Mensen moeten dus in Nederland blijven wonen omdat de regering heeft besloten dat ze in het land van inwoning belasting af moeten dragen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:41 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste is altijd de norm blijkbaar. Of het verboden is. Het morele kompas en ethisch besef is zoals gewoonlijk ver te zoeken.
https://nieuws.klm.com/cijfers-vierde-kwartaal-en-2021-klm-groep/quote:Deze cijfers laten de veerkracht van KLM zien. Na bijna twee jaar crisis zet het herstel dat in het derde kwartaal van 2021 zichtbaar werd zich in het vierde kwartaal door, dankzij de loyaliteit van onze klanten en de enorme inzet van KLM-collega’s. Dat geeft energie voor de lange weg naar volledig herstel die nog voor ons ligt. Ik heb er alle vertrouwen in dat ons dat gaat lukken.
President-directeur Pieter Elbers, KLM
Jij hebt het over AF-KLM, Elbers over KLM. KLM heeft een redelijk laatste kwartaal gedraaid, zeker gezien de huidige omstandigheden.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Cijfers vierde kwartaal en 2021 KLM Groep
[..]
https://nieuws.klm.com/cijfers-vierde-kwartaal-en-2021-klm-groep/
Wat een verneukerij weer![]()
Download de cijfers zelf ff
https://nieuws.klm.com/download/1140814/q4and2021results.pdf
Pagina 10:
Het negatieve eigen vermogen is opgelopen van 9.9 naar 12.5 miljard![]()
In 2021 dus 2.6 miljard verloren= 7 miljoen per dag
Gewoon doorgaan met geld pompen![]()
![]()
Klopt, al zijn dat zaken die niet enkel (AF-)KLM raken.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:04 schreef raptorix het volgende:
En de verliezen zullen de komende tijd nog hoger worden, dure brandstof en ik denk flink wat export wat mis loopt, volgens mij exporteert Nederland bijvoorbeeld veel bloemen naar Rusland, dat gaat allemaal per vliegtuig.
Ah wist dat niet, ik heb veel voor de luchtvaartindustrie gewerkt en destijds was cargo juist wel belangrijk, overigens zal Maintenance die naar mijn weten altijd winstgevend was ook flink minder werk hebben.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:32 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Klopt, al zijn dat zaken die niet enkel (AF-)KLM raken.
Cargo is bijvoorbeeld niet meer een main focus, dat zal meer gevoeld worden door andere clubs.
Ik vrees dat ze ook geen langdurige prijscontracten hebben mbt brandstof, gezien de verliezen met Covid en de lage prijs van olie de afgelopen periode kan dat wel eens heel pijnlijk worden.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:56 schreef Drekkoning het volgende:
Over de brandstofprijzen gesproken, schijnt dat de KLM regiokisten nu extra tanken in bijvoorbeeld UK en zelfs Polen, zodat ze op Amsterdam niet of minder getankt hoeven te worden.
Dat is redelijk ongekend.
En dan Airfrance dreigen op te heffen, dan dwingen we Frankrijk het op te kopen voor 5 miljardquote:Op maandag 7 maart 2022 09:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Koers nu 3,06 euro
400 miljoen aandelen uitstaande
1 miljard koop je die hele toko![]()
Gelukkig hebben we al 9,9% kostte alleen wel 750 miljoen![]()
![]()
Wopke sla je slag, aankoopprijs middelen
Dat is niet hoe aandelen werken hèquote:Op maandag 7 maart 2022 09:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Koers nu 3,06 euro
400 miljoen aandelen uitstaande
1 miljard koop je die hele toko![]()
Gelukkig hebben we al 9,9% kostte alleen wel 750 miljoen![]()
![]()
Wopke sla je slag, aankoopprijs middelen
Gelukkig hebben we Wopke, die weet wel hoe het werktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)log-in-oekraine-door
We worden nog verder uitgekleed door die Fransen en blijven maar geld pompen![]()
![]()
![]()
Wachten is nu op Kaag die er helemaal geen reet van begrijpt![]()
En Wopke die zich niet aan de regels houdtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:54 schreef Drekkoning het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-bij-loonoffer-klm
Goh.
Drie keer raden wat dit gaat betekenen voor de komende CAO-onderhandelingen
Het is natuurlijk maar net aan wie je het vraagt, maar grote kans dat je zonder de Fransen helemaal geen KLM meer had gehad, en als ze het wel hadden overleefd dan waren ze zeker niet de speler geweest die ze vandaag de dag zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me iedere keer weer af welke oetlul het een goed idee vond om met Fransen in zee te gaan.
Leo van Wijk is de naamquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me iedere keer weer af welke oetlul het een goed idee vond om met Fransen in zee te gaan.
Nou zit er natuurlijk wel een verschil tussen een goede deal om beide kanten te helpen, en de gigantische bende die het nu is waar KLM bijna niets meer over houdt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar net aan wie je het vraagt, maar grote kans dat je zonder de Fransen helemaal geen KLM meer had gehad, en als ze het wel hadden overleefd dan waren ze zeker niet de speler geweest die ze vandaag de dag zijn.
Helaas was KLM indertijd de vragende partijquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou zit er natuurlijk wel een verschil tussen een goede deal om beide kanten te helpen, en de gigantische bende die het nu is waar KLM bijna niets meer over houdt.
Nu jaren later is dat allang niet meer het geval, toch blijft KLM keer op keer aan het kortste eind trekken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Helaas was KLM indertijd de vragende partij![]()
Verder wilde niemand met ze in zee.
Overigens houdt KLM genoeg over hoor. Zie ook niet echt in waarom een AF het kip met de gouderen eieren zou slachten.
Ze zijn dan ook de kleinere speler. Losweken is niet zomaar gedaan en zelfs dan is de vraag of je als relatief kleine speler dan beter af bent.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu jaren later is dat allang niet meer het geval, toch blijft KLM keer op keer aan het kortste eind trekken.
Gelukkig profiteren we mee met ons aandelenbelangquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Nu jaren later is dat allang niet meer het geval, toch blijft KLM keer op keer aan het kortste eind trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |