Iemand moet het doenquote:
Nee hoor, elke lambal met een flauw gevoel voor humor kan ditquote:
Dit kan ik bevestigenquote:Op maandag 5 april 2021 18:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, elke lambal met een flauw gevoel voor humor kan dit.
Raar feitje, ik ben in het engels grappiger dan in het nederlands, geen idee waaromquote:
Ik dacht eerder omdat je in het Nederlands helemaal niet grappig bent.quote:Op maandag 5 april 2021 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Raar feitje, ik ben in het engels grappiger dan in het nederlands, geen idee waarom.
(NOG grappiger HW!?) ik zeg het zelf alvast even
.
Dat jij nou een zielloze knar bent is mijn probleem nietquote:Op maandag 5 april 2021 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht eerder omdat je in het Nederlands helemaal niet grappig bent.
Daar is niemand het mee oneens. Tegelijkertijd ging het daar niet over.quote:Op maandag 5 april 2021 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij nou een zielloze knar bent is mijn probleem niet.
Ik heb niet zoveel humorquote:Op maandag 5 april 2021 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Raar feitje, ik ben in het engels grappiger dan in het nederlands, geen idee waarom.
(NOG grappiger HW!?) ik zeg het zelf alvast even
.
Oneens, mijn gevoel voor humor is alleen ondergeschikt aan mijn waanzinnige vermogen bescheiden te blijven met zo veel genialiteitquote:Op maandag 5 april 2021 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is niemand het mee oneens. Tegelijkertijd ging het daar niet over.
Zoals ik al zei; brother from another motherquote:Op maandag 5 april 2021 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, mijn gevoel voor humor is alleen ondergeschikt aan mijn waanzinnige vermogen bescheiden te blijven met zo veel genialiteit
Doe die van jou maar, die van mij was niet zo geweldigquote:Op maandag 5 april 2021 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; brother from another mother
Wacht, is Air roodharig???quote:Op maandag 5 april 2021 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij nou een zielloze knar bent is mijn probleem niet.
Ssssshhhhttttquote:
Het heeft de afgelopen 20 jaar vaker met pasen gesneeuwd dan met kerstquote:
Nodig mij ook eens uit voor je bierrondjes en wie weet krijg je de gelegenheid om te checken.quote:
Ergens heb je mijn opgeluchtheid verwisseld met teleurstellingquote:Op maandag 5 april 2021 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nodig mij ook eens uit voor je bierrondjes en wie weet krijg je de gelegenheid om te checken.
Bierrondje meetquote:Op maandag 5 april 2021 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nodig mij ook eens uit voor je bierrondjes en wie weet krijg je de gelegenheid om te checken.
En toch is het kerstquote:Op maandag 5 april 2021 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het heeft de afgelopen 20 jaar vaker met pasen gesneeuwd dan met kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |