niet lullig bedoeltquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik wil deze nog even factchecken..:
[..]
...je deed dit zelf. Niet ik. Ik heb mezelf in geen enkele categorie geschaard.
Om dat maar even uit de wereld te helpen.
Ik ook, maar de schrijver deze, laat geen kans onbenut om Jill af te krakenquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:49 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zie haar graag spelen, al dan niet met de camera.
Veel leuker dan dat kaarten
owww kwam er heel serieus uit..quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:52 schreef Fasil het volgende:
[..]
Dat is een grapje.
Doen we wel meer in Vlaanderen
Ik vermoed dat diegene in quarantaine blijft tot donderdag.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:52 schreef Aggie46 het volgende:
Jill:"Als je er nu uitgaat, moet je donderdag de coronatest doen".
Slaat ze een dag over?
dat zitten al die anderen ook die er met pasen waren + de rest van exbewoners die welkom zijnquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat diegene in quarantaine blijft tot donderdag.
Oh, maar dat heb ik ook niet zo bedoelt. Ik schaar mij ook niet achter een user specifiek he...quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt
maar jij hebt zelf gepost dat Freak wel eens gelijk heeft.. dat hij 2 x het bij het juiste eind had maakt het niet dat hij een meester voorspeller is.. 100 opmerkingen zijn onjuist en 2 juist..
Rene dus niet?quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:57 schreef MissyZ het volgende:
Ze denken dat dit een twist is, want je gaat er toch wel uit tijdens een Live uitzending.......
Mijn gok is dat diegene die er nu uitgaat, ECHT eruit gaat.
Donderdag zijn bijna alle ex bewoners bij de Live.
Bijna.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Bijna als in Theo niet...quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:57 schreef MissyZ het volgende:
Ze denken dat dit een twist is, want je gaat er toch wel uit tijdens een Live uitzending.......
Bijna.
Dank je. Eigenlijk logisch. Maar wel vreemd ivm de live show.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gaat Rene niet?? Of iemand anders niet? Wie.... ?quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:57 schreef MissyZ het volgende:
Bijna.
Mattquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:55 schreef DDuiveltje het volgende:
Wat is de overtreffende trap van arrogantie?
vraag ik voor een vriend
Beetje zuur omdat Michel toch echt naar huis gaat vandaag. Nooit meer naar kunnen kijken. Begrijp het wel.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:56 schreef Fasil het volgende:
[..]
Jij neemt zeer serieus op wat leuk bedoeld is.
Jazeker wel.quote:
Die zijn weer naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat zitten al die anderen ook die er met pasen waren + de rest van exbewoners die welkom zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |