daar is nog geeneens antwoord op gekomen, dus laten we eerst daar eens naar kijken.quote:
Ik zou me hier niet in moeten mengen, maar dit is inderdaad selectief en hypocriet ingrijpen van @Plompzakkerquote:Op donderdag 8 april 2021 18:59 schreef Anryuth het volgende:
Blijkbaar wil niemand mij te woord staan? Sinds kort verveel ik mij, vanwege corona kan ik ook geen Dungeons en Dragons meer spelen.
Ik dacht hier een beetje te posten. Mijn verhaaltjes hadden altijd wel wat te doen met het topic zelf, alleen dan met een twist. Ik ben een beetje verbolgen dat mijn vragen hier gewoon worden verwijderd zonder dat iemand mij te woord wil staan. Is dit de algehele trend op dit forum? Om niemand te woord te staan? Om geen tekst en uitleg te geven? Naar mijn mening ben ik nooit te ver weg van een topic gedwaald en waren de verhaaltjes altijd wel iets wat met het topic te maken had.
Drie keer is scheepsrecht ik zal het nog een keer vragen, waarom staat niemand mij te woord om samen te denken aan een oplossing hoe ik wel nog kan posten op een creatieve manier? Ik zie in de online statistiek dat het forum steeds minder verkeer krijgt en als dit de normale modus operandi is, snap ik eigenlijk wel waarom.
Als deze reactie ook verwijderd zal worden zonder uitleg zal ik in ieder geval mijn conclusie hieruit trekken. Dus doe geen moeite te reageren als je mij niet te woord wil staan veeg dan gewoon deze reactie.
Je ork reacties zijn gewoon stomvervelend. Als je gewoon op topics in gaat krijg je best respons.quote:Op donderdag 8 april 2021 18:59 schreef Anryuth het volgende:
Blijkbaar wil niemand mij te woord staan? Sinds kort verveel ik mij, vanwege corona kan ik ook geen Dungeons en Dragons meer spelen.
Ik dacht hier een beetje te posten. Mijn verhaaltjes hadden altijd wel wat te doen met het topic zelf, alleen dan met een twist. Ik ben een beetje verbolgen dat mijn vragen hier gewoon worden verwijderd zonder dat iemand mij te woord wil staan. Is dit de algehele trend op dit forum? Om niemand te woord te staan? Om geen tekst en uitleg te geven? Naar mijn mening ben ik nooit te ver weg van een topic gedwaald en waren de verhaaltjes altijd wel iets wat met het topic te maken had.
Drie keer is scheepsrecht ik zal het nog een keer vragen, waarom staat niemand mij te woord om samen te denken aan een oplossing hoe ik wel nog kan posten op een creatieve manier? Ik zie in de online statistiek dat het forum steeds minder verkeer krijgt en als dit de normale modus operandi is, snap ik eigenlijk wel waarom.
Als deze reactie ook verwijderd zal worden zonder uitleg zal ik in ieder geval mijn conclusie hieruit trekken. Dus doe geen moeite te reageren als je mij niet te woord wil staan veeg dan gewoon deze reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |