SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Kadden wel 'ns getraind met een laserpointer? Je komt niet meer bij van het lachen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Katten springen overal op en willen hem steeds peren.
Ja, als ik tijdens mijn ronde katten tegen kom. Rennen ze meestal weg. Bij 1 adres (al kom ik daar nog maar zelden, liep er altijd een kat tegen mijn been te kroelen...quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:19 schreef Makrelis het volgende:
Liever 1 vrouw in de hand dan tien in het zwembad.
Meh, anyway. Honten vind ik echt tof. Kadden ook leuk, maar honten zijn socialer. Heb je een rotdag gehad komen ze je troosten. Kadden kijken naar je zo van: 'wat moet jij nou weer?'
1 kat denkt dat mijn voortuin zijn/haar huis is.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Katten springen overal op en willen hem steeds peren.
Nee, alweer.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we het nou nog steeds over die spinnen?
Ja, ingespoten met Veizer?quote:
Zo kut als ze niet opgevoed worden en de baasjes die stront niet opruimen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet niks hebben van honden. Beesten zijn zo lomp als stront en schijten overal.
Nopes maar ook daar valt wel te regelen vooralsnog.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een bewijsje erbij gekregen? Anders kom je nog steeds nergens.
Wat mooi dat je dat gedaan hebt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:31 schreef Makrelis het volgende:
Ik had 2 jaar geleden een zwerfkad opgenomen. Die kwam naar me toe om hulp te vragen. Nog naar de dierenarts geweest en ik was ook van plan om er geld aan uit te geven. Dierenarts zei dat ze behoorlijk op was. Geschat op 16 jaar, geen chip. Ik heb 'r nog zalm gegeven en haar horen spinnen op het voeteneind van mijn bed. Paar dagen later dood. Zelf begraven in het bos. Toch bijzonder hoe snel ik me aan een dier hecht.
Als hij al uitsteekt wordt het tijd om een wc te zoekenquote:
Prairiedoggingquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als hij al uitsteekt wordt het tijd om een wc te zoeken
Voelt alsof ik weer de discotheek in wil komen met een fake id.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes maar ook daar valt wel te regelen vooralsnog.
Gewoon je decolleté overdrijven.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voelt alsof ik weer de discotheek in wil komen met een fake id.
Dat ligt aan het baasje. Een dier kan er niets aan doen. Een jong dier is bij mij puppytraining zodat ze los kunnen lopen en dan in de eerste drie maanden metro, tunnel, vliegtuig. Dan zijn ze nergens bang meer voor al was Max wel trillerig als ik de metro met 'm nam. Ondergronds dan. Bovengronds geen punt. Lekker op schoot en naar buiten kijken. Vliegtuig ook geen punt. Als hij maar een raampje had om naar buiten te kijken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo kut als ze niet opgevoed worden en de baasjes die stront niet opruimen.
ja dat gebeurt dus veel te vaak.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo kut als ze niet opgevoed worden en de baasjes die stront niet opruimen.
Ik vertrek zo. Al sneeuwt het hier ook nog steedsquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:50 schreef LTVDK het volgende:
Toch de wandeling weer fantastisch gepland, 1,5 uur gelopen, eerst 5 minuten strakblauw en zonnig en de laatste 5 minuten ook, daartussen alleen maar bakken met sneeuw![]()
Ja als je gaat wachten tot het niet meer sneeuwt kun je pas donderdag wegquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vertrek zo. Al sneeuwt het hier ook nog steeds
Het zou na 13 uur droog wordenquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je gaat wachten tot het niet meer sneeuwt kun je pas donderdag weg
het is echt tussen de buien door dansen. De rest van de dag.quote:
Vast wel ergens, maar niet voor langquote:
Gewoon er doorheen banjeren, lekker door de sneeuw lopen zonder dat je helemaal onderkoeld weer terug komtquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is echt tussen de buien door dansen. De rest van de dag.
Nou ik vind dit helemaal niksquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon er doorheen banjeren, lekker door de sneeuw lopen zonder dat je helemaal onderkoeld weer terug komt
Waarom zou je hem daarop zetten, wat is daar te doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O kudt, ik had buienradar op Nunspeet staan![]()
Nou ja, dan maar nat worden
Kudde schapen, hupst zo over NL heen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie op buienradar allemaal plukjes buien
Als dit regen zou zijn zou ik net zo hard lopen kankeren, maar met sneeuw vind ik het wel leukquote:
De Veluwe, daar heb ik donderdag een hotelovernachtingquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je hem daarop zetten, wat is daar te doen
Niet tellen!quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kudde schapen, hupst zo over NL heen.
Ik moest gisteravond even de parkeerschijf updaten. Oversteken en klaar. De zon scheen toen ik naar buiten ging, tegen de tijd dat ik bij de auto was, had ik de hagel in m'n nek.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga het er maar even op wagen naar de overkant voor een bak koffie. Gisteren ging ik in de zon heen en kwam ik met sneeuw terug. Er stond iemand voor me bij de kassa namelijk
Oh in mijn gedachten ligt dat veel oostelijkerquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Veluwe, daar heb ik donderdag een hotelovernachting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |