Er zijn beelden van Patje en Naomi in een tankstation op weg naar huis. Oud-bewoners donderdag denk ik een sneltest.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat zitten al die anderen ook die er met pasen waren + de rest van exbewoners die welkom zijn
Het vreemde is... Er wordt al een paar dagen reclame gemaakt dat er dinsdag iemand vertrekt en dat er wordt verwezen naar de uitzending van vanavond.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:57 schreef MissyZ het volgende:
Ze denken dat dit een twist is, want je gaat er toch wel uit tijdens een Live uitzending.......
Mijn gok is dat diegene die er nu uitgaat, ECHT eruit gaat.
Donderdag zijn bijna alle ex bewoners bij de Live.
Bijna.
dat was op de heenwegquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er zijn beelden van Patje en Naomi in een tankstation op weg naar huis. Oud-bewoners donderdag denk ik een sneltest.
Rene zal wel balen, finale staat recht tegenover Ajax-AS Romaquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:58 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jazeker wel.
En idd Theo niet.
Zoey is niet zeker.
Jowi is niet zeker.
Snapjuh is niet zeker.
Hij zit gewoon heeel vaak, meer dan eens fout.. als je de statistieken erop na zou kijkenquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:57 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, maar dat heb ik ook niet zo bedoelt. Ik schaar mij ook niet achter een user specifiek he...
Het was meer bedoelt als een 'hij heeft wel vaker dan eens gelijk, maar neem het met een korrel zout'. Maar ik ben het er mee eens dat dat er niet echt uit bleek.
Heeft iemand je vandaag al verteld dat je een top Mod bent?quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Het vreemde is... Er wordt al een paar dagen reclame gemaakt dat er dinsdag iemand vertrekt en dat er wordt verwezen naar de uitzending van vanavond.
Hahahaha, zeker.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rene zal wel balen, finale staat recht tegenover Ajax-AS Roma
Zoey zou ik raar vinden als die niet komt, die is normaal vertrokken. En ze is toch alweer terug uit Dubai? De anderen wel enigszins begrijpelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:58 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jazeker wel.
En idd Theo niet.
Zoey is niet zeker.
Jowi is niet zeker.
Snapjuh is niet zeker.
Ga de finale semi live kijken. Ajax gaat voor.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:01 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahahaha, zeker.
De Arena is zijn 2e thuis.
Ik lig soms helemaal gevouwen op Twitter, daar zitten een paar groupies van René.
Grootste lol hebben we erom.
(offtopic)
Nee hoor, op de terugweg. Was gisteren live op Facebook in de groep "Foute Big Brother vrienden".quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee hoor, op de terugweg. Was gisteren live op Facebook in de groep "Foute Big Brother vrienden".
https://www.facebook.com/(...)nk/3008263799445740/quote:
Dit was een reactie, op wat er gezegd heeft over Jill.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:58 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje zuur omdat Michel toch echt naar huis gaat vandaag. Nooit meer naar kunnen kijken. Begrijp het wel.
Ja, dit dus.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)deos/559621318345657
"Hedde ge naor Big Brother gekeken?"quote:
wat heerst er een vreemde stemming in de cosquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:07 schreef Fasil het volgende:
[..]
Dit was een reactie, op wat er gezegd heeft over Jill.
Omdat degene die je het liefst als winnaar ziet, er misschien uit moet, hoef je zo toch niet te doen tegen een ander?
Het lijkt big brother welquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
wat heerst er een vreemde stemming in de cos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |