SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Kadden wel 'ns getraind met een laserpointer? Je komt niet meer bij van het lachen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Katten springen overal op en willen hem steeds peren.
Ja, als ik tijdens mijn ronde katten tegen kom. Rennen ze meestal weg. Bij 1 adres (al kom ik daar nog maar zelden, liep er altijd een kat tegen mijn been te kroelen...quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:19 schreef Makrelis het volgende:
Liever 1 vrouw in de hand dan tien in het zwembad.
Meh, anyway. Honten vind ik echt tof. Kadden ook leuk, maar honten zijn socialer. Heb je een rotdag gehad komen ze je troosten. Kadden kijken naar je zo van: 'wat moet jij nou weer?'
1 kat denkt dat mijn voortuin zijn/haar huis is.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Katten springen overal op en willen hem steeds peren.
Nee, alweer.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we het nou nog steeds over die spinnen?
Ja, ingespoten met Veizer?quote:
Zo kut als ze niet opgevoed worden en de baasjes die stront niet opruimen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet niks hebben van honden. Beesten zijn zo lomp als stront en schijten overal.
Nopes maar ook daar valt wel te regelen vooralsnog.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een bewijsje erbij gekregen? Anders kom je nog steeds nergens.
Wat mooi dat je dat gedaan hebt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:31 schreef Makrelis het volgende:
Ik had 2 jaar geleden een zwerfkad opgenomen. Die kwam naar me toe om hulp te vragen. Nog naar de dierenarts geweest en ik was ook van plan om er geld aan uit te geven. Dierenarts zei dat ze behoorlijk op was. Geschat op 16 jaar, geen chip. Ik heb 'r nog zalm gegeven en haar horen spinnen op het voeteneind van mijn bed. Paar dagen later dood. Zelf begraven in het bos. Toch bijzonder hoe snel ik me aan een dier hecht.
Als hij al uitsteekt wordt het tijd om een wc te zoekenquote:
Prairiedoggingquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als hij al uitsteekt wordt het tijd om een wc te zoeken
Voelt alsof ik weer de discotheek in wil komen met een fake id.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes maar ook daar valt wel te regelen vooralsnog.
Gewoon je decolleté overdrijven.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voelt alsof ik weer de discotheek in wil komen met een fake id.
Dat ligt aan het baasje. Een dier kan er niets aan doen. Een jong dier is bij mij puppytraining zodat ze los kunnen lopen en dan in de eerste drie maanden metro, tunnel, vliegtuig. Dan zijn ze nergens bang meer voor al was Max wel trillerig als ik de metro met 'm nam. Ondergronds dan. Bovengronds geen punt. Lekker op schoot en naar buiten kijken. Vliegtuig ook geen punt. Als hij maar een raampje had om naar buiten te kijken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo kut als ze niet opgevoed worden en de baasjes die stront niet opruimen.
ja dat gebeurt dus veel te vaak.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo kut als ze niet opgevoed worden en de baasjes die stront niet opruimen.
Ik vertrek zo. Al sneeuwt het hier ook nog steedsquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:50 schreef LTVDK het volgende:
Toch de wandeling weer fantastisch gepland, 1,5 uur gelopen, eerst 5 minuten strakblauw en zonnig en de laatste 5 minuten ook, daartussen alleen maar bakken met sneeuw![]()
Ja als je gaat wachten tot het niet meer sneeuwt kun je pas donderdag wegquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vertrek zo. Al sneeuwt het hier ook nog steeds
Het zou na 13 uur droog wordenquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je gaat wachten tot het niet meer sneeuwt kun je pas donderdag weg
het is echt tussen de buien door dansen. De rest van de dag.quote:
Vast wel ergens, maar niet voor langquote:
Gewoon er doorheen banjeren, lekker door de sneeuw lopen zonder dat je helemaal onderkoeld weer terug komtquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is echt tussen de buien door dansen. De rest van de dag.
Nou ik vind dit helemaal niksquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon er doorheen banjeren, lekker door de sneeuw lopen zonder dat je helemaal onderkoeld weer terug komt
Waarom zou je hem daarop zetten, wat is daar te doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O kudt, ik had buienradar op Nunspeet staan![]()
Nou ja, dan maar nat worden
Kudde schapen, hupst zo over NL heen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie op buienradar allemaal plukjes buien
Als dit regen zou zijn zou ik net zo hard lopen kankeren, maar met sneeuw vind ik het wel leukquote:
De Veluwe, daar heb ik donderdag een hotelovernachtingquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je hem daarop zetten, wat is daar te doen
Niet tellen!quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kudde schapen, hupst zo over NL heen.
Ik moest gisteravond even de parkeerschijf updaten. Oversteken en klaar. De zon scheen toen ik naar buiten ging, tegen de tijd dat ik bij de auto was, had ik de hagel in m'n nek.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga het er maar even op wagen naar de overkant voor een bak koffie. Gisteren ging ik in de zon heen en kwam ik met sneeuw terug. Er stond iemand voor me bij de kassa namelijk
Oh in mijn gedachten ligt dat veel oostelijkerquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Veluwe, daar heb ik donderdag een hotelovernachting
Goh, ik ben juist reteproductief vandaag.quote:
Ik heb juist een heel erg maandag dipje vandaagquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goh, ik ben juist reteproductief vandaag.
PI m'n jong, PI.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb juist een heel erg maandag dipje vandaag
Ik wil niet opscheppen, maar ik ben vandaag best goed bezig.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goh, ik ben juist reteproductief vandaag.
Ze is sarcasmischquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb juist een heel erg maandag dipje vandaag
Nou dat nog even 99x doen je bent er wel voor vandaagquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Gehaalddroog over
Toch misschien wel 150 stappen inclusief de trap op en af
Wat is er absurd aan een pandemie Tjerrie?quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn jullie wel in staat om de absurtheid van deze Cojona crisis te doorzien?
Ja, je moeder. Beetje voor 100 euro koffie gaan zitten slobberen zeker.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dat nog even 99x doen je bent er wel voor vandaag
Als je je voor 100 euro koffie wegtikt dan sprint je die afstand zo bij elkaar van hyperactiviteitquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je moeder. Beetje voor 100 euro koffie gaan zitten slobberen zeker.
sprinten naar de kakpot jaquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je je voor 100 euro koffie wegtikt dan sprint je die afstand zo bij elkaar van hyperactiviteit
Heb hier weer voor 50euro aan koffie op mijn bureau staanquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je je voor 100 euro koffie wegtikt dan sprint je die afstand zo bij elkaar van hyperactiviteit
Ik heb net tijdens mijn pauze weer voor 40 euro aan bonen besteld. Als het goed is heb ik het vrijdag binnenquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb hier weer voor 50euro aan koffie op mijn bureau staan
Wordt tijd dat de DG weer eens ergens een goede aanbieding heeft, begint op te raken hier geloof ik.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb hier weer voor 50euro aan koffie op mijn bureau staan
Ik had dit vorige week al besteld, toen het voor het weekend nog niet binnen was heb ik maar eens een bezorgd mailtjes gestuurd, wat nu heb ik 2 dagen geen lekkere koffie gehadquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net tijdens mijn pauze weer voor 40 euro aan bonen besteld. Als het goed is heb ik het vrijdag binnen
Waarom til je hem dan ook opquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Hoerengraftyfuszooi, laat mijn stofzuiger vallen en nu is die kapot.
heel handigquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
O die dingen. Handig lijkt me. Alleen nu even niet.
Ik had een vriendin een groot selfcare-pakket gegeven. Weet niet of ze dat leuk vond. Haar man maakte een beetje een kutopmerking toenquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi, geen leuk intro of een opbeurende vraag, maar ik heb echt even hulp nodig van mensen die wat meer levenservaring hebben dan mijn collega's en ik. Heel kort na de blije aankondiging dat mijn baas een baby zou krijgen met z'n vriendin is zojuist bekend geworden dat ze een miskraam gehad hebben. Wat kunnen wij als team doen/sturen? We willen heel graag een gebaar geven in de vorm van een of ander steuncadeau (sorry ik weet niet hoe ik het moet verwoorden), maar we weten echt niet van hoe of wat.
Toen enkele jaren geleden een vriend van me overleed kreeg ik vanuit de KSC het idee om een gedenkboom voor zijn ouders en zusje te kopen en daar is zijn moeder jaren later nog steeds erg dankbaar voor. Hoe dan ook denk ik dat dat misschien weer iets te groot is voor een mensje wat nooit buiten de baarmoeder heeft bestaan, ik weet niet hoe ik het netjes moet zeggen. Hebben jullie enig idee?
Koffie struggelsquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had dit vorige week al besteld, toen het voor het weekend nog niet binnen was heb ik maar eens een bezorgd mailtjes gestuurd, wat nu heb ik 2 dagen geen lekkere koffie gehad
maar ja, koffiemeisje is zo knap dat ik daar niet op kan schelden
Collega van mij heeft ook een miskraam gehad (nou ja, kindje is dood geboren op de uitgerekende dag, weet niet of dat hetzelfde is). In ieder geval, zij zei achteraf dat ze het idee had dat mensen haar ontweken omdat ze niet wisten wat ze moesten zeggen. Dus ik zou zelf een kaart sturen om medeleven te betuigen. Cadeau zou ik niet doen want de ene persoon wil er juist wel aan herinnerd worden door een boompje of wat dan ook, en een ander juist niet. Maar just my 2 centsquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi, geen leuk intro of een opbeurende vraag, maar ik heb echt even hulp nodig van mensen die wat meer levenservaring hebben dan mijn collega's en ik. Heel kort na de blije aankondiging dat mijn baas een baby zou krijgen met z'n vriendin is zojuist bekend geworden dat ze een miskraam gehad hebben. Wat kunnen wij als team doen/sturen? We willen heel graag een gebaar geven in de vorm van een of ander steuncadeau (sorry ik weet niet hoe ik het moet verwoorden), maar we weten echt niet van hoe of wat.
Toen enkele jaren geleden een vriend van me overleed kreeg ik vanuit de KSC het idee om een gedenkboom voor zijn ouders en zusje te kopen en daar is zijn moeder jaren later nog steeds erg dankbaar voor. Hoe dan ook denk ik dat dat misschien weer iets te groot is voor een mensje wat nooit buiten de baarmoeder heeft bestaan, ik weet niet hoe ik het netjes moet zeggen. Hebben jullie enig idee?
Zo'n stilgeboren kindje vind ik zelf toch wat heftigerquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Collega van mij heeft ook een miskraam gehad (nou ja, kindje is dood geboren op de uitgerekende dag, weet niet of dat hetzelfde is). In ieder geval, zij zei achteraf dat ze het idee had dat mensen haar ontweken omdat ze niet wisten wat ze moesten zeggen. Dus ik zou zelf een kaart sturen om medeleven te betuigen. Cadeau zou ik niet doen want de ene persoon wil er juist wel aan herinnerd worden door een boompje of wat dan ook, en een ander juist niet. Maar just my 2 cents
Ja is het ook, maar denk dat de reacties van mensen een beetje hetzelfde zijn.. ze weten niet goed wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n stilgeboren kindje vind ik zelf toch wat heftiger
Laat in ieder geval merken dat jullie erbij stilstaan, al is het alleen maar met een mooi boeket en een kaart namens de collega's.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
Poeh, dat is wel een lastige hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
Nou ja, ik had wel nog een senseo, maar in het weekend drink ik liever lekker e koffiequote:Op dinsdag 6 april 2021 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie struggels![]()
Ik heb nog wel genoeg koffie om het te redden tot eind volgende week, maar kwam vandaag toevallig langs een aanbieding van het merk dat we normaal drinken dus toch maar vandaag besteld
Naja, op zich is het ook niet heel relevant wat "wij" als heftiger bestempelen, het is niet ons verdriet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar denk dat de reacties van mensen een beetje hetzelfde zijn.. ze weten niet goed wat ze moeten doen.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, op zich is het ook niet heel relevant wat "wij" als heftiger bestempelen, het is niet ons verdriet.
Maar ik behandel het dus over het algemeen hetzelfde als een "normaal" overlijden, daar kan je eigenlijk niet de fout mee ingaan. En daarbinnen is het dus net wat je relatie met de overledene/nabestaanden is, dat je bij de ouders van een vriend die overleden is meer doet dan voor een collega die iemand is verloren, vind ik niet heel gek.
Exact dat.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die ouders ken je neem ik aan ook beter, is iets makkelijker dan om in te schatten wat ze wel of niet op prijs zouden stellen.
Welke heb je? Ik ben me vast aan het voorbereiden op gebrek aan huisman.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je en dyson pakt is het altijd wel duur, maar er zijn ook wel goedkopere alternatieven.
(maa ik ben wel blij met mijn dyson)
Voedsel!quote:
de V7quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik ben me vast aan het voorbereiden op gebrek aan huisman.
nepvlees, gebakken aardappeltjes en courgettequote:
Sla is voor zomerse dagen.quote:
Eh, gaat toch vooral om beneden, dus dat zal het probleem niet zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de V7
Maar ik zie dat die niet meer leverbaar is.
Fijn ding, alleen op volle kracht red ik niet het hele huis voor de accu leeg is.
Maar op gladde vloeren heb je meestal ook niet volle kracht nodig, dus normaal red ik het wel.
Sneeuwt het zo hardquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag er na twintig minuten uit als de verschrikkelijke sneeuwman, dus ik heb mijn uitje maar gestaakt
Gisteren hutspot inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sla is voor zomerse dagen.
vandaag is het stamppotweer.
Yeti.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag er na twintig minuten uit als de verschrikkelijke sneeuwman, dus ik heb mijn uitje maar gestaakt
daar is die wel ideaal voorquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, gaat toch vooral om beneden, dus dat zal het probleem niet zijn.Ik zoek vooral iets wat snel gepakt is en me niet frustreert tijdens het stofzuigen.
Zwak, je had gewoon moeten doorbuffelenquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh, waarom zie je er dan uit als sneeuwman Buda?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij had het niet direct over sneeuw.
Hij heeft een wortel in zijn neus?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, waarom zie je er dan uit als sneeuwman Buda?
Maar niemand weet toch hoe een verschrikkelijke sneeuwman uitziet? dus misschien ziet Buda er wel altijd zo uit..quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sneeuwquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Angstaanjagend. Klopt welquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar niemand weet toch hoe een verschrikkelijke sneeuwman uitziet? dus misschien ziet Buda er wel altijd zo uit..
De wind blies zo mijn onderbroek in.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwak, je had gewoon moeten doorbuffelen
Gelijk heb je! Hier hebben we nu bijna 2 jaar geleden de senseo weg gegeven toen we verhuisde omdat we nog een Dolce Gusto en een bonen machine hebbenquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, ik had wel nog een senseo, maar in het weekend drink ik liever lekker e koffie
het verandert wel elke 5 minuten. Net was het nog grijs en grauw, nu is het mooi witquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:
De sneeuw + hagel combi komt nu wel met bakken uit de lucht, wat een teringherrie
Zit nu ook nog onweer doorheenquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het verandert wel elke 5 minuten. Net was het nog grijs en grauw, nu is het mooi wit
quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te hard voor 6 april![]()
[ afbeelding ]
dolce gusto heb ik ook ooit gehad, maar eigenlijk nauwelijks gebruikt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je! Hier hebben we nu bijna 2 jaar geleden de senseo weg gegeven toen we verhuisde omdat we nog een Dolce Gusto en een bonen machine hebben
Ik ben nu onderhand wel klaar met die koude rommel. Uitzonderlijk in mijn geval, maar tochquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch heeft het wel vaker gesneeuwd met pasen ook. Volgens mij heb ik het paadje van m'n oma nog eens sneeuwvrij gemaakt in april.
En twee weken later was het ineens zomer geloof ik.
en een week geleden zat ik nog met korte broek en korte mouwen op de fietsquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch heeft het wel vaker gesneeuwd met pasen ook. Volgens mij heb ik het paadje van m'n oma nog eens sneeuwvrij gemaakt in april.
En twee weken later wat het ineens zomer geloof ik.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te hard voor 6 april![]()
[ afbeelding ]
Ja, eens hoor. Het wordt nu tijd voor gewoon lekker naar buiten kunnen zonder je in te moeten pakken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nu onderhand wel klaar met die koude rommel. Uitzonderlijk in mijn geval, maar toch
Korte broek en slippersquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, eens hoor. Het wordt nu tijd voor gewoon lekker naar buiten kunnen zonder je in te moeten pakken.
Ik heb m'n warmste trui maar weer aangetrokken.quote:
Inmiddels is het hier een halve sneeuwstorm en zijn de straten en auto's witquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En twee weken later was het ineens zomer geloof ik.
Toen ik vannacht wakker werd was alles wit.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inmiddels is het hier een halve sneeuwstorm en zijn de straten en auto's wit
Ik heb m'n sjaaltje weer omquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n warmste trui maar weer aangetrokken.
Daarvoor gebruik ik de Nespresso, maar sinds corona werk ik nog maar 1 dag per week op kantoor en colleges zijn ook al een dik jaar vanuit thuis dus dan is het smorgens gewoon een kan koffie zetten. Zeker als muis ook college heeft en de halve dag thuis zit.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dolce gusto heb ik ook ooit gehad, maar eigenlijk nauwelijks gebruikt.
Nu voor smorgens heel snel cafeīne binnen te krijgen een senseo en voor lekkere koffie 1kops filtertjes.
Ik ben er nooit klaar meequote:Op dinsdag 6 april 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nu onderhand wel klaar met die koude rommel. Uitzonderlijk in mijn geval, maar toch
En dan een paar lange latten onder je voeten?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben er nooit klaar meeMaar wat ik het liefst heb is koud met zon
Droog en zonnetjequote:Op dinsdag 6 april 2021 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koud met zon is ook niet erg, maar dit is gewoon troosteloos.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe mij maar 15 tot 25 graden met een mooi zonnetjequote:Op dinsdag 6 april 2021 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan een paar lange latten onder je voeten?
Wat? Dit klinkt ingewikkeldquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
Echt een bizarre dag dit want ondertussen wordt een vriend van me ook door zijn voormalig huisbaas geīntimideerd en bedreigd via de voormalig baas van zijn vader. Wat?
Hongarije is nog steeds dicht voor toerisme. Daar mag je alleen in als je voor zaken komt of familieaangelegenhedenquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Moet dit weekend de vakantie naar Kroatie eens even plannen. Of misschien meerdere landen als optie, afhankelijk van waar we binnen mogen eind Mei
Ik durf nog niks te boekenquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Moet dit weekend de vakantie naar Kroatie eens even plannen. Of misschien meerdere landen als optie, afhankelijk van waar we binnen mogen eind Mei
Wacht wat.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
Echt een bizarre dag dit want ondertussen wordt een vriend van me ook door zijn voormalig huisbaas geīntimideerd en bedreigd via de voormalig baas van zijn vader. Wat?
Hmm ja familieaangelegenheden zou wel kunnen natuurlijk. Of is het alleen voor noodzakelijk familiebezoeken?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongarije is nog steeds dicht voor toerisme. Daar mag je alleen in als je voor zaken komt of familieaangelegenheden
als ik thuis zou werken had ik ook wel in een ander koffie apparaat investeren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik ik de Nespresso, maar sinds corona werk ik nog maar 1 dag per week op kantoor en colleges zijn ook al een dik jaar vanuit thuis dus dan is het smorgens gewoon een kan koffie zetten. Zeker als muis ook college heeft en de halve dag thuis zit.
Huwelijken en begrafenissen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja familieaangelegenheden zou wel kunnen natuurlijk. Of is het alleen voor noodzakelijk familiebezoeken?
Is echt een heel lang verhaal met meerdere rechtszaken en hoger beroep en er zou inmiddels een boek over geschreven kunnen worden. Maar deze specifieke passage komt erop neer dat die voormalig huisbaas dagenlang een grote speurtocht over het internet heeft gehouden om bij de vader van zijn voormalig huurder uit te komen en eens een hartig woordje met hem te spreken. Helaas voor hem is pa natuurlijk van alle misstanden op de hoogte. Maar toch, hoe bedenk je een dergelijke creepy movequote:
Ja.. dat wordt 'm niet. Of nou ja, ik hoop niet dat we om die reden moeten gaanquote:
Ik vind jouw vrienden eigenlijk raarder als zij zelf kunnen kiezen wie hen intimideert en bedreigtquote:
Wat... dat gaat wel heel verquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is echt een heel lang verhaal met meerdere rechtszaken en hoger beroep en er zou inmiddels een boek over geschreven kunnen worden. Maar deze specifieke passage komt erop neer dat die voormalig huisbaas dagenlang een grote speurtocht over het internet heeft gehouden om bij de vader van zijn voormalig huurder uit te komen en eens een hartig woordje met hem te spreken. Helaas voor hem is pa natuurlijk van alle misstanden op de hoogte. Maar toch, hoe bedenk je een dergelijke creepy move.
Wat? Mijn vrienden? Wie?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind jouw vrienden eigenlijk raarder als zij zelf kunnen kiezen wie hen intimideert en bedreigt.
Lastigquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja.. dat wordt 'm niet. Of nou ja, ik hoop niet dat we om die reden moeten gaanMisschien kan Oostenrijk tegen die tijd, maar ja dat is een beetje hetzelfde als thuisblijven natuurlijk. Maar eens zien, er blijft niet veel over.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is echt een heel lang verhaal met meerdere rechtszaken en hoger beroep en er zou inmiddels een boek over geschreven kunnen worden. Maar deze specifieke passage komt erop neer dat die voormalig huisbaas dagenlang een grote speurtocht over het internet heeft gehouden om bij de vader van zijn voormalig huurder uit te komen en eens een hartig woordje met hem te spreken. Helaas voor hem is pa natuurlijk van alle misstanden op de hoogte. Maar toch, hoe bedenk je een dergelijke creepy move.
Zijn er buren die een beetje op het huis letten voor jullie?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lastig
Wij moeten hoognodig ons huis in Hongarije checken. Daar is al anderhalf jaar niemand binnen geweest
Nee, andere muisquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik thuis zou werken had ik ook wel in een ander koffie apparaat investeren.
muis? ieni?
Weet ook niet waar Nijn het over heeft. Vrienden, wat is dat voor iets? Is dat iets waar je voor van je zolderkamer moet komen?quote:
Ja, de buurvrouw heeft een sleutel. Maar ze gaat liever niet naar binnen, want ze is bang dat ze de boel niet goed op slot doetquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn er buren die een beetje op het huis letten voor jullie?
Ohquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de buurvrouw heeft een sleutel. Maar ze gaat liever niet naar binnen, want ze is bang dat ze de boel niet goed op slot doet
* checkt woordenboek.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet ook niet waar Nijn het over heeft. Vrienden, wat is dat voor iets? Is dat iets waar je voor van je zolderkamer moet komen?
Dat is ook een optiequote:Op dinsdag 6 april 2021 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhIk dacht omdat ze denkt dat er inmiddels daklozen in wonen ofzo
Het is helaas slechts één van de zo ongeveer vijftig gebeurde dingen die heel erg ver gaan. Een paar andere leuke om te benoemen: zelf in het studentenhuis overnachten in een kamer van een huurder die op dat moment toevallig naar zijn ouders was en hierbij escortdames inhuren en deze hele nacht met ze snuiven, seksen en feesten + camera's ophangen in de kamers van de huurders + dreigbrieven op kussens achterlaten + meermaals stiekem het huis binnendringen en hierbij een keer een naakte huurder onder de douche vandaan trekkenquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is helaas slechts één van de zo ongeveer vijftig gebeurde dingen die heel erg ver gaan. Een paar andere leuke om te benoemen: zelf in het studentenhuis overnachten in een kamer van een huurder die op dat moment toevallig naar zijn ouders was en hierbij escortdames inhuren en deze hele nacht met ze snuiven, seksen en feesten + camera's ophangen in de kamers van de huurders + dreigbrieven op kussens achterlaten + meermaals stiekem het huis binnendringen en hierbij een keer een naakte huurder onder de douche vandaan trekken.
En dan te bedenken dat dit ooit allemaal begon met een berichtje naar de huurcommissie omdat de huren veel te hoog waren, waar je in Nederland serieus nog best prima vanaf kunt komen als malafide huurbaas. Deze man heeft sowieso meerdere psychische stoornissen, dat kan niet anders.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker luieren danquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:40 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, zit al de hele dag te wachten op informatie van een klant, zonder kan ik niet verder met m'n werk..
Even die klant bellen en zeggen dat het ook wel morgen mag en de rest van de dag luierenquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:40 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, zit al de hele dag te wachten op informatie van een klant, zonder kan ik niet verder met m'n werk..
quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar moet m'n Skype icoontje op groen houden heDus dan maar een beetje FOK!ken
Ja, dat heb ik op maximaal gezet, maar als m'n screensaver aan gaat (wat ik niet zelf kan aanpassen) gaat ie godverdullekes alsnog op afwezig.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pro-tip, bij je instellingen kun je instellen hoe lang het duurt voordat je icoontje oranje wordt
quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik op maximaal gezet, maar als m'n screensaver aan gaat (wat ik niet zelf kan aanpassen) gaat ie godverdullekes alsnog op afwezig.
Ga ik zo ook even doen als ik om 15:00 eindelijk kan uitloggenquote:
Ik heb weleens gezien dat iemand dan zijn muis met iets van een lego robotje in een grote slabak gooide om dat efect te bereikenquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik op maximaal gezet, maar als m'n screensaver aan gaat (wat ik niet zelf kan aanpassen) gaat ie godverdullekes alsnog op afwezig.
Is je UI al aan het voorbereiden op koningsdag?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:49 schreef kwiwi het volgende:
We kunnen dit bijna omdopen tot de BejaardenSC met alle middagdutjes
Kween Kwiwi?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:49 schreef kwiwi het volgende:
We kunnen dit bijna omdopen tot de BejaardenSC met alle middagdutjes
Of je muis insmeren met smeerkaas en in een overvolle bak met hamsters flikkeren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb weleens gezien dat iemand dan zijn muis met iets van een lego robotje in een grote slabak gooide om dat efect te bereiken
Ligt er aan wat voor plat scherm je hebt. TFT en Retina of zo zijn okay, maar OLED kan wel inbranden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Screensavers zijn toch eigenlijk overbodig? Platte schermen kunnen toch niet inbranden?
Hij is zwart en er staat HP opquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor plat scherm je hebt. TFT en Retina of zo zijn okay, maar OLED kan wel inbranden.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is je UI al aan het voorbereiden op koningsdag?
Vond het eigenlijk een racistische opmerking van mezelf. Ik had scherm van kleur moeten zeggen.quote:
Huh, waarom zie ik die post van Fles niet?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je muis insmeren met smeerkaas en in een overvolle bak met hamsters flikkeren.
vandaag over 3 weken.quote:
Een scherm is over het algemeen kleurloosquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk een racistische opmerking van mezelf. Ik had scherm van kleur moeten zeggen.
Of "Afro-Amerikaans scherm".quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk een racistische opmerking van mezelf. Ik had scherm van kleur moeten zeggen.
Je hebt Fles geblockt?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, waarom zie ik die post van Fles niet?
Nee blijkbaar zijn zwart en wit nu de meest woke termen om te gebruiken. En geen enkele andere, dus daarmee valt iemand met een gemiddeld Marokkaans tintje ook onder zwart.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snappen we wel hoorquote:
Hij ziet er toch redelijk van kleur uit hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een scherm is over het algemeen kleurloos
Alle vrouwen die ooit cornrows gehad hebben zijn sowieso racisten!quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee blijkbaar zijn zwart en wit nu de meest woke termen om te gebruiken. En geen enkele andere, dus daarmee valt iemand met een gemiddeld Marokkaans tintje ook onder zwart.
Ik vind het echt raar hoe dit meer inclusive en minder kwetsend is dan worden als "van kleur" of "getint", zeker omdat het continu verandert, maar goed, dit is de laatste update.
O, ik vond het al zo raar dat Ouwehand Sylvana Simons zwart noemde. Maar blijkbaar krijgt zij wel de woke-updates.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee blijkbaar zijn zwart en wit nu de meest woke termen om te gebruiken. En geen enkele andere, dus daarmee valt iemand met een gemiddeld Marokkaans tintje ook onder zwart.
Ik vind het echt raar hoe dit meer inclusive en minder kwetsend is dan worden als "van kleur" of "getint", zeker omdat het continu verandert, maar goed, dit is de laatste update.
Ja de lampies die achter het scherm zitten die beeld geven sturen lichtsignalen naar buiten waardoor het een kleur krijgtquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij ziet er toch redelijk van kleur uit hoor.
Misschien kwootte ik iemand die jij geblokt hebt? Oh nee ik kwootte jouquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, waarom zie ik die post van Fles niet?
Coolbluequote:Op dinsdag 6 april 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb allemaal vliegenpoepjes op m'n tv van de afgelopen 8 jaar en die wil ik eraf zien te krijgen
wil jij nu zeggen dat je al 8 jaar geen doekje over je tv gehaald hebtquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb allemaal vliegenpoepjes op m'n tv van de afgelopen 8 jaar en die wil ik eraf zien te krijgen
Gewoon nieuwe tv kopen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Coolblue niet meer?quote:
Als het scherm uit staat, zoals nu, is het toch echt zwart hoorquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de lampies die achter het scherm zitten die beeld geven sturen lichtsignalen naar buiten waardoor het een kleur krijgt
Durf ik nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil jij nu zeggen dat je al 8 jaar geen doekje over je tv gehaald hebt
Haar neus kun je wel twee forse schroevendraaiers ondersteboven in kwijt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik vond het al zo raar dat Ouwehand Sylvana Simons zwart noemde. Maar blijkbaar krijgt zij wel de woke-updates.
Ja omdat dus alle lampies uitstaan, dan ontbreekt het licht en dus ook de kleur, en aangezien zwart het ontbreken van kleurreflectie is lijkt het dus voor ons menschen zwartquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het scherm uit staat, zoals nu, is het toch echt zwart hoor
Ik durf best lomp te zijn met mijn tvquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Durf ik niet
En die sommige vuiltjes zijn wat hardnekkiger en ik durf ook niet te lomp met m;n nagel eroverheen te gaan.
Heb mezelf geblokt, ben helemaal klaar met m'n eigen posts.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kwootte ik iemand die jij geblokt hebt? Oh nee ik kwootte jou![]()
Besides: Dat werkt toch niet
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb mezelf geblokt, ben helemaal klaar met m'n eigen posts.
Deze is nu ruim 8 jaar oud en er zit een lampje los aan de zijkant dus ik kan het erop wagenquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik durf best lomp te zijn met mijn tv
Het heet geen inbranden meer. Met CRT (Cathode Ray Tube) (beeldbuizen) wel. Er is sprake van slijtage op halfgeleiders. Pixel-uitval is een voorkomend iets, en ook een hele lijn al komt dat laatste niet meer zo veel voor. Die dingen worden ook steeds beter. Een goede reden voor screensaving is energiebesparing.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Screensavers zijn toch eigenlijk overbodig? Platte schermen kunnen toch niet inbranden?
Beeldretentie is wellicht het woord wat je zoektquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het heet geen inbranden meer. Met CRT (Cathode Ray Tube) (beeldbuizen) wel. Er is sprake van slijtage op halfgeleiders. Pixel-uitval is een voorkomend iets, en ook een hele lijn al komt dat laatste niet meer zo veel voor. Die dingen worden ook steeds beter. Een goede reden voor screensaving is energiebesparing.
ik weet even niet meer hoe oud mijn tv is, maar hij kan wel tegen een stootje geloof ik.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze is nu ruim 8 jaar oud en er zit een lampje los aan de zijkant dus ik kan het erop wagen
Ah, ja. Thnx.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beeldretentie is wellicht het woord wat je zoekt.
Normaal zou een Nijn in de krant toch goed nieuws zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
Nu word ik ook nog gevraagd voor een interview met de krant_! Ik ben er klaar mee, deze dag is te veel. Er gebeuren te veel dingen om in één dag te verpakken en verwerken.
Ik zou willen dat ik aan het zwetsen was. Wat is dit voor dag, serieus. Er zit te veel dag in mijn dag.
Het is ook niet allemaal slecht nieuws of goed nieuws of überhaupt nieuws te noemen, het zijn erg uiteenlopende zaken. Maar gecombineerd is het gewoon veel. En zelfs als er dan iets leuks bij komt denk je meer "wtf is deze dag, ik kan het niet verwerken" dan "joepie". Ik weet niet eens of het leuk is dat ik in de krant kom. Ik ben overstroomdquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Normaal zou een Nijn in de krant toch goed nieuws zijn?
Nee, dat snap ik. Soms is de emmer gewoon vol voor een dag.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is ook niet allemaal slecht nieuws of goed nieuws of überhaupt nieuws te noemen, het zijn erg uiteenlopende zaken. Maar gecombineerd is het gewoon veel. En zelfs als er dan iets leuks bij komt denk je meer "wtf is deze dag, ik kan het niet verwerken" dan "joepie". Ik weet niet eens of het leuk is dat ik in de krant kom. Ik ben overstroomd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Ai das niet tof nieuws kwiwiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tering zeg. Ik weet niet goed hoe ik moet reageren. Sterkte met het vertellen en verwerken van dit klotenieuws...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Oef, heftig nieuws kwiwi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]Shit, dan komen er meteen heel andere overwegingen bij kijken ook natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]Kan ik me voorstellen, zo veel onduidelijkheden en vragen ineens. Heel veel succes in ieder geval alvast met je gedachten op een rijtje zetten, helder krijgen wat je allemaal wilt vragen en natuurlijk het gesprek zelf volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
heftig zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
Ja naar dat je dat soort genen bij je kan dragen
gewerkt vandaag?quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwiwi.
Sterkte meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Angelina Jolie had dat ookquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 06-04-2021 18:03:30 ]Your beauty never ever scared me.
Sterkte kwiwiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwiwi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed.. nu eerst bedenken wat ik wil eten. Prioriteiten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ook belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed.. nu eerst bedenken wat ik wil eten. Prioriteiten![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:18 schreef LTVDK het volgende:
Op een wat luchtigere noot, ik heb net een ruime 1,5 kilo paaseieren voor ¤5,- bij de Hema opgehaaldYoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Op een wat luchtigere noot, ik heb net een ruime 1,5 kilo paaseieren voor ¤5,- bij de Hema opgehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou jij kunt weer even vooruit
![]()
Op een wat luchtigere noot, ik heb net een ruime 1,5 kilo paaseieren voor ¤5,- bij de Hema opgehaaldBenieuwd wat je van deze eitjes vindt. Ik heb twee van dergelijke zakjes weggegooid omdat het wel erg nadrukkelijk palmvet wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het normaal voor vet dan? Smaakt het zo anders? Eens even kijken wat er op mijn eitjes staat.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Benieuwd wat je van deze eitjes vindt. Ik heb twee van dergelijke zakjes weggegooid omdat het wel erg nadrukkelijk palmvet was
Wie mij?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:22 schreef CherryLips het volgende:
O ik had bij m'n vorige abbo blijkbaar Los geblokkeerd![]()
Ik haal je er weer even af, als je je gedraagt.
Nu het weer nog.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb vandaag heerlijk 2,5 uur bij de kapper gezeten![]()
Lokken zijn weer zomer ready
Nou ja, het eerste ingrediënt op het lijstje was palmvet. Ofwel, goedkope rommel. Verwacht ik niet van de Hemaquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is het normaal voor vet dan? Smaakt het zo anders? Eens even kijken wat er op mijn eitjes staat.
Zal vanavond na het eten bij de thee er eens even een paar proberen om mijn oordeel te vellenquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Benieuwd wat je van deze eitjes vindt. Ik heb twee van dergelijke zakjes weggegooid omdat het wel erg nadrukkelijk palmvet was
Daarom ook maar gewoon een tgtg-pakket genomen zodat het niet zoveel kostquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het eerste ingrediënt op het lijstje was palmvet. Ofwel, goedkope rommel. Verwacht ik niet van de HemaIk geef dan liever wat meer geld uit aan eitjes die van chocolade zijn
Ik hoop dat AH volgend jaar weer betere smaken heeft. Dit jaar vielen ze tegen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ook maar gewoon een tgtg-pakket genomen zodat het niet zoveel kost
Op een wat luchtigere noot, ik heb net een ruime 1,5 kilo paaseieren voor ¤5,- bij de Hema opgehaaldOh liggen die nu al in de winkel??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het fakking SNEEUWT nog
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
HOEDAN? Hoe ben je met een half uur nog steeds niet klaar?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb vandaag heerlijk 2,5 uur bij de kapper gezeten![]()
Lokken zijn weer zomer ready
Mijn vriendin ben ik gewoon een halve dag kwijt zo ongeveer als ze naar de kapper gaat.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOEDAN? Hoe ben je met een half uur nog steeds niet klaar?
Die ik van de aldi had waren best goed te doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat AH volgend jaar weer betere smaken heeft. Dit jaar vielen ze tegen.
Wassen, knippen, verven, drogen, stylen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendin ben ik gewoon een halve dag kwijt zo ongeveer als ze naar de kapper gaat.
Al die ingrediënten hebben zelf ook weer ingrediënten. Maar dan zou OVERAL "Protonen, neutronen, elektronen" op moeten staan en was het klaarquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Op mijn paaseitjes staat chocolade, cacaoboter, suiker etc. en die zijn van de Lidl.
Wassen met hoofdmassagequote:Op dinsdag 6 april 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOEDAN? Hoe ben je met een half uur nog steeds niet klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |