SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind ze echt super vetquote:Op maandag 5 april 2021 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, ik kende dit niet, lekker en freaky.
Ja hoe fucking vet is dat !quote:
God ik houd van dit soort details en shit.quote:Op maandag 5 april 2021 01:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind ze echt super vetals je helemaal skipt naar het nummer Night Goat zie je links aan de zijkant van het podium Phil Anselmo van Pantera helemaal losgaan 😁 geweldig!
Same! Hahahaquote:Op maandag 5 april 2021 01:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
God ik houd van dit soort details en shit.
Ik ook niet, loopt gewoon fucking synchroon! Hoe dan? Hahahaquote:Op maandag 5 april 2021 01:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap dat niet eens hoe ze het flikken joh.
Bizar ja.quote:Op maandag 5 april 2021 01:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook niet, loopt gewoon fucking synchroon! Hoe dan? Hahaha
Denk dat je daar wel gelijk in hebt.quote:Op maandag 5 april 2021 01:04 schreef UitStraling het volgende:
Hij kan, ik kan hem hebben merk ik nu, verliefdheidsplaatje eigenlijk maar gvd lekker, deze vrouw weet wat neuken is.
Daar heb ik geen bezwaar tegenquote:Op maandag 5 april 2021 06:43 schreef Karzai het volgende:
Ik hoor op het nieuws dat het rustig is op de woonboulevards
Thnxquote:Op maandag 5 april 2021 06:52 schreef Karzai het volgende:
Ik ga nog even proberen te slapen, werkze vandaag!
Ik zou hier niet op googelen.quote:Op maandag 5 april 2021 07:13 schreef bitterbal het volgende:
Jan kooiman zit bij op1.
Heeft die en parelketting om
Mijn leven is compleet nu.quote:Op maandag 5 april 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe ik wel voor je
hier zie je een klein stukje
[ afbeelding ]
ook lekkerquote:Op maandag 5 april 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen spek maar paasstol vandaag
Ongeveer het tegenovergestelde hierquote:Op maandag 5 april 2021 08:24 schreef crv het volgende:
zonnig, windstil,beetje fris maar buitenzitweer
Ben benieuwd wanneer de echte storm losbarst.quote:
na de stilte meestalquote:Op maandag 5 april 2021 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de echte storm losbarst.
buienalarm laat over een klein uurtje een aardige piek zien, dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 5 april 2021 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de echte storm losbarst.
zoiets als:quote:
Waar moeten we dan over klagen?quote:Op maandag 5 april 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Even doorbijten, volgende week zonnetje en 14 graden
Insecten.quote:Op maandag 5 april 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar moeten we dan over klagen?
Corona?quote:Op maandag 5 april 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar moeten we dan over klagen?
Lego bouwen.quote:Op maandag 5 april 2021 09:31 schreef gianni61 het volgende:
wat moeten al die mensen die vandaag naar de ikea zouden gaan nu doen?
Die waren al niet goed bij hun paashaasquote:Op maandag 5 april 2021 09:31 schreef gianni61 het volgende:
wat moeten al die mensen die vandaag naar de ikea zouden gaan nu doen?
Dat moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 5 april 2021 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die waren al niet goed bij hun paashaas
Incl alle schroeven? Of juist met extra schroeven zodat je gaat twijfelen?quote:Op maandag 5 april 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
M'n zwager ging wel click & collect doen bij de Ikea vanmiddag. Zit ook wat voor mij tussen
Ik heb niks met schroevenquote:Op maandag 5 april 2021 10:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Incl alle schroeven? Of juist met extra schroeven zodat je gaat twijfelen?
"Hou vol!!"quote:Op maandag 5 april 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Even doorbijten, volgende week zonnetje en 14 graden
Toch voor de zekerheid een paar erbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ik heb zaterdag bij de hornbach assortimentbakjes gekocht zodat al mijn schroeven nu netjes gesorteerd samen zijnquote:
quote:Op maandag 5 april 2021 10:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch voor de zekerheid een paar erbijEnorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n blocklist van de vorige keer is ook onthouden zie ik.Tap tap tap
Vieze geurtjes opsporen en verhelpenquote:
Test.quote:Op maandag 5 april 2021 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enorm.
M'n blocklist van de vorige keer is ook onthouden zie ik.
Klinkt als een HG reclame.quote:Op maandag 5 april 2021 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vieze geurtjes opsporen en verhelpen
Is toch heel normaal in de meubelbranche.quote:Op maandag 5 april 2021 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je werkt op 2de paasdag?
wat een beulen daar
Nationale uitje tijdens Pasen.quote:Op maandag 5 april 2021 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch heel normaal in de meubelbranche.
was het maar zo simpelquote:
zijn het nog steeds beulen..quote:Op maandag 5 april 2021 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch heel normaal in de meubelbranche.
Helemaal niet, top omzet van het jaar deze dag.quote:Op maandag 5 april 2021 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn het nog steeds beulen..
en nu is helemaal idioot, als je toch maar paar mensen kan ontvangen
elke supermarkt is ook open.quote:Op maandag 5 april 2021 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn het nog steeds beulen..
en nu is helemaal idioot, als je toch maar paar mensen kan ontvangen
Nou ja, het regent nogal, dus het wordt vooral binnen hangen denk ikquote:
Ik zie hier alleen verdwaalde sneeuw. Hopelijk blijft dat ook even zo tot ik weer thuis ben om uurtje of 4 ofzo.quote:Op maandag 5 april 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, het regent nogal, dus het wordt vooral binnen hangen denk ik
hier klaart het een beetje op.quote:Op maandag 5 april 2021 11:40 schreef Amarantha het volgende:
Oke ik kijk maar niet te vaak naar buiten voor ik over een uurtje op de fiets moet.
Waarschijnlijk NOG iets minder dan gisteren. Gezien het weer. Wat een UIENweerquote:
Begrijpelijk wel ja.quote:Op maandag 5 april 2021 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk NOG iets minder dan gisteren. Gezien het weer. Wat een UIENweer
wandelen in natuur en foto's makenquote:Op maandag 5 april 2021 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
EttoooJij nog plannen voor vandaag?
Ben ook razend lui vandaag, ook geen zin om kabouters uit te zetten. Laat ik maar eens beginnen met douchen. Zoquote:Op maandag 5 april 2021 13:32 schreef Karzai het volgende:
ik heb niet gelunched, maar ook niet echt honger nog
Ik had net lekker een stokbroodje met mexicanoquote:Op maandag 5 april 2021 13:32 schreef Karzai het volgende:
ik heb niet gelunched, maar ook niet echt honger nog
ik heb nog een kalfskroketje, kan ik wel even op een boterham doenquote:Op maandag 5 april 2021 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had net lekker een stokbroodje met mexicano
Ik heb nog een mini feeststolletje. Met roomboterquote:Op maandag 5 april 2021 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op maandag 5 april 2021 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag alleen maar geluierd en gelezen.
ik heb niet veel meer gedaanquote:Op maandag 5 april 2021 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag alleen maar geluierd en gelezen.
Zo zo, een hele week.quote:Op maandag 5 april 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb een weekje vakantie dus het past daar wel bij
Ik heb de vaatwasser uitgeruimd.quote:Op maandag 5 april 2021 13:48 schreef Karzai het volgende:
een was gedraaid en opgehangen, dat was het
Ja zonder Pricequote:Op maandag 5 april 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Bomenverzameling vanavond begint de Premmeliek
Boek ligt klaar bij familie in Nederland. Dus moet het eerst nog even een keer ophalen.quote:Op maandag 5 april 2021 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
@:kwiwi ben je al begonnen in zoete, zoete wraak?
Denk het niet. Ik heb zitten kijken naar hotelletjes in Nederland, maar eigenlijk spreekt niks me aanquote:Op maandag 5 april 2021 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo zo, een hele week.Ga je nog weg?
Yes, papa staat mihoen te maken nu.quote:Op maandag 5 april 2021 13:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaat ook even los hier, ben je der al?
Oh oh.. Hahaquote:Op maandag 5 april 2021 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Madelief2 is af, maar volgens mij is ze verliefd op de kabouter van US.
Ben echt benieuwd wat je ervan vindtquote:Op maandag 5 april 2021 13:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boek ligt klaar bij familie in Nederland. Dus moet het eerst nog even een keer ophalen.
Misschien dagje weg dan? Een week thuis is ook maar meh.quote:Op maandag 5 april 2021 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik heb zitten kijken naar hotelletjes in Nederland, maar eigenlijk spreekt niks me aan
Ik had gisteren voor het eerst een broodje Mexicano. 😍😍 Omg wil ik weer.quote:Op maandag 5 april 2021 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het wel een vermakelijke speler. Beter dan Wade iig..quote:
ik zie hier ook altijd een kat voor het raam zitten als ik naar mijn werk gaquote:Op maandag 5 april 2021 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Zo leuk, had nieuwe raamfolie en nu een stuk aan de onderkant opengelaten, dacht dat is leuk voor katmans, kan ie een beetje naar buiten kijken want hij ligt graag in de vensterbank. Hele week sprong hij er steeds grommend af als er mensen langs liepen, voelde me al schuldig maar inmiddels ligt hij weer heerlijk ontspannen in de vensterbank en kijkt ook veel naar buiten.
Dat staat wel op de planningquote:Op maandag 5 april 2021 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien dagje weg dan? Een week thuis is ook maar meh.
Met pindasaus toch wel?quote:Op maandag 5 april 2021 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik overweeg op de terugweg ingrediënten te halen om dit vanavond weer te eten.
Wade was erg goed op de UK Openquote:Op maandag 5 april 2021 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind het wel een vermakelijke speler. Beter dan Wade iig..
Hoe maak je dat? Surinaamse bruine bonen?quote:Op maandag 5 april 2021 13:58 schreef Karzai het volgende:
ik was gister van plan een pan surinaamse bruine bonen met kip te maken
maar vandaag meer trek in wraps
uitje, knoflook, gember, en kip bradenquote:Op maandag 5 april 2021 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe maak je dat? Surinaamse bruine bonen?
Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 5 april 2021 14:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
uitje, knoflook, gember, en kip braden
bonen, tomaten, peper,ketjap, bouillonblokje, 5 spices kruiden erbij
kwartiertje pruttelen klaar
Sylvana Simons?quote:Op maandag 5 april 2021 14:03 schreef Karzai het volgende:
lekkerste is als je er ook wat surinaams zuur bij maakt
Denk dat het lekkerder is als je die bruine bonen vervangt door kouseband.quote:Op maandag 5 april 2021 14:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
uitje, knoflook, gember, en kip braden
bonen, tomaten, peper,ketjap, bouillonblokje, 5 spices kruiden erbij
kwartiertje pruttelen klaar
dat doen ze er vaak nog bij net als zoutvleesquote:Op maandag 5 april 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het lekkerder is als je die bruine bonen vervangt door kouseband.
Ik vond haar bij het debat donderdag best goed uit de verf komen...quote:
quote:Op maandag 5 april 2021 14:29 schreef Karzai het volgende:
Je moet hier solliciteren @:bitterbal
https://decupre.com/
Beetje pleonasme he, of mag ik dat niet zeggen?quote:
Meer voor jouquote:Op maandag 5 april 2021 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik m'n ouders en zus een appje gestuurd met de vraag wie de brookies wil, niemand antwoordt
Volgende keer dus 'alternatieve invalshoek tijdens productie' zeggen danquote:Op maandag 5 april 2021 15:39 schreef bitterbal het volgende:
K zei net fabricage fout aan de telefoon en andere kassa staat klant.
Krijg k op mijn kop dat k dat woord gebruiken.
Ze heeft soort van promotie gemaakt toch; zo houden ze de medewerkers nog even zoet.quote:Op maandag 5 april 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik was allang knettergestoord geworden bij die ballentent.
Hier heb je elke twee minuten volstrekt ander weer.quote:Op maandag 5 april 2021 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit!
Hier schijnt de zon al praktisch de hele middag.
ja hier is het meer van dit inderdaad. Nu even zon, maar ja. Sowieso veel te koud om lekker de deur uit te gaan.quote:Op maandag 5 april 2021 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier heb je elke twee minuten volstrekt ander weer.
pinadsaus daarop? mehquote:Op maandag 5 april 2021 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Pindasaus is wel het verschil tussen vagevuur en hemelen als het om mexicano’s gaat, Ama
Goed moment voor mij om weer taartjes te gaan bakken dusquote:Op maandag 5 april 2021 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ga toch geen mexicano meer eten nu hoor, heb geen eetlust meer.
Het is toch te kutweer om naar de trein te fietsen.quote:Op maandag 5 april 2021 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed moment voor mij om weer taartjes te gaan bakken dus
quote:Op maandag 5 april 2021 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer dus 'alternatieve invalshoek tijdens productie' zeggen dan
Die bank is dus zonder grap 75 cm te klein geleverd.quote:Op maandag 5 april 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik was allang knettergestoord geworden bij die ballentent.
Knappe jongen die dan nog gaat zeiken dat ie niet door het trapgat pastquote:Op maandag 5 april 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die bank is dus zonder grap 75 cm te klein geleverd.
Ja dat was helaas bij hem geen probleemquote:Op maandag 5 april 2021 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knappe jongen die dan nog gaat zeiken dat ie niet door het trapgat past
quote:Op maandag 5 april 2021 17:14 schreef Amarantha het volgende:
Sneeuwt het hier of hagelt het? Of beide? wtf.
Dus ik zei wat ik dan moest zeggen. Ja moet je slim omheen praten....quote:Op maandag 5 april 2021 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus:
Foei bitterbal
Geen fabricagefout![]()
Trapgatkorting
De zon schijnt ook met blauwe lucht tegelijkertijdquote:Op maandag 5 april 2021 17:14 schreef Amarantha het volgende:
Sneeuwt het hier of hagelt het? Of beide? wtf.
Ik kan niet beoordelen of dat hier zo ook was, maar in sommige gevallen is het echt wel aan te raden bepaalde omschrijvingen niet te gebruiken. Soms kan je iets net iets mooier omschrijven.quote:Op maandag 5 april 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die bank is dus zonder grap 75 cm te klein geleverd.
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw..quote:Op maandag 5 april 2021 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De zon schijnt ook met blauwe lucht tegelijkertijd
ja is het toch ookquote:Op maandag 5 april 2021 17:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kan niet beoordelen of dat hier zo ook was, maar in sommige gevallen is het echt wel aan te raden bepaalde omschrijvingen niet te gebruiken. Soms kan je iets net iets mooier omschrijven.
Als je zegt productiefout, geef je eik als bedrijf meteen al toe dat het jouw schuld is.
Mogelijk wel, maar dat is geen commerciële instelling. Nou gaan ze daar bij dat bedrijf natuurlijk heeeel erg ver in, maar dat principe zal je echt wel vaker tegenkomen hoor, mocht je ms een keer in een andere winkel gaan werken.quote:
How about "Rot op. Jullie hebben op ELK punt in de keten complete nikskunners staan en je verwacht van mij dat ik "er slim omheen ga praten"?quote:Op maandag 5 april 2021 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus ik zei wat ik dan moest zeggen. Ja moet je slim omheen praten....
Zoals ltvdk zegt dus
Ja maar wat zeg je dan als de klant vraagt hoe dat nou kanquote:Op maandag 5 april 2021 17:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Mogelijk wel, maar dat is geen commerciële instelling. Nou gaan ze daar bij dat bedrijf natuurlijk heeeel erg ver in, maar dat principe zal je echt wel vaker tegenkomen hoor, mocht je ms een keer in een andere winkel gaan werken.
Het antwoord daarop even in het midden laten is ook een optie.quote:Op maandag 5 april 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat zeg je dan als de klant vraagt hoe dat nou kan
Ja maar dat is bullshit dus ;Pquote:Op maandag 5 april 2021 17:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Het antwoord daarop even in het midden laten is ook een optie.
Dan doe je dat machteloze ASCII poppetje wat Frantic altijd gebruiktquote:Op maandag 5 april 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat zeg je dan als de klant vraagt hoe dat nou kan
ja maar hier kan je toch gewoon eerlijk over zijn, als je het maar goed oplostquote:Op maandag 5 april 2021 17:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Klopt maar dat heet leugentje om bestwil. Dat doe je zelf ook wel eens
¯\_(ツ)_/¯ ?quote:Op maandag 5 april 2021 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doe je dat machteloze ASCII poppetje wat Frantic altijd gebruikt
doe ik altijd aan de teleofon maar dat zien ze nietquote:Op maandag 5 april 2021 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doe je dat machteloze ASCII poppetje wat Frantic altijd gebruikt
Ja, en die macht / invloed heb jij dus niet.quote:Op maandag 5 april 2021 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hier kan je toch gewoon eerlijk over zijn, als je het maar goed oplost
Nee want dat kost het bedrijf geld.quote:Op maandag 5 april 2021 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hier kan je toch gewoon eerlijk over zijn, als je het maar goed oplost
nee okequote:Op maandag 5 april 2021 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en die macht / invloed heb jij dus niet.
ja jezus.quote:
Hear hearquote:Op maandag 5 april 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jezus.
Kijk zie je, hier houdt mijn commerciele instelling dus op![]()
Mijn nicht werkt bij een koffie cup producent. Daar gaat zo gigantisch veel geld in om de de juiste coffeecup voor grote bedrijven zoals bv starbucks te produceren. Op de miljoen cups gaan er 3 verkeerd en nee dat accepteren niet gewoon , nee dan gaan ze dus kijken hoe zij die 3 verkeerde kunnen verbeteren.
En wij bij sukkels en sukkels accepteren gewoon dat wij op de 1 miljoen banken 80% foutmarge hebben. Das echt slecht
Bij productie van voedingsmiddelen is het natuurlijk anders. Of gaat het alleen om losse cups.quote:Op maandag 5 april 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jezus.
Kijk zie je, hier houdt mijn commerciele instelling dus op![]()
Mijn nicht werkt bij een koffie cup producent. Daar gaat zo gigantisch veel geld in om de de juiste coffeecup voor grote bedrijven zoals bv starbucks te produceren. Op de miljoen cups gaan er 3 verkeerd en nee dat accepteren niet gewoon , nee dan gaan ze dus kijken hoe zij die 3 verkeerde kunnen verbeteren.
En wij bij sukkels en sukkels accepteren gewoon dat wij op de 1 miljoen banken 80% foutmarge hebben. Das echt slecht
Losse cups voor bv de dolce gusto en de nespresso.quote:Op maandag 5 april 2021 17:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij productie van voedingsmiddelen is het natuurlijk anders. Of gaat het alleen om losse cups.
Is het ook. Als die ene scheve zorgt voor ijzersplinters in de koffie en er haalt iemand zijn slokdarm aan open is de ellende niet te overzien. In principe.quote:Op maandag 5 april 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
3 op de miljoen cups. En dat vindt ze nog teveel bij wijze van spreken
Ja, je werkt gewoon voor een verkeerd bedrijf. Maar zo ver waren we alquote:Op maandag 5 april 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in de horeca ga je gelijk falliet met zon houding.
Ja hier gaat het dan om niet de juiste smaak ofzoquote:Op maandag 5 april 2021 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ook. Als die ene scheve zorgt voor ijzersplinters in de koffie en er haalt iemand zijn slokdarm aan open is de ellende niet te overzien. In principe.
Ja ik vind met het woord fabrieksfout echt niets verkeerds. Het kan gewoon gebeuren dat iets niet goed wordt geproduceerd.quote:Op maandag 5 april 2021 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je werkt gewoon voor een verkeerd bedrijf. Maar zo ver waren we al
quote:Op maandag 5 april 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat mag want mijn moeder koopt altijd veel te veel
Ja, maar bij jullie zou je beginnen te denken "Het kan toch ook weleens gewoon gebeuren dat iets WEL goed wordt geproduceerd? Al was het maar per ongeluk?"quote:Op maandag 5 april 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind met het woord fabrieksfout echt niets verkeerds. Het kan gewoon gebeuren dat iets niet goed wordt geproduceerd.
Oh leuk tochquote:Op maandag 5 april 2021 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Morgenmiddag komt er een "vriendin" langs die ik al een paar jaar niet meer heb gezien, contact verwaterde ineens maar heb vorige week gewoon gevraagd of we weer eens zullen afspreken.![]()
Was vroeger altijd wel close met haar.
Ja das de uitzondering en raken we allemaal in paniekquote:Op maandag 5 april 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar bij jullie zou je beginnen te denken "Het kan toch ook weleens gewoon gebeuren dat iets WEL goed wordt geproduceerd? Al was het maar per ongeluk?"![]()
Daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dat als je het zo omschrijft, je geen kant meer op kan als bedrijf. Commercieel is de schuldvraag zo lang mogelijk in het midden laten.quote:Op maandag 5 april 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind met het woord fabrieksfout echt niets verkeerds. Het kan gewoon gebeuren dat iets niet goed wordt geproduceerd.
Haha jawel maar hoop dat het wel weer net zo is als vroeger en niet heel ongemakkelijk allemaal.quote:
Nee joh dara had die manager het niet eens overquote:Op maandag 5 april 2021 17:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dat als je het zo omschrijft, je geen kant meer op kan als bedrijf. Commercieel is de schuldvraag zo lang mogelijk in het midden laten.
In het begin vast wel een beetje.quote:Op maandag 5 april 2021 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha jawel maar hoop dat het wel weer net zo is als vroeger en niet heel ongemakkelijk allemaal.
Ja dat welquote:Op maandag 5 april 2021 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In het begin vast wel een beetje.
Maar je hebt wel veel om over te praten
Als ze met een medisch dossier onder haar armen binnentreedt zou ik niet al te spontaan starten.quote:Op maandag 5 april 2021 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat welen ben benieuwd naar haar geheim want ze was altijd steviger maar ze is echt ineens zo slank, wtf ik ben jaloers man hahaha.
Ja?quote:Op maandag 5 april 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das de uitzondering en raken we allemaal in paniek
Ahja oke, nou daar heeft ie op zich wel een punt. Bepaalde dingen kan je beter niet zeggen in het bijzijn van klanten.quote:Op maandag 5 april 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh dara had die manager het niet eens overDie zei gewoon ja als de klant die hier aan de balie staat dat hoort koopt hij die bank niet.
Het gaat niet omschuldvraag want we fixen het gewoon als in , de klant brengt de bank naar de winkel en wij sturen het retour leverancier![]()
Daar doen we dus niet moeilijk over mits het in garantie termijn is.
quote:Op maandag 5 april 2021 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja?IK zie dat helemaal voor me hoor. Belt er een klant: "Beste schatjes en schatjes, super bedankt voor de bank, hij paste precies dooe het trapgat en hij doet het geweldig, de kleur komt perfect uit en ik ben bijzonder tvreden!"
Dat jullie dan allemaal schichtig om je heen gaan kijken ":o okee what's the trap??"
Gewoon wegrennen zodra er een klant binnen komtquote:Op maandag 5 april 2021 18:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ahja oke, nou daar heeft ie op zich wel een punt. Bepaalde dingen kan je beter niet zeggen in het bijzijn van klanten.
Ja nou goed gebruik de invalshoek van ltvdk wel ;Pquote:Op maandag 5 april 2021 18:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ahja oke, nou daar heeft ie op zich wel een punt. Bepaalde dingen kan je beter niet zeggen in het bijzijn van klanten.
Ik wil niet spoileren, maar ik denk meer bewegen, minder etenquote:Op maandag 5 april 2021 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat welen ben benieuwd naar haar geheim want ze was altijd steviger maar ze is echt ineens zo slank, wtf ik ben jaloers man hahaha.
NIET SPOILERENquote:Op maandag 5 april 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil niet spoileren, maar ik denk meer bewegen, minder eten
Ja dat zal het ook wel zijn denk ik haha.quote:Op maandag 5 april 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil niet spoileren, maar ik denk meer bewegen, minder eten
Ik zal wachten met enthousiast doen.quote:Op maandag 5 april 2021 17:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als ze met een medisch dossier onder haar armen binnentreedt zou ik niet al te spontaan starten.
Hopelijk morgen wel weer beter, dit is echt ruk want je kan er niks van op aan. Fietste net naar de winkel door een sneeuwbui heen en terugweg zonnetje alles en geen sneeuw meer te zien.quote:Op maandag 5 april 2021 18:14 schreef LTVDK het volgende:
Dit weer vandaag gaat ook nergens over he, keiharde sneeuw- en hagelbuien afgewisseld met een strakblauwe zonnige lucht en af toe ook nog eens tegelijk
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Vanochtend ging het nog wel, kleine twee uur buiten gelopen met alleen twee keer een 'sneeuwbui' van 30 seconden maar voor de rest gewoon prima. Maar vanmiddag is het echt elke 5 minuten weer wat andersquote:Op maandag 5 april 2021 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hopelijk morgen wel weer beter, dit is echt ruk want je kan er niks van op aan. Fietste net naar de winkel door een sneeuwbui heen en terugweg zonnetje alles en geen sneeuw meer te zien.
Ja het slaat echt nergens op.Denk dat het weer even een reset nodig heeft.quote:Op maandag 5 april 2021 18:14 schreef LTVDK het volgende:
Dit weer vandaag gaat ook nergens over he, keiharde sneeuw- en hagelbuien afgewisseld met een strakblauwe zonnige lucht en af toe ook nog eens tegelijk
Had vorige week natuurlijk even een error dat die oververhit raakte.quote:Op maandag 5 april 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het slaat echt nergens op.Denk dat het weer even een reset nodig heeft.
M'n roze sandalenquote:Op maandag 5 april 2021 18:18 schreef Amarantha het volgende:
Als april voorbij is gaat het echt weer chill worden buiten.Doei winterjas en hallo zonnebril en slippertjes.
quote:Op maandag 5 april 2021 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vorige week natuurlijk even een error dat die oververhit raakte.
Het was hier 25+quote:
1 dag redelijk weer en dan gelijk net doen als we een maand een verschrikkelijke hitte hebben gehadquote:
Ja en in the year 2525 zijn we ook wel van de laatste kojona maatregelen afquote:Op maandag 5 april 2021 18:18 schreef Amarantha het volgende:
Dus nog 3 weekjes ongeveer en dan is het sowieso wel weer lekker weer. Ik kan NIET wachten.
Heulegaar niet. Was het maar zoquote:Op maandag 5 april 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 dag redelijk weer en dan gelijk net doen als we een maand een verschrikkelijke hitte hebben gehad
Ach als de zon weer schijnt ben ik automatisch wel weer vrolijker.quote:Op maandag 5 april 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en in the year 2525 zijn we ook wel van de laatste kojona maatregelen af
De zon schijnt altijd.quote:Op maandag 5 april 2021 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach als de zon weer schijnt ben ik automatisch wel weer vrolijker.
quote:
Jij kent mij al lang genoeg dus zo'n probleem heb je daar niet mee.quote:
quote:Op maandag 5 april 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kent mij al lang genoeg dus zo'n probleem heb je daar niet mee.
Net als de kindjes in Afrika zeker.quote:
quote:Op maandag 5 april 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 dag redelijk weer en dan gelijk net doen als we een maand een verschrikkelijke hitte hebben gehad
Nou dan pak je wat te etenquote:Op maandag 5 april 2021 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Nee ik weet niet hoe het is om echt geen eten te hebben en echte honger dus laat mij gewoon zeggen dat ik honger heb als ik voor mijn doen wel honger heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |