Deze week gaat het gebeurenquote:
Oh.. die belde net nogquote:
Heb je de regenboog op Mars al gezien?quote:
in April leggen alle vogels een ei!quote:Op maandag 5 april 2021 19:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
April weet niet wat hij wil, lijkt het wel
Wel leuker dan die faalrakettenquote:
neenquote:Op maandag 5 april 2021 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je de regenboog op Mars al gezien?
quote:Op maandag 5 april 2021 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel leuker dan die faalraketten leermomenten!
quote:
Hoe sluit ik een tweet in?quote:
@pullup leg het goa eens uit?quote:Op maandag 5 april 2021 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe sluit ik een tweet in?
eyyyyy hai!quote:Op maandag 5 april 2021 19:09 schreef FaithHealer het volgende:
Dag mensen. Alles wel hier?
Ben 10 dagen geleden ingeënt met AstraZeneca, denk dat ik wel overleef nu toch?
quote:
Heb Flamingo's gezien vandaag, in Zwillbrock, net over de grens met Duitsland, zo gaaf.quote:
Waarschijnlijkquote:Op maandag 5 april 2021 19:09 schreef FaithHealer het volgende:
Ja, maar wat plak ik er in ?quote:
ohhh mij is ooit verteld dat die hier vlakbij zitten. Wat tof, ik wil ze ook zien!quote:Op maandag 5 april 2021 19:11 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Heb Flamingo's gezien vandaag, in Zwillbrock, net over de grens met Duitsland, zo gaaf.
Heb je nog ergens last van gehad?quote:Op maandag 5 april 2021 19:09 schreef FaithHealer het volgende:
Waren het niet stiekem roze geschilderde reigers?quote:Op maandag 5 april 2021 19:11 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Heb Flamingo's gezien vandaag, in Zwillbrock, net over de grens met Duitsland, zo gaaf.
Ja, maar moet even uitvogelen hoe ik die deel. Maar je moet er echt naar toe, zitten er wel 30.quote:Op maandag 5 april 2021 19:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh mij is ooit verteld dat die hier vlakbij zitten. Wat tof, ik wil ze ook zien!
Heb je foto's gemaakt?
hmmm...mijn eerste gedachte is dat het lens flare is.quote:Op maandag 5 april 2021 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
https://twitter.com/Scien(...)748097widget%3DTweet
Eerst naar de tweet gaan en het adres kopieren. Dat er in plakkenquote:Op maandag 5 april 2021 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar wat plak ik er in ?
Ik ben zelf geen twitter lid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |