quote:
was nog over jaquote:Op maandag 5 april 2021 10:47 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af.
Hebben ze vegan vlees gekregen speciaal voor Naomi of was dat nog over?
Wij hebben hier een ziekenhuis dat zo heet en voor kinderen met ernstige ziektes is.quote:Op maandag 5 april 2021 10:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
maxima ziekenhuis? van de konijn maxima?
Deal?quote:Op maandag 5 april 2021 10:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maximafonds..heeft hij genoemd inderdaad.
Jill ging nu het bespreken met Thomas dat hij meegaat met haar naar het ziekenhuis....om de deal te sluiten....
en hoezo gaat jill daar henn?quote:Op maandag 5 april 2021 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wij hebben hier een ziekenhuis dat zo heet en voor kinderen met ernstige ziektes is.
Ja, Jill wil het zelf bepalen wat voor leuks er in dat ziekenhuis komt. bv aquarium. Dingen die kinderen af kunnen leiden van hun ziekte.quote:
en owee als hij niet met de knaakskes thuis komtquote:Op maandag 5 april 2021 10:56 schreef Jockari het volgende:
Nick's winst gaat waarschijnlijk naar Stichting Sandhya.
Zorgen die voor verwende hondjes?quote:Op maandag 5 april 2021 10:56 schreef Jockari het volgende:
Dat bijten (zuigen) is gebeurd nadat ze diverse malen had gevraagd of Matt wilde stoppen. Ze waren aan het stoeien. Als het menens was hadden ze haar inderdaad exit gegeven. Stop is stop zo niet moet je van je afbijten.quote:Op maandag 5 april 2021 10:44 schreef zodeju het volgende:
Moet toch wat van zeggen....Alles kan op Matt afgeschoven worden dat er lelijk in de media geschreven is over Jill. Van mij mag ze winnen.....maar ze heeft ook zelf een aandeel in.
Neem bijt gebeuren.....normaal als een volwassene van 22jaar iemand bijt wat duidelijk op camera staat had exit geweest. Bewoners waren er ook van geschrokken.....maar werd heel vlug naar de achtergrond geduwd. En werd door Matt als zuigzoen afgedaan.....
Nu ook met Thomas samen gaan naar Maxima ziekenhuis om te kijken hoe ze haar deel gaat gebruiken is doordacht. Ook dat kan je bespreken als ze het gewonnen heeft en niet als promotie voor de finale.
oke,is dat 50 000 of meer?quote:Op maandag 5 april 2021 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze de pot wint een gedeelte van haar geld aan besteed.
Zit hier nog in mijn nachtgewaad.....heb ook nog geen zin.quote:Op maandag 5 april 2021 10:58 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wcht maar even met boodschappen doen als die gasten weer weg zijn en het weer stil is haha
welke stichting zall de wel hebben?quote:Op maandag 5 april 2021 10:56 schreef Jockari het volgende:
Lijkt me dat Matt dichter richting een exit zat. Jill moest zich fysiek verdedigen nadat ze al een aantal keren had aangegeven iets niet te willen.quote:Op maandag 5 april 2021 10:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat bijten (zuigen) is gebeurd nadat ze diverse malen had gevraagd of Matt wilde stoppen. Ze waren aan het stoeien. Als het menens was hadden ze haar inderdaad exit gegeven. Stop is stop zo niet moet je van je afbijten.
Weet je dat zeker?? volgens mij was zij hem achterna aan het rennen omdat ze haar zaklantaarn terug wilde hebben.quote:Op maandag 5 april 2021 10:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat bijten (zuigen) is gebeurd nadat ze diverse malen had gevraagd of Matt wilde stoppen. Ze waren aan het stoeien. Als het menens was hadden ze haar inderdaad exit gegeven. Stop is stop zo niet moet je van je afbijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |