abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 18:51:03 #201
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198919316
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:17 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Politieke correctheid is compleet doorgeslagen, vroeger kon je alles zeggen in NL.
Waneer was dat dan?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198919407
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Whahahaha.. die reacties onder de tweet zijn wel goud _O_
Volgens mij hebben we alleen op FOK lui rondhangen die nog steeds in deze poppenkast geloven.

[ link | afbeelding ]
Vind het heel apart dat het WEF steeds van die hintjes geeft en deze situatie waar we nu inzitten continue normaliseert. Lockdowns are improving the world, mask of the future (waarom hebben we in de toekomst nog steeds mondkapjes nodig?). Maar de great reset is echt om de wereld te verbeteren hoor :') _O- daar trappen alleen deugers in.

[ Bericht 1% gewijzigd door AlwaysHappy op 08-04-2021 20:43:11 ]
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198919575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waneer was dat dan?
Ik schrik me dood. Kan jij niet in Cor blijven?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198919932
quote:
7s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Vind het heel apart dat het WEF steeds van die hintjes geeft en deze situatie waar we nu inzitten continue normaliseert. Lockdowns are improving the world, mask of the future (waarom hebben we in de toekomst nog steeds mondkapjes nodig?). Maar de great reset is echt om de wereld te verbeteren hoor :') _O- daar trappen alleen deugers in.
In Azië worden al 100 jaar mondmaskers gedragen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:28:40 #205
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198919974
Uit pilot blijkt dat digitale teststraat werkt, maar testbereidheid is laag

Het demissionaire kabinet wil hoger onderwijs op locatie per 26 april weer meer mogelijk maken door zelftests in te zetten. Uit een grote pilot met een digitale zelfteststraat op scholen in Noord-Brabant blijkt echter dat de testbereidheid erg laag is.

Sinds 15 maart werden onder digitale begeleiding tienduizend zelftests afgenomen bij studenten en docenten van de Avans Hogeschool, de HAS Hogeschool en het Koning Willem I College in Den Bosch en Breda.

Deze week wordt de pilot afgerond, maar de eerste bevindingen zijn volgens de onderzoekers duidelijk: "Het thuistesten met een digitale teststraat werkt, maar de bereidheid om te testen is laag. Zeker als er geen beloning tegenover staat, zoals het mogen loslaten van de 1,5 meter afstand en het kunnen studeren in coronavrije bubbels."

Vooral onder studenten is de testbereidheid laag. Zo'n 20 procent van de deelnemers had sowieso geen behoefte aan een thuistest en een groot deel zag er na een aantal testen vanaf.


:Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:45:39 #206
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198920390
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waneer was dat dan?
In de tijd van Theo van Gogh, die kon naar hartenlust Marokkanen uitmaken voor geitenneukers, moet kunnen vond NL want vrijheid van meningsuiting. Nu werd deze dagen ergens in dit topic verzocht om een bepaalde groep mensen niet meer aan te duiden als (lock)downies. Vind dat wel een beetje meten met 2 maten eerlijk gezegd want de term wappie kom je overal op fok tegen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198920603
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

In Azië worden al 100 jaar mondmaskers gedragen
Nou en? Het hoort niet in het westen thuis en het is zeker niet normaal.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198920806
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Uit pilot blijkt dat digitale teststraat werkt, maar testbereidheid is laag

Het demissionaire kabinet wil hoger onderwijs op locatie per 26 april weer meer mogelijk maken door zelftests in te zetten. Uit een grote pilot met een digitale zelfteststraat op scholen in Noord-Brabant blijkt echter dat de testbereidheid erg laag is.

Sinds 15 maart werden onder digitale begeleiding tienduizend zelftests afgenomen bij studenten en docenten van de Avans Hogeschool, de HAS Hogeschool en het Koning Willem I College in Den Bosch en Breda.

Deze week wordt de pilot afgerond, maar de eerste bevindingen zijn volgens de onderzoekers duidelijk: "Het thuistesten met een digitale teststraat werkt, maar de bereidheid om te testen is laag. Zeker als er geen beloning tegenover staat, zoals het mogen loslaten van de 1,5 meter afstand en het kunnen studeren in coronavrije bubbels."

Vooral onder studenten is de testbereidheid laag. Zo'n 20 procent van de deelnemers had sowieso geen behoefte aan een thuistest en een groot deel zag er na een aantal testen vanaf.


:Z
Haha, ik had precies hetzelfde gedaan. Ze stikken er maar in.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 8 april 2021 @ 20:20:43 #209
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198921331
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Nou en? Het hoort niet in het westen thuis en het is zeker niet normaal.
En dan nog.. je zag dit voornamelijk in grote steden tegen smog/luchtvervuiling.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198922535
Als je dit 3 maanden geleden opperde werd je keihard uitgelachen en wappie genoemd: :D
https://www.nu.nl/coronav(...)-mogen-invoeren.html
Vakman pur sang
pi_198922851
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je dit 3 maanden geleden opperde werd je keihard uitgelachen en wappie genoemd: :D
https://www.nu.nl/coronav(...)-mogen-invoeren.html
Ik ga nu ook een wappie genoemd worden als ik zeg dat we voor altijd corona maatregelen blijven houden en voor altijd een soort jojo-lockdown gaan aanhouden. Ieder jaar 9 maanden lockdown en in de zomer weer even 3 maandjes los is waar we naar toe gaan.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198922892
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je dit 3 maanden geleden opperde werd je keihard uitgelachen en wappie genoemd: :D
https://www.nu.nl/coronav(...)-mogen-invoeren.html
*O*
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Uit pilot blijkt dat digitale teststraat werkt, maar testbereidheid is laag

Het demissionaire kabinet wil hoger onderwijs op locatie per 26 april weer meer mogelijk maken door zelftests in te zetten. Uit een grote pilot met een digitale zelfteststraat op scholen in Noord-Brabant blijkt echter dat de testbereidheid erg laag is.

Sinds 15 maart werden onder digitale begeleiding tienduizend zelftests afgenomen bij studenten en docenten van de Avans Hogeschool, de HAS Hogeschool en het Koning Willem I College in Den Bosch en Breda.

Deze week wordt de pilot afgerond, maar de eerste bevindingen zijn volgens de onderzoekers duidelijk: "Het thuistesten met een digitale teststraat werkt, maar de bereidheid om te testen is laag. Zeker als er geen beloning tegenover staat, zoals het mogen loslaten van de 1,5 meter afstand en het kunnen studeren in coronavrije bubbels."

Vooral onder studenten is de testbereidheid laag. Zo'n 20 procent van de deelnemers had sowieso geen behoefte aan een thuistest en een groot deel zag er na een aantal testen vanaf.


:Z
De 'beloning' gaat straks zijn dat je je hogeschool weer in mag als je een negatieve test kan overleggen.
Kijken of de bereidheid dan toeneemt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198922966
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

*O*
[..]

De 'beloning' gaat straks zijn dat je je hogeschool weer in mag als je een negatieve test kan overleggen.
Kijken of de bereidheid dan toeneemt.
Dat is geen beloning.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198923005
quote:
10s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:23 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat is geen beloning.
Als de hogescholen straks weer opengaan dan kom je er niet in zonder negatief testbewijs. Of dat een beloning is is nogal subjectief. Vandaar dat het tussen haakjes staat in mijn vorige post.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198923113
quote:
7s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik ga nu ook een wappie genoemd worden als ik zeg dat we voor altijd corona maatregelen blijven houden en voor altijd een soort jojo-lockdown gaan aanhouden. Ieder jaar 9 maanden lockdown en in de zomer weer even 3 maandjes los is waar we naar toe gaan.
Ik snap dat angstige mensen dit zeggen.
Maar daar geloof ik niks van, zit niet in onze cultuur. En wanneer een Europeaan eenmaal boos of geïrriteerd is dan is dat de sterkste mens ter wereld.
Vakman pur sang
  donderdag 8 april 2021 @ 21:32:49 #216
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198923227
quote:
0s.gif
De 'beloning' gaat straks zijn dat je je hogeschool weer in mag als je een negatieve test kan overleggen.
Kijken of de bereidheid dan toeneemt.
Zou kunnen, het toont alleen maar aan dat men het doet om een beetje vrijheid terug te krijgen niet omdat men zo bang is voor corona. Ik kan het niet echt een beloning noemen het is mensen onder druk zetten en een chantagemiddel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198923265
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik snap dat angstige mensen dit zeggen.
Maar daar geloof ik niks van, zit niet in onze cultuur. En wanneer een Europeaan eenmaal boos of geïrriteerd is dan is dat de sterkste mens ter wereld.
Onderschat niet de kracht van angstcampagnes van de overheid. We zitten al een jaar binnen en werkelijk niemand staat op. En mensen raken er bovendien aan gewend. Het zit nu in ons systeem dat wanneer de "cijfers" oplopen we weer dichtgaan, en dat gaat straks na de zomer weer gebeuren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198923288
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Nou en? Het hoort niet in het westen thuis en het is zeker niet normaal.
En waar is die summit van die tweet?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198923336
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Onderschat niet de kracht van angstcampagnes van de overheid. We zitten al een jaar binnen en werkelijk niemand staat op. En mensen raken er bovendien aan gewend. Het zit nu in ons systeem dat wanneer de "cijfers" oplopen we weer dichtgaan, en dat gaat straks na de zomer weer gebeuren.
Ik zie vooral hier angstcampagnes over Soros, Gates, 5G, dictatuur, blabla
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198923427
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

En dan nog.. je zag dit voornamelijk in grote steden tegen smog/luchtvervuiling.
Nee hoor, begon initieel tegen de Spaanse griep. Daarna tegen SARS, varkensgriep en vogelgriep
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198923528
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik zie vooral hier angstcampagnes over Soros, Gates, 5G, dictatuur, blabla
Dat we in een dictatuur zitten is gewoon een feit, en kan je niet ontkennen. De overheid bepaalt wat goed voor ons is, hoeveel mensen we thuis kunnen ontvangen, sluit winkels en horeca (plus nog veel meer), beveelt ons om gezichtsbedekking te dragen, vaccinatiepaspoorten en demoniseert een kritische bevolkingsgroep ("wappies").

Over Soros, 5g en Gates heb ik het nog nooit gehad en heb ik hier ook niet voorbij zien komen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198923605
quote:
7s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat we in een dictatuur zitten is gewoon een feit, en kan je niet ontkennen.
jawel dat ontken ik
quote:
De overheid bepaalt wat goed voor ons is, hoeveel mensen we thuis kunnen ontvangen, sluit winkels en horeca (plus nog veel meer), beveelt ons om gezichtsbedekking te dragen, vaccinatiepaspoorten en demoniseert een kritische bevolkingsgroep ("wappies").
nog steeds geen dictatuur
quote:
Over Soros, 5g en Gates heb ik het nog nooit gehad en heb ik hier ook niet voorbij zien komen.
Dan moet je maar terugbladeren, great reset oa komt regelmatig voorbij
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198923680
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

jawel dat ontken ik
[..]

nog steeds geen dictatuur
[..]

Dan moet je maar terugbladeren, great reset oa komt regelmatig voorbij
Vind ik wel.

Nee, dat heeft niks met Soros, Gates of 5G te maken. Je bent een leugenaar die eenvoudig wat puntjes wil scoren bij team deug.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 8 april 2021 @ 21:48:36 #224
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198923770
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee hoor, begon initieel tegen de Spaanse griep. Daarna tegen SARS en vogelgriep

Onzin. Je ziet/zag het voornamelijk in de grote steden. Zodra je buiten de stad was, op het plattenland kwam je het niet tegen.

Bangkok bijvoorbeeld.

Thailand pollution crisis: The city where face masks sell out

Februari 2019 zie ik, net voor de gekte losbarstte.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198923838
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Vind ik wel.
dat mag je vinden, maar het maakt het geen feit
quote:
Nee, dat heeft niks met Soros, Gates of 5G te maken. Je bent een leugenaar die eenvoudig wat puntjes wil scoren bij team deug.
Jammer dat je dan weer zo op de man gaat spelen.
Soros, the great reset, bill gates, ze zijn hier allemaal langsgekomen in eoa vorm. Blader maar terug

De allereerste post in deze reeks zelfs

BNW / Corona virus
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198923955
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Onderschat niet de kracht van angstcampagnes van de overheid. We zitten al een jaar binnen en werkelijk niemand staat op. En mensen raken er bovendien aan gewend. Het zit nu in ons systeem dat wanneer de "cijfers" oplopen we weer dichtgaan, en dat gaat straks na de zomer weer gebeuren.
Ach dacht je nou echt dat we dat blijven doen?
Vakman pur sang
pi_198924045
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Onzin. Je ziet/zag het voornamelijk in de grote steden. Zodra je buiten de stad was, op het plattenland kwam je het niet tegen.

Bangkok bijvoorbeeld.

Thailand pollution crisis: The city where face masks sell out

Februari 2019 zie ik, net voor de gekte losbarstte.
https://www-nytimes-com.c(...)ronavirus-masks.html

https://restaurants-guide(...)n-100-years-running/

Azie algemeen

https://qz-com.cdn.amppro(...)l-masks-in-public%2F


https://www-voanews-com.c(...)n-face-masks-decades
Etc
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 8 april 2021 @ 22:08:58 #228
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198924410
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik schrik me dood. Kan jij niet in Cor blijven?
Iedereen is hier welkom gelukkig.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 8 april 2021 @ 22:10:44 #229
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198924515
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198924549
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Iedereen is hier welkom gelukkig.
Definieer welkom
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198924609
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja joh geen zin om met jou welles/nietes te gaan spelen. Aziaten worden met mondkapjes geboren :O
Is het nou echt zo moeilijk voor je om te zeggen, "goh, wist ik niet, heb ik toch weer wat geleerd vandaag" ?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198924755
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Is het nou echt zo moeilijk voor je om te zeggen, "goh, wist ik niet, heb ik toch weer wat geleerd vandaag" ?
Hoi Devlin
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 8 april 2021 @ 22:16:50 #233
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198924822
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Definieer welkom
Nou, we vragen bijvoorbeeld niet aan andere users met wie we het niet eens zijn of ze in een ander subforum kunnen blijven.

Ik roep maar wat.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 8 april 2021 @ 22:19:33 #234
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198924926
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Is het nou echt zo moeilijk voor je om te zeggen, "goh, wist ik niet, heb ik toch weer wat geleerd vandaag" ?
Omdat je onzin tikt zoals altijd. Buiten dit heb ik geen zin om met een trolivier in discussie te gaan want daar leven ze voor. Ik ga je weer lekker negeren want daar kunnen troliviers niet tegen. :P
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198925160
Bah waarom nou die kleinkinderen ook. :{
https://www.ad.nl/andere-(...)a-zichzelf~ac140820/
Vakman pur sang
  donderdag 8 april 2021 @ 22:25:52 #236
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198925165
https://www.telegraaf.nl/(...)ers-met-astra-zeneca

Goh.. alweer. Waarom stoppen? 't was toch zo veilig? :')

quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Meh, klinkt niet zo aantrekkelijk eigk, 1 Devlin is wel genoeg.
Gaarne de groep users die ik een week lang moet spammen met " Zie je nou wel hé?! " klein houden. Scheelt me een hoop tijd als we datgene gaan krijgen waar we nu keihard voor gek voor worden verklaard. :7
Mai pben rai~!
  donderdag 8 april 2021 @ 22:27:22 #237
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198925211
twitter


Deze verslagen kunnen best eens belangrijk worden ooit. 26 Inmiddels, het gaat de goede kant op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198925481
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ach dacht je nou echt dat we dat blijven doen?
Jazeker, "het nieuwe normaal" was geen verspreking.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198925641
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Omdat je onzin tikt zoals altijd. Buiten dit heb ik geen zin om met een trolivier in discussie te gaan want daar leven ze voor. Ik ga je weer lekker negeren want daar kunnen troliviers niet tegen. :P
Je schat jouw invloed wat te hoog in ben ik bang
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198925680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Deze verslagen kunnen best eens belangrijk worden ooit. 26 Inmiddels, het gaat de goede kant op.
Uit de duim gezogen verslagen... Neuh gaat niet gebeuren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198925838
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Uit de duim gezogen verslagen... Neuh gaat niet gebeuren
Complotdenker.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198927178
quote:
10s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Complotdenker.
Complotten bestaan gewoon hoor. Zijn zat voorbeelden van.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198928726
quote:
7s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Jazeker, "het nieuwe normaal" was geen verspreking.
Tuurlijk is dat niet voor altijd het nieuwe normaal.
Nederlanders houden hier helemaal niet van.

Kan het niet zo zijn dat de mensen die het land besturen daadwerkelijk proberen zo min mogelijk mensen dood te laten gaan en zo min mogelijk chaos te creëren?
Is dat niet gewoon het doel?
Is het doel misschien niet een nieuwe wereld orde?
Vakman pur sang
pi_198928749
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 07:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat niet voor altijd het nieuwe normaal.
Nederlanders houden hier helemaal niet van.

Kan het niet zo zijn dat de mensen die het land besturen daadwerkelijk proberen zo min mogelijk mensen dood te laten gaan en zo min mogelijk chaos te creëren?
Is dat niet gewoon het doel?
Is het doel misschien niet een nieuwe wereld orde?
Build back bettteerrr

Is maar raar die term
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 9 april 2021 @ 08:28:30 #245
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198928969
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 07:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Build back bettteerrr

Is maar raar die term
Het is een slogan, maar het idee er achter dat als iets kapot gaat je het daarna weer beter opbouwt is gewoon "common sense"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 9 april 2021 @ 08:30:41 #246
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198928984
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 08:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het is een slogan, maar het idee er achter dat als iets kapot gaat maakt je het daarna weer beter opbouwt is gewoon "common sense"
Even je 'common sense' gefixt
Graag gedaan :)
Mai pben rai~!
  vrijdag 9 april 2021 @ 08:37:45 #247
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198929031
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 08:30 schreef KNAK het volgende:

[..]

Even je 'common sense' gefixt
Graag gedaan :)
Als je iets fixt probeer het dan zo te doen dat het een fatsoenlijke zin blijft.
Maar kapot gaat of kapot maakt boeit niet. Als je een huis sloopt doe je dat meestal om er iets beters van te maken.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198929095
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 08:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het is een slogan, maar het idee er achter dat als iets kapot gaat je het daarna weer beter opbouwt is gewoon "common sense"
Sure, lol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198929100
Je mist ook niet een beetje het punt dat over de hele wereld hooggeplaatste figuren hetzelfde zinnetje uitspreken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 9 april 2021 @ 08:52:31 #250
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198929129
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 08:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sure, lol.
Oh? Jij zou je huis precies zo terugbouwen als het nu is nadat het is afgefikt?
Niet wat extra isolatie, vloerverwarming, triple glas, modernere keuken, badkamer, led ipv halogeen, wellicht modernere meubels etc?
Jij zou gewoon net zo lang zoeken tot je dezelfde doorgezakte IKEA bank weer hebt gevonden?
Als je een nieuwe auto koopt wil je niet dat die zuiniger is en wellicht wat veiliger en moderner?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')