Dat is insta!! Boef !quote:Op maandag 5 april 2021 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe nog een poging.....
Ik doe echt precies hetzelfde als met plaatjes posten Gast, alleen gebruik ik dan dat icoontje dat een fotootje uitbeeld
You diditquote:
Nietquote:
Je moet toch het vogeltje hebben en niet het fototje ?quote:
Geen idee wat je nu aan het doen bentquote:Op maandag 5 april 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet toch het vogeltje hebben en niet het fototje ?
[ afbeelding ]
Ow beter nuquote:Op maandag 5 april 2021 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee wat je nu aan het doen bent
Je ging zo goed
quote:Op maandag 5 april 2021 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee wat je nu aan het doen bent
Je ging zo goed
Voor de tweet wel jaquote:Op maandag 5 april 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Het vogeltje is Twitter.quote:Op maandag 5 april 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. In die droge ijle atmosfeer kunnen geen regenbogen ontstaan.quote:Op maandag 5 april 2021 19:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is echt lens flare als ik het zo zie.
Jou tweet link staat hier toch.quote:Op maandag 5 april 2021 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Weet het verschil wel, het werkte gewoon niet.
< Armen over elkaar en kijkt mokkend.
Kijk... dat vind ik dan weer iets te gevaarlijk.quote:Op maandag 5 april 2021 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. In die droge ijle atmosfeer kunnen geen regenbogen ontstaan.
quote:Ja. In die droge ijle atmosfeer lijkt het mij hoogst onwaarschijnlijk dat er regenbogen ontstaan.
Is zo gaaf he, die live cams. Echt vulkaan uitbarstingen overal. Die in Ijsland is wel het tofst van allemaal.quote:Op maandag 5 april 2021 19:26 schreef pullup het volgende:
Lol er zijn in een half uurtje al weer kleine lavabergjes aan het ontstaan nu bij de nieuwe fissure![]()
[ afbeelding ]
Uiteindelijkquote:Op maandag 5 april 2021 19:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jou tweet link staat hier toch.
Ik las ergens, maar kan het ff niet vinden.. dat we een record aantal vulkaan uitbarstingen nu hebben... iets van 53 ofzo.quote:Op maandag 5 april 2021 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is zo gaaf he, die live cams. Echt vulcaan uitbarstingen overal. Die ij Ijsland is wel het tofst van allemaal.
Jaquote:Op maandag 5 april 2021 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is zo gaaf he, die live cams. Echt vulkaan uitbarstingen overal. Die in Ijsland is wel het tofst van allemaal.
Lees je deze site? Die heeft een wekelijkse telling van de uitbarstingenquote:Op maandag 5 april 2021 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik las ergens, maar kan het ff niet vinden.. dat we een record aantal vulkaan uitbarstingen nu hebben... iets van 53 ofzo.
Nee, die is nieuw voor me , top tnX!quote:Op maandag 5 april 2021 19:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lees je deze site? Die heeft een wekelijkse telling van de uitbarstingen
https://www.volcanodiscovery.com/home.html
Oke, maar we zitten hier niet op een congres.quote:Op maandag 5 april 2021 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk... dat vind ik dan weer iets te gevaarlijk.
Ik zou het zo verwoorden:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |