Van Thomas en Naomi.quote:Op maandag 5 april 2021 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft genoten gister van het bezoek en was er ook blij mee.
krijg je er zelf ook nog wel wat van mee met al dat gemonteer??quote:Op maandag 5 april 2021 10:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben het gesprek van Thomas en Jill van gisteravond aan het monteren, worden wel 4 of 5 delen ...
Hopelijk nemen ze Michel mee. Of Nick. Mag ook.quote:Op maandag 5 april 2021 10:41 schreef Benny het volgende:
Het lijkt me niet dat de oud-bewoners straks gewoon het huis uit lopen. Er moet toch wel iets zijn. Toch? Een twist, een opdracht... Iets?
Dacht ook even dat ze mss iemand mee moeten nemen.quote:Op maandag 5 april 2021 10:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hopelijk nemen ze Michel mee. Of Nick. Mag ook.
Sneeuw 2e paasdag.quote:Op maandag 5 april 2021 10:41 schreef Jockari het volgende:
Nog wat sneeuw er bij in amsterdam
[ afbeelding ]
is plaatselijk dan want hier bij mijn niet hahahquote:Op maandag 5 april 2021 10:41 schreef Jockari het volgende:
Nog wat sneeuw er bij in amsterdam
[ afbeelding ]
Ja hoor, als ik thuis ben staat stream op achtergrond aan op mijn PC, op twee laptopps neem ik de streams op ...quote:Op maandag 5 april 2021 10:43 schreef suzi1 het volgende:
krijg je er zelf ook nog wel wat van mee met al dat gemonteer??
Michel heeft ook uitgesproken 10% aan het Maxima ziekenhuis te geven als hij zou winnen.quote:Op maandag 5 april 2021 10:44 schreef zodeju het volgende:
Moet toch wat van zeggen....Alles kan op Matt afgeschoven worden dat er lelijk in de media geschreven is over Jill. Van mij mag ze winnen.....maar ze heeft ook zelf een aandeel in.
Neem bijt gebeuren.....normaal als een volwassene van 22jaar iemand bijt wat duidelijk op camera staat had exit geweest. Bewoners waren er ook van geschrokken.....maar werd heel vlug naar de achtergrond geduwd. En werd door Matt als zuigzoen afgedaan.....
Nu ook met Thomas samen gaan naar Maxima ziekenhuis om te kijken hoe ze haar deel gaat gebruiken is doordacht. Ook dat kan je bespreken als ze het gewonnen heeft en niet als promotie voor de finale.
misschien nemen ze 1 bewoner meequote:Op maandag 5 april 2021 10:41 schreef Benny het volgende:
Het lijkt me niet dat de oud-bewoners straks gewoon het huis uit lopen. Er moet toch wel iets zijn. Toch? Een twist, een opdracht... Iets?
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:
maxima ziekenhuis? van de konijn maxima?quote:Op maandag 5 april 2021 10:44 schreef zodeju het volgende:
Moet toch wat van zeggen....Alles kan op Matt afgeschoven worden dat er lelijk in de media geschreven is over Jill. Van mij mag ze winnen.....maar ze heeft ook zelf een aandeel in.
Neem bijt gebeuren.....normaal als een volwassene van 22jaar iemand bijt wat duidelijk op camera staat had exit geweest. Bewoners waren er ook van geschrokken.....maar werd heel vlug naar de achtergrond geduwd. En werd door Matt als zuigzoen afgedaan.....
Nu ook met Thomas samen gaan naar Maxima ziekenhuis om te kijken hoe ze haar deel gaat gebruiken is doordacht. Ook dat kan je bespreken als ze het gewonnen heeft en niet als promotie voor de finale.
vind het van allemaal altijd een geef mij de win praatje. allemaal over goede doelen.quote:Op maandag 5 april 2021 10:44 schreef zodeju het volgende:
moet wel zeggen dat jill dit al echt vanaf het begin al heeft gezegd dat ze dat zou doenquote:Op maandag 5 april 2021 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Michel heeft ook uitgesproken 10% aan het Maxima ziekenhuis te geven als hij zou winnen.
Wel toevallig.
Maximafonds..heeft hij genoemd inderdaad.quote:Op maandag 5 april 2021 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Michel heeft ook uitgesproken 10% aan het Maxima ziekenhuis te geven als hij zou winnen.
Wel toevallig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |