abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198873361
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dus we moeten onze vaccins met de EU delen, en omdat Servie geen zin heeft ontstaat er een soort van commercieel reservaat die de gedeelde vaccins verkoopt, schiet mij maar lek 8)7 8)7
Trouwens, Servië is naast Chili één van de landen waar meer met het vaccin van de afhaalchinees wordt geprikt en er een hogere vaccinatiegraad wordt bereikt dan in de EU, maar waar de ziekenhuizen toch vol liggen en de sterfte alleen maar oploopt. Verneukt China de wereld (weer)? Eén keer is een incident, twee keer...

maandag 5 april 2021 @ 22:50:30 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198873367
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat mij vooral irrititert is dat het hele land plat ligt vor 15 procent zwakkeren, maar dat die lui gewoon rustig hun vaccinatie uitstellen voor Pasen omdat ze belangrijker vinden om een fijne Pasen te hebben, het hele land licht fucking plat en die lui denken: Oh komt van de week wel. Of: Ik wacht wel tot ik vaccinatie in de buurt kan hebben.

Laten we gewoon instellen dat iedereen in de risicogroep een vaste uitnodiging krijgt, niet komen opdagen is jammer dan, dan wacht je maar lekker tot de rest aan de beurt is geweest.
Die indruk krijg ik niet echt hoor. Hoe kom je daarbij?

Dat het prikken veel te langzaam gaat, mee eens. Daar zouden echt álle zeilen op bijgezet moeten worden aan alle kanten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198873368
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is echt puur en alleen een tijdelijke oplossing voor de laatste paar maandjes. Daarna niet meer.
Dat zeg ik dan ook: het zal een overbruggingsperiode zijn. En 1 juli moeten we nog zien te halen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_198873379
@Da_Sandman Excuus ik bedoel het niet kwaad, beetje gefrustreerd door dit gezeik.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198873401
quote:

[..]

Wat mij vooral irrititert is dat het hele land plat ligt vor 15 procent zwakkeren
Hoe kom je bij 15%?
pi_198873410
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 22:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Die indruk krijg ik niet echt hoor. Hoe kom je daarbij?

Dat het prikken veel te langzaam gaat, mee eens. Daar zouden echt álle zeilen op bijgezet moeten worden aan alle kanten
Hoe ik daarbij kom? Letterlijk nog vandaag in deze thread voorbij zien komen, en lettterlijk mensen gehoord die gevaccineerd konden worden die geen zin hadden om 30 KM te reizen en zeiden: Ik wacht wel tot ik hier in de buurt terecht kan.
pi_198873417
quote:

[..]

Wat mij vooral irrititert is dat het hele land plat ligt vor 15 procent zwakkeren, maar dat die lui gewoon rustig hun vaccinatie uitstellen voor Pasen omdat ze belangrijker vinden om een fijne Pasen te hebben, het hele land licht fucking plat en die lui denken: Oh komt van de week wel. Of: Ik wacht wel tot ik vaccinatie in de buurt kan hebben.

Laten we gewoon instellen dat iedereen in de risicogroep een vaste uitnodiging krijgt, niet komen opdagen is jammer dan, dan wacht je maar lekker tot de rest aan de beurt is geweest.
En maar op anderen afreageren. Je lijkt me een gezellige kerel.

Edit:
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:50 schreef raptorix het volgende:
@:da_sandman Excuus ik bedoel het niet kwaad, beetje gefrustreerd door dit gezeik.
Ik merk het.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 5 april 2021 @ 22:52:33 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198873422
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Tot 1 juli ja, als iedereen een kans heeft gehad. Daarna gewoon oprotten met die onzin en discriminatie.

Gelukkig mogen bedrijven zelf beslissen of ze dat willen. Niet iedereen doet of gaat dat doen.

Het is echt puur en alleen een tijdelijke oplossing voor de laatste paar maandjes. Daarna niet meer.
In internationaal perspectief spelen natuurlijk wel andere zaken nog een rol

Nationaal, zullen we als de vaccinaties echt zoden aan de dijk gaan zetten weer open kunnen en open gaan. Ik.mag toch hopen dat dat voor juli al is.
pi_198873426
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Hoe kom je bij 15%?
Groep 74-65 maak het 20 als je dat doortrekt tot 60.
pi_198873438
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En maar op anderen afreageren. Je lijkt me een gezellige kerel.

Edit:
[..]

Ik merk het.
Kom biertje drinken van de week :)
  maandag 5 april 2021 @ 22:53:38 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198873441
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hoe ik daarbij kom? Letterlijk nog vandaag in deze thread voorbij zien komen, en lettterlijk mensen gehoord die gevaccineerd konden worden die geen zin hadden om 30 KM te reizen en zeiden: Ik wacht wel tot ik hier in de buurt terecht kan.
Ja die mensen zijn er zeker. Maar is toch echt een kleine minderheid joh. Meeste mensen staan te popelen en Willem graag meer bescherming en meer kunnen dóen
pi_198873446
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Kom biertje drinken van de week :)
Over paar weken dan als stadion weer open is _O_.
In Southern Sun
pi_198873453
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Over paar weken dan als stadion weer open is _O_.
Nogmaals sorry, ik zal proberen minder op de persoon te spelen, beloofd :@
pi_198873461
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat zeg ik dan ook: het zal een overbruggingsperiode zijn. En 1 juli moeten we nog zien te halen..
Prima, maar ik heb zo de indruk dat er aardig wat dystopische dingen ook na 1 juli gaan blijven. Een beetje van "ja, we gaan voor zero covid want wat als nieuwe mutatie blabla."

Het zit me gewoon niet helemaal lekker.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198873468
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 22:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja die mensen zijn er zeker. Maar is toch echt een kleine minderheid joh. Meeste mensen staan te popelen en Willem graag meer bescherming en meer kunnen dóen
Het is niet eens onwil bij een hoop mensen, ik denk dat er onderschat word hoeveel ouderen niet beseffen hoe dringend het is of dat ze zelf niet zo ondernemend zijn.
pi_198873476
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nogmaals sorry, ik zal proberen minder op de persoon te spelen, beloofd :@
Daar heb ik echt weinig problemen mee hoor, vind het een stuk bezwaarlijker dat je mensen die naar een fieldlab-event gaan NSB'ers noemt.
In Southern Sun
pi_198873479
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 22:52 schreef Molo het volgende:

[..]

In internationaal perspectief spelen natuurlijk wel andere zaken nog een rol

Zoals?
pi_198873492
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is niet eens onwil bij een hoop mensen, ik denk dat er onderschat word hoeveel ouderen niet beseffen hoe dringend het is of dat ze zelf niet zo ondernemend zijn.
Vergeet niet dat ouderen zulke dingen vaak ook eng vinden he.
In Southern Sun
pi_198873511
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Daar heb ik echt weinig problemen mee hoor, vind het een stuk bezwaarlijker dat je mensen die naar een fieldlab-event gaan NSB'ers noemt.
Ik doel er meer op dat ik vind dat je dit soort events niet moet aanmoedigen, we doen al deze maatregelen om de ziekenhuizen te ontlasten, het lijkt er nu op of we naar een situatie moeten waarbij er geen Corona meer mag zijn, ik ga hier geen BNW post van maken maar ik vind het maar raar dat je dit soort experimenten inzet.
  maandag 5 april 2021 @ 22:57:45 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198873516
quote:

[..]

Herhaal oproep doen en kop koffie met worstenbroodjes aanbieden dan maar :P

Nee maar serieus, vervoer en zulks aanbieden of iig hulp erbij is wel echt helpend om sommigen richting die vaccinatie te krijgen
pi_198873518
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Groep 74-65 maak het 20 als je dat doortrekt tot 60.
Ik denk dat je onderschat hoeveel ‘zwakkeren’ ons land kent. Ook buiten die groep 60-75.
pi_198873528
quote:

[..]

En dan zeiden ze wel eens in de media van "Jaa jongeren denken dat ze onsterfelijk zijn blabla" maar dat geldt evenzo voor genoeg 65+'ers kan ik je vertellen.
pi_198873534
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ouderen zulke dingen vaak ook eng vinden he.
Daarom betere begeleiding, ook al gezegt, geef nou al die mensen een gratis taxi voucher, werk met een buddy systeem waarbij we ouderen niet alleen laten, koppel gewoon elke student aan een oudere om er zeker van te zijn dat zo iemand een afspraak kan maken, geef ze desnoods 250 euro bonus ofzo, als we daarmee 2 maanden eerder open kunnen dan heb je dat geld er zo uit.
pi_198873536
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik denk dat je onderschat hoeveel ‘zwakkeren’ ons land kent. Ook buiten die groep 60-75.
Ongeveer een miljoen onder de 60 die valt onder één van de groepen die (veel) risico lopen van dit virus. Dat valt best mee qua hoeveelheid.
pi_198873541
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

We hebben het over Corona zwakkeren he, het is een luchtweg ziekte, dat is maar een beperkt deel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')