Dat moeten ze zelf weten, dat is volledig voor hun eigen verantwoordelijkheid. De reactie erop met: "accepteer het gewoon, het komt er toch wel" vind ik een verkeerde reactie, daarom reageerde ik daarop.quote:Op maandag 5 april 2021 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar degene waarop wordt gereageerd met de post waar jij op reageert, doet dat een post erboven wel.
Jah joh een paaspiek, na alle pieken die er nooit geweest zijn gaat deze er nu echt komen hoorquote:Op maandag 5 april 2021 22:28 schreef _serial_ het volgende:
Ik verwacht overigens over dagje of 5 een piek in besmettingen. Hoeveel mensen ik niet bij elkaar heb zien komen de afgelopen 2 dagen of gehoord van dat ze bij elkaar geweest zijn of gingen voor langere duur voor paasborrels, ontbijt, brunch, diner. Heel wat meer dan afgelopen kerst in elk geval.
PinksterPiek komt ook nogquote:Op maandag 5 april 2021 22:35 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Jah joh een paaspiek, na alle pieken die er nooit geweest zijn gaat deze er nu echt komen hoor
En al zal het..boeiend het griepseizoen is bijna voorbij
Ik heb mn broertje voor veel uitgemaakt gedurende ons leven, maar volgens mij nog nooit voor NSB'erquote:
Heeft niet zoveel met tante Ursula te maken, Servië valt buiten de EU. Die hebben het zelf geregeld met de Chinezen, Pfizer en AZ, alleen zitten ze nu met overschotten omdat veel Serviërs geen vaccin willen. Besmettingen en doden in Servië zijn torenhoog.quote:Op maandag 5 april 2021 21:39 schreef raptorix het volgende:
Goed idee man distributie van Europese vaccins: https://www.ad.nl/binnenl(...)aar-servie~abec861a/
Van der Leijee zal trots zijn op dit project
De grap is, dit is (naar mijn idee) het soort mensen dat anderen de maat neemt. Als je met zijn 2en boodschappen gaat doen ben je een aso, als je om half 11 thuis komt ben je een aso, als je 2 mensen thuis ontvangt ben je de reden dat het mis gaat. Maar wel het dringende advies om niet te reizen in de wind slaan om er zelf een voordeeltje uit te halen. Solidariteit enzo, na ons de zondvloed.quote:Op maandag 5 april 2021 22:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met tante Ursula te maken, Servië valt buiten de EU. Die hebben het zelf geregeld met de Chinezen, Pfizer en AZ, alleen zitten ze nu met overschotten omdat veel Serviërs geen vaccin willen. Besmettingen en doden in Servië zijn torenhoog.
Ik zou op een perverse manier meer respect voor deze mensen hebben als ze gewoon naar Servië waren gevlogen om lekker een potje te feesten en te hoeren en snoeren (mits dat daar kan).
Vind dit soort mensen wel het prototype voor de mensen die bang zijn voor corona: iedereen moet zich aan de regels houden, anderen zijn aso. Maar wel zo gebrand op dat zielige prikje dat je er speciaal voor naar een land vliegt waar de situatie nog veel slechter is dan hier.
Wat moet ik precies accepteren? Een paspoort waarin staat dat ik gevaccineerd word? Is dat net zoiets als een paspoort waarbij ik tijdelijk zal beloven geen Duitse anti propaganda te schrijven?quote:Op maandag 5 april 2021 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kerel, accepteer gewoon dat het er (tijdelijk) komt. Dit is nou eenmaal een overgangsperiode die je ingaat als maatschappij, maar ik merk al dat - na eerst het bashen op de vaccins - nu het paspoort het nieuwe ‘me vrijheid!!!11!’ wordt.. doodvermoeiend is het.
Schrijven wel, blijkbaar.quote:
Dat je broertje vrijwillig naar Guido Weijers gaat is wel een ander verhaal jaquote:Op maandag 5 april 2021 22:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb mn broertje voor veel uitgemaakt gedurende ons leven, maar volgens mij nog nooit voor NSB'er(Hij is naar Guido Weijers geweest tijdje terug).
Guido Weijers is op zich al klachtwaardig genoeg natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2021 22:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb mn broertje voor veel uitgemaakt gedurende ons leven, maar volgens mij nog nooit voor NSB'er(Hij is naar Guido Weijers geweest tijdje terug).
Is dit een tipje van de sluier? Dit moet toch samengaan met verdere versoepelingen of in ieder geval grootschalige "testevenementen".quote:
Ik wou zeggen dat ik het voordeel niet zo zie, maar ik las dat de mensen die boeken vooral 60-plus zijn. Tja snap ik op zich wel dat je dan ongeduldig wordt. Maar kom op, wanneer zijn die anders aan de beurt? Komende 2 maanden? We zijn allemaal al heel lang bezig met 'even volhouden' om met name deze groep buiten de ziekenhuizen te houden. Ik ben niet zo'n 'klap in het gezicht van...' roeper maar lijkt me dat deze mensen ook nog wel even thuis kunnen blijven tot ze aan de beurt zijn, anderen mogen blij zijn als ze in juli mogen.quote:Op maandag 5 april 2021 22:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
De grap is, dit is (naar mijn idee) het soort mensen dat anderen de maat neemt. Als je met zijn 2en boodschappen gaat doen ben je een aso, als je om half 11 thuis komt ben je een aso, als je 2 mensen thuis ontvangt ben je de reden dat het mis gaat. Maar wel het dringende advies om niet te reizen in de wind slaan om er zelf een voordeeltje uit te halen. Solidariteit enzo, na ons de zondvloed.
Lijkt me vrij eenvoudig. Vaccineren is de uitweg en zolang niet iedereen aan bod is geweest zul je moeten blijven testen of maak je als bedrijf/sector de keuze om de gezondheid van je klanten voorop te stellen door gevaccineerden/negatief geteste mensen wel toegang te geven. Kun je het niet mee eens zijn of zien als oneerlijk/inperking van je vrijheid, maar het is wmb de meest logische manier van deze tussenfase overbruggen.quote:Op maandag 5 april 2021 22:24 schreef galantis het volgende:
[..]
Wat een flutmentaliteit, alsof het in de sterren geschreven staat. Laat ze eerst maar eens aantonen wat voor en hoeveel winst daarmee valt te behalen. Dat iemand het oppert wil nog niet zeggen dat je het dan ook maar moet doen.
Dan heeft hij vooral een compleet gebrek aan smaak. Al is dat in dit geval dan weer niet coronagerelateerd.quote:Op maandag 5 april 2021 22:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goed punt, ik zal 'm volgende keer NSB'er noemen omdat ie naar Guido Weijers is geweest. Dat hij in 4 dagen 4x een wattenstaaf door zn neus heeft laten rammen vertel ik 'm maar dat ie een malloot isquote:Op maandag 5 april 2021 22:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat je broertje vrijwillig naar Guido Weijers gaat is wel een ander verhaal ja.
Dus we moeten onze vaccins met de EU delen, en omdat Servie geen zin heeft ontstaat er een soort van commercieel reservaat die de gedeelde vaccins verkoopt, schiet mij maar lekquote:Op maandag 5 april 2021 22:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met tante Ursula te maken, Servië valt buiten de EU. Die hebben het zelf geregeld met de Chinezen, Pfizer en AZ, alleen zitten ze nu met overschotten omdat veel Serviërs geen vaccin willen. Besmettingen en doden in Servië zijn torenhoog.
Ik zou op een perverse manier meer respect voor deze mensen hebben als ze gewoon naar Servië waren gevlogen om lekker een potje te feesten en te hoeren en snoeren (mits dat daar kan).
Vind dit soort mensen wel het prototype voor de mensen die bang zijn voor corona: iedereen moet zich aan de regels houden, anderen zijn aso. Maar wel zo gebrand op dat zielige prikje dat je er speciaal voor naar een land vliegt waar de situatie nog veel slechter is dan hier.
Ik zie wel een relatie hier. Is hij masochistisch?quote:Op maandag 5 april 2021 22:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goed punt, ik zal 'm volgende keer NSB'er noemen omdat ie naar Guido Weijers is geweest. Dat hij in 4 dagen 4x een wattenstaaf door zn neus heeft laten rammen vertel ik 'm maar dat ie een malloot is
De meest logische manier is de mensen die het risico lopen in het ziekenhuis opgenomen te worden te vaccineren en dan versoepelen. Eigenlijk een beetje zoals met de griepprik enzo, aangezien er nu al gezegd wordt dat het toch niet weggaat.quote:Op maandag 5 april 2021 22:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me vrij eenvoudig. Vaccineren is de uitweg en zolang niet iedereen aan bod is geweest zul je moeten blijven testen of maak je als bedrijf/sector de keuze om de gezondheid van je klanten voorop te stellen door gevaccineerden/negatief geteste mensen wel toegang te geven. Kun je het niet mee eens zijn of zien als oneerlijk/inperking can je vrijheid, maar het is wmb de meest logische manier van deze tussenfase overbruggen.
Wat mij vooral irrititert is dat het hele land plat ligt vor 15 procent zwakkeren, maar dat die lui gewoon rustig hun vaccinatie uitstellen voor Pasen omdat ze belangrijker vinden om een fijne Pasen te hebben, het hele land licht fucking plat en die lui denken: Oh komt van de week wel. Of: Ik wacht wel tot ik vaccinatie in de buurt kan hebben.quote:Op maandag 5 april 2021 22:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wordt trouwens echt wel resentful door corona de laatste tijd. Heb gewoon zin om me nergens meer aan te houden, gewoon om te jennen en vanuit wrok.
Merk wel echt onbewust dat het aardog op me ingewerkt heeft het laatste jaar. In maart was alles leuk en aardig, spannend, eindelijk eens een crisis. Maar nu is het gewoon honderd duizend keer kut, irritant, saai en nog een keer kut.
Preciesquote:Op maandag 5 april 2021 22:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
De meest logische manier is de mensen die het risico lopen in het ziekenhuis opgenomen te worden te vaccineren en dan versoepelen. Eigenlijk een beetje zoals met de griepprik enzo, aangezien er nu al gezegd wordt dat het toch niet weggaat.
Tot 1 juli ja, als iedereen een kans heeft gehad. Daarna gewoon oprotten met die onzin en discriminatie.quote:Op maandag 5 april 2021 22:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me vrij eenvoudig. Vaccineren is de uitweg en zolang niet iedereen aan bod is geweest zul je moeten blijven testen of maak je als bedrijf/sector de keuze om de gezondheid van je klanten voorop te stellen door gevaccineerden/negatief geteste mensen wel toegang te geven. Kun je het niet mee eens zijn of zien als oneerlijk/inperking van je vrijheid, maar het is wmb de meest logische manier van deze tussenfase overbruggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |