SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind ze echt super vetquote:Op maandag 5 april 2021 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, ik kende dit niet, lekker en freaky.
Ja hoe fucking vet is dat !quote:
God ik houd van dit soort details en shit.quote:Op maandag 5 april 2021 01:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind ze echt super vetals je helemaal skipt naar het nummer Night Goat zie je links aan de zijkant van het podium Phil Anselmo van Pantera helemaal losgaan 😁 geweldig!
Same! Hahahaquote:Op maandag 5 april 2021 01:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
God ik houd van dit soort details en shit.
Ik ook niet, loopt gewoon fucking synchroon! Hoe dan? Hahahaquote:Op maandag 5 april 2021 01:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap dat niet eens hoe ze het flikken joh.
Bizar ja.quote:Op maandag 5 april 2021 01:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook niet, loopt gewoon fucking synchroon! Hoe dan? Hahaha
Denk dat je daar wel gelijk in hebt.quote:Op maandag 5 april 2021 01:04 schreef UitStraling het volgende:
Hij kan, ik kan hem hebben merk ik nu, verliefdheidsplaatje eigenlijk maar gvd lekker, deze vrouw weet wat neuken is.
Daar heb ik geen bezwaar tegenquote:Op maandag 5 april 2021 06:43 schreef Karzai het volgende:
Ik hoor op het nieuws dat het rustig is op de woonboulevards
Thnxquote:Op maandag 5 april 2021 06:52 schreef Karzai het volgende:
Ik ga nog even proberen te slapen, werkze vandaag!
Ik zou hier niet op googelen.quote:Op maandag 5 april 2021 07:13 schreef bitterbal het volgende:
Jan kooiman zit bij op1.
Heeft die en parelketting om
Mijn leven is compleet nu.quote:Op maandag 5 april 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe ik wel voor je
hier zie je een klein stukje
[ afbeelding ]
ook lekkerquote:Op maandag 5 april 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen spek maar paasstol vandaag
Ongeveer het tegenovergestelde hierquote:Op maandag 5 april 2021 08:24 schreef crv het volgende:
zonnig, windstil,beetje fris maar buitenzitweer
Ben benieuwd wanneer de echte storm losbarst.quote:
na de stilte meestalquote:Op maandag 5 april 2021 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de echte storm losbarst.
buienalarm laat over een klein uurtje een aardige piek zien, dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 5 april 2021 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de echte storm losbarst.
zoiets als:quote:
Waar moeten we dan over klagen?quote:Op maandag 5 april 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Even doorbijten, volgende week zonnetje en 14 graden
Insecten.quote:Op maandag 5 april 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar moeten we dan over klagen?
Corona?quote:Op maandag 5 april 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar moeten we dan over klagen?
Lego bouwen.quote:Op maandag 5 april 2021 09:31 schreef gianni61 het volgende:
wat moeten al die mensen die vandaag naar de ikea zouden gaan nu doen?
Die waren al niet goed bij hun paashaasquote:Op maandag 5 april 2021 09:31 schreef gianni61 het volgende:
wat moeten al die mensen die vandaag naar de ikea zouden gaan nu doen?
Dat moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 5 april 2021 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die waren al niet goed bij hun paashaas
Incl alle schroeven? Of juist met extra schroeven zodat je gaat twijfelen?quote:Op maandag 5 april 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
M'n zwager ging wel click & collect doen bij de Ikea vanmiddag. Zit ook wat voor mij tussen
Ik heb niks met schroevenquote:Op maandag 5 april 2021 10:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Incl alle schroeven? Of juist met extra schroeven zodat je gaat twijfelen?
"Hou vol!!"quote:Op maandag 5 april 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Even doorbijten, volgende week zonnetje en 14 graden
Toch voor de zekerheid een paar erbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ik heb zaterdag bij de hornbach assortimentbakjes gekocht zodat al mijn schroeven nu netjes gesorteerd samen zijnquote:
quote:Op maandag 5 april 2021 10:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch voor de zekerheid een paar erbijEnorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n blocklist van de vorige keer is ook onthouden zie ik.Tap tap tap
Vieze geurtjes opsporen en verhelpenquote:
Test.quote:Op maandag 5 april 2021 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enorm.
M'n blocklist van de vorige keer is ook onthouden zie ik.
Klinkt als een HG reclame.quote:Op maandag 5 april 2021 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vieze geurtjes opsporen en verhelpen
Is toch heel normaal in de meubelbranche.quote:Op maandag 5 april 2021 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je werkt op 2de paasdag?
wat een beulen daar
Nationale uitje tijdens Pasen.quote:Op maandag 5 april 2021 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch heel normaal in de meubelbranche.
was het maar zo simpelquote:
zijn het nog steeds beulen..quote:Op maandag 5 april 2021 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch heel normaal in de meubelbranche.
Helemaal niet, top omzet van het jaar deze dag.quote:Op maandag 5 april 2021 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn het nog steeds beulen..
en nu is helemaal idioot, als je toch maar paar mensen kan ontvangen
elke supermarkt is ook open.quote:Op maandag 5 april 2021 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn het nog steeds beulen..
en nu is helemaal idioot, als je toch maar paar mensen kan ontvangen
Nou ja, het regent nogal, dus het wordt vooral binnen hangen denk ikquote:
Ik zie hier alleen verdwaalde sneeuw. Hopelijk blijft dat ook even zo tot ik weer thuis ben om uurtje of 4 ofzo.quote:Op maandag 5 april 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, het regent nogal, dus het wordt vooral binnen hangen denk ik
hier klaart het een beetje op.quote:Op maandag 5 april 2021 11:40 schreef Amarantha het volgende:
Oke ik kijk maar niet te vaak naar buiten voor ik over een uurtje op de fiets moet.
Waarschijnlijk NOG iets minder dan gisteren. Gezien het weer. Wat een UIENweerquote:
Begrijpelijk wel ja.quote:Op maandag 5 april 2021 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk NOG iets minder dan gisteren. Gezien het weer. Wat een UIENweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |